Praatgroep blije lapjes 2

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ga ik ook met de hand oogsten, voor de zaaiknecht ga ik wat kisten vol zoete dingen openmaken
    (Bij de beloningen zou je ook nog kunnen kiezen voor de losse knechten voor de stermunten)

    Als je bij elke patroon maar 2 lapjes zou leggen en dan zou verder gaan met het volgende speelveld heb je meer dan de 180 lapjes nodig, maar dat is niet echt aan te raden xD

    Hier leg ik gewoon een heel veld vol met lapjes en ga dan naar de volgende
     
    Laatste bewerkt: 27 November 2019
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ok doe ik ook maar dan klopt je berekening niet
    Je maakt in de molen tegels en niet iets waar mee je 1 minigame volledig kan spelen


    Ik ben erg blondt vanmiddag je hebt helemaal gelijk Thea
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik ga voor het eerst een event niet meedoen. Vrijdag ga ik voor een week op vliegvakantie, ik ben premium dus gooi alles vol met bomen. Die oogsten dan zichzelf, en dan nog proberen om iedere dag even bommel en buurtjes te doen. Geeft wel veel rust. Normaliter doe ik dat wel tijdens vakanties
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    je hoeft geen 180 minigames te spelen, maar je moet minimaal 180 lapjes neerleggen voor de wolkenrij ;)
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    BLONDT dus
     
    Reggaefeeks en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Dus als ik het goed begrijp is het slim om te starten met 20 uurs bomen op beide akkers. Daarna de hoofdweide gebruiken voor event gewas en voor de DI bomen zetten op de woelige weide?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ja, dat klopt, -Angelgurl-
    Je krijgt dan zowel naald en draad en van je hoofdakker in ieder geval een aantal knopen, voor als je lapjes wilt wisselen.
    Daarna de hoofdakker dan volleggen met akkers. Evt. later (of 's nachts) weer bomen, maar dat is niet noodzakelijk voor het halen van het event :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit. xD Vorige keer heb ik een paar lapjes gelegd en vond het zeer tijdrovend. Aangezien ik deze week weer voor een paar uurtjes aan het werk ben, sla ik deze over. Is mij even te veel.

    Ik zal mijn verstelwerk hier wel neerleggen. :music:Kom ik het elke dag wel even ophalen. xD

    Iedereen veel speelplezier met naald en draad. 8)
     
    jolanda13, bobobear, nenek43 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Natuurlijk begin ik er aan, wel wat anders dan Miekje voorstelde, maar ja, ik had mijn plan al klaar.
    We zullen zien hoever en waar we uitkomen.
     
    jolanda13 en ghs4 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gewoon je eigen plan volgen:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, dit vond ik echt zo'n leuk event, dat wil ik best nog een keer spelen :inlove:

    Voor nu heb ik twee velden vol gezet met 20-uurs bomen, wat ik met de WW ga doen na start event weet ik nog niet. Stallen nemen zo veel ruimte in, bomen duren zo lang en gewassen schijnen waardeloos te droppen. Een duivels dilemma xD

    Wel fijn dat de eventgewassen maar op één veld kunnen, en dat ze zo lekker kort duren. Ik heb er zin in!
     
    jolanda13 en Dahlia76 vinden dit leuk.
  12. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ok bedankt! Ik dacht ik check het even voor de zekerheid.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    xxl bomen
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Fijne vakantie buuf, geniet ervan!
    Zal wel wennen zijn weer wat uurtjes aan het werk. Succes, let wel op jezelf!
     
    jolanda13, Reggaefeeks en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar dacht ik ook aan, maar ik weet niet of ik er daar genoeg van heb :wuerg:

    Ik ga eens neuzen in mijn inventaris.

    Edit: oooohhhh, ik heb er meer dan genoeg voor één veldje. Geen idee hoe ik er allemaal aan kom, vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan xD
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    (Kan het niet laten:eek::p): Hoe kan hetxD;)?
     
    Laatste bewerkt: 27 November 2019
    jolanda13, Dahlia76 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik moet helaas een dag later beginnen heb op hoofdakker woelige weide en bos kwartsakkers staan met lange gewassen
    word dan dus erg lastig om te halen.
    iemand nog een goeie tip voor mij?
    mvg john
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    bomen john beter voor de start
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb ook kwartveldjes met lange gewassen staan, we zullen zien hoe het morgen dropt. Voordeel is dat mijn doel de staak niet is maar gewoon om lapjes te leggen en binnen te halen wat mogelijk is ;). Speelt ook een stukje relaxer.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Ik heb altijd een mix van bomen, stallen en kwartveldjes liggen. Zaai dan dag en nacht eventgewassen. Heb het met het vorige event met de oude esdoorns ook zo gedaan. Zo heb ik meer dan genoeg dropitems gekregen en genoeg tijd om de gewassen te halen. Na een aantal dagen kijk ik hoe het loopt en haal eventueel een dag stallen weg of zaai lange gewassen, als de drops tegenvallen. Je bent misschien niet als eerste klaar, maar het is voor mij wel een optie om het te halen op deze manier:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.