Praatgroep blije lapjes 2

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ik heb vorige keer ook mee gedaan met het lapjes event, maar deze keer kan ik net als jou geen lapjes leggen, de eerste 2 of 3 lukt, de rest is geen beweging in te krijgen, heb geen idee wat ik fout doe, vet balen hoor
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 November 2019
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ze zijn wat weerbarstig deze keer
    Wat Ron bedoelde is precies in het midden van het pijltjes plusje klikken om hem vast te leggen
    Dat moet dan wel op het vakje van het lapje dat je koos toen je hem aan ging leggen anders gaat ie terug op de stapel :p

    Ik doe soms een dubbel klik als hij niet wil in het midden
    Maar het stukje waar je kan klikken om hem vast te leggen mag wel ietsje groter als het event weer terug keert
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb helemaal geen problemen met mijn lapjes, maar ik heb geen idee hoe ik het doe xD

    Inmiddels 107 lapjes gelegd, dus het gaat zeer voorspoedig.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ik heb er nu net weer 1 bij kunnen leggen, en de rest zit gewoon totaal geen beweging in, wat ik ook doe......pfffffffffff
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 November 2019
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ligt hij wel vast dan? Klik er nog eens op want als hij niet vast ligt dan doet de rest ook niets meer
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De DI beginnen hier nu toch echt achter te lopen. Dat komt omdat ik ook geen extra bomen of stallen heb gezet, maar het gaat vast wel goed komen. Ik heb inmiddels 85 lapjes kunnen spelen en blijft het lekker ontspannen spelen.
     
    janniekwak, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En dan tussendoor even bevallen?

    xD
     
    janniekwak, BoerAnnelies en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Anjaaa57

    Anjaaa57 Forumleerling

    ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is het, lag idd nog niet vast, super bedankt voor deze tip !!!
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Zijn er meer boeren/boerinnen die nog geen enkele blauwe knoop uit de drops hebben mogen ontvangen? Ik heb stallen en bomen op een veld staan dus daar kan het niet aan liggen.
    Zeer zeldzaam inderdaad...
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze kunnen alleen van je hoofdakker komen en daar heb je waarschijnlijk eventgewas staan.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De knopen komen alleen van de hoofdakker, maar niet van gewassen. Als je de hoofdakker vol hebt staan met eventgewassen ontvang je dus inderdaad geen knopen.

    Stand van het event hier: de rij staat, maar ik domino vrolijk door :inlove:
    Aangezien ik vandaag nog een 100% bonus heb lopen ga ik nog even heel veel gewassen maken, en dan vannacht 20-uursbomen met turbo op beide velden voor de drops. Dan krijg ik meteen weer wat knopen xD
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hier de menagerie en fabriek op de hoofdakker en blauwe knopen voldoende.
    Hier nu 123 lapjes en bij mijn kleine broer 144,
    hij had 1 keer een +1 bonus van 6 uur,dus we gaan lekker
     
  13. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dat klopt, die zijn immers nodig voor het evenement. Jammer dan maar.
     
  14. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier vandaag ook de rij binnengehaald. Ga ook nog maar even door. Heb dropitems voldoende dus nog maar weer lapjes maken
     
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Je kan ook zonder spelen hoor. Ik heb ook zonder de knopen gespeeld en heb het event afgerond en redelijk wat muntjes behaald. Dus ik zou daarvoor niet je boerderij verbouwen en gewoon event gewassen oogsten en zonder die knopen spelen.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  16. john-j

    john-j Forum-hertog

    vraagje
    als ik de wolkenrij heb ik dan ook automatisch de items die er op komen?
    mvg john-j
     
  17. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Ja hoor die heb je al gekregen .
     
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik snap niet dat het blije lapjes heet....ik word er niet blij van.....:oops:....het patroon is zo vol met knopen en spelden en wat nog meer dat er eigelijk niet te spelen is.....:oops:...hebben jullie geluk gehad
     
  19. john-j

    john-j Forum-hertog

    ben ik met je eens.
    ik had dat ook vaak waardoor ik vaak niet het maximale aantal stermunten kreeg.
    en ik kan dus niet zo veel andere prijzen krijgen in de stermunten winkel.
    mvg john-j
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier wel blij met de lapjes 300 gelegd en 365 munten verdiend.
    ben dus erg gelukkig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.