Praatgroep Blenderfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    nee waar de sap uit komt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    even plagen.nl
    Eerst even de volle maan queesten afmaken een hele dag rust tussendoor
    en na 24 uur wachten eindelijk weer een nieuwe Quest ,
     
    jolanda13, schaapje52, Susannamaria en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik laat deze voorbij gaan, even weekje rust voorgeschreven:D
     
    jolanda13 en rikmark vinden dit leuk.
  4. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    't Is hartstikke simpel en duidelijk.

    Je begint met lelies kweken. Kies eerst de juiste lelie in je schuur…bij verkeerde keuze heb je pech! :music:
    Dan doe je drop in je blender en ga je op zoek naar poolberen, pinguïns en roodstaartjes.
    Drink blauw bessensap of mangosap en gooi jezelf in de molen om stermunten te zoeken.
    Onderweg kom je ‘Spawnkarakters’ tegen, maar zelfs de dikke van Daale weet niet wat dat zijn…. xD
     
    Laatste bewerkt: 30 Januari 2019
    jolanda13, snietje1, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Volgens mij zit het zo:
    In de molen blenders maken van dropitem blenderknop en eventgewas. Deze blenders voer je aan IJsbrand en van hem krijg je dan 1 van de vijf verschillende blenders. Deze zet je in je bos. Die kun je 3x oogsten om de 7 uur en er komt dan het sap uit. Na 3 keer oogsten, blender verwijderen en opnieuw als "kistblender"neerzetten. Na 10 minuten komt er dan weer een blender uit die 3x sap geeft enz.
     
  6. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Spawnkarakters
    Zijn dat niet hooft personen uit stripverhalen,
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan


    Is dat modern Nederlands ?
     
    jolanda13, Huhmmie38 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Voor iedereen die ze ziet vliegen
    Mij duizelt het nog een beetje is de tip al aangepast met een uitleg voor dit event
    Geen tabel deze keer
    Het is namelijk niet te zeggen hoeveel gewas en drops je nodig hebt.
     
    LadyFamerieke, jolanda13, Huhmmie38 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Nou, het zal wel aan mij liggen, ( antiek) (blond) maar ik snap er geen blender van. ???
     
    jolanda13, riekje111, Margreeth en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik sla lekker over, ik ga gewoon lekker door met geld verdienen aan verkoop van mest.
    Ik krijg het alleen niet over mijn hart om die achterlijk hoge bedragen te vragen. Ik zie het soms aangeboden worden voor meer als 4000bd...ga ik echt niet doen, voelt gewoon verkeerd.

    Succes iedereen die wel mee doet.
    En BP heeft weer zijn best gedaan wat uitdagends neer te zetten, dank je wel.
     
  11. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Helaas, van Dale heeft vele Engelse gebruiks-woorden overgenomen maar deze nog niet,
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Dan heb jij een goedkope markt :) hier werd het voor 7000 Bd aangeboden (of meer)
    Prijs zal vandaag wel wat zakken maar niet veel denk ik omdat morgen volgende weer begint.
    Enne lekker duur op de markt zetten Diegene die het kopen wil zijn meestal toch miljardairs.....
     
  13. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Das wel een lieve gedachte van je ...maar als jij het goedkoop neerzet kopen de opkopers het op en verkopen het weer voor duur ..:)

    Hier ging de mest over de ruim 9000 BD het hoopje ....Das mooi das kassa xD:oops:
    Ik sla dus het blenderen mooi over en ga voor het grote geld 8)
     
    jolanda13, harm-jan70, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Mijn plan:
    start 10 inzaaien met alles, levert 100 gewas
    2e ronde 88 op hele en 12 op halve velden inzaaien met alles levert 976 gewas
    3e ronde 404 inzaaien met water en eventueel mest en 4 stuks met suzi levert 1628 gewas
    Overige 576 gebruiken om 2 blenders in molen te maken. Sijbrand voeren en gekregen blenders neerzetten
    Voor de nacht 404 inzaaien en de overige 1400 gebruiken voor 7 blenders
    Sijbrand voeren en gekregen blenders allemaal neerzetten
    Eerste twee neergezette blenders kunnen nog geoogst worden voor de nacht.
     
    owl., jolanda13, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Mijn plan Alles vol met kippen baha vol met apen en dan de mest handel in gaan
     
    jolanda13, boermars, Sanham en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    mijn plan is niet voor de blenders te gaan veels te gezond
    en gewoon een goed glas bier nemen en kijken hoe de andere het doen :oops:
     
    LadyFamerieke, jolanda13, boermars en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dit event hoef ik geen mest te kopen gelukkig (was bij vorige event wel).
    Nu velden over om eigen mest te produceren.
     
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Hier is de mest ook even boven de 9000 BD geweest en de meeste tijd rond de 5000 BD.
    De mest zal nu niet duur worden. Je hebt immers maar voor 2 akkers mest nodig en je kunt op BAHA alles vol zetten met stallen. Tenminste, dat heb ik net gedaan.
    Daarbij heeft mest bij een 6-uurs gewas minder nut.
    Weet het niet precies uit mijn hoofd, maar 6-uurs gewas met water en mest zal ongeveer 4.15 uur duren. 4x 4.15 uur is 17 uur. Dus door mest te geven, moet je 17 uur wakker zijn als je precies op tijd kunt oogsten. Omdat het maar om 2 akkers gaat, zullen veel boeren kiezen voor handmatig en dan is mest geven veel extra werk.(En ben je meer tijd kwijt, waardoor die 17 uur oploopt.)
    Maar we zullen zien.

    Edit: Bij het verjaardagsevent heb ik voor ongeveer 40 miljoen BD mest gekocht zie ik nu. Ik had ruim 300 miljoen BD en nu nog "maar" 262 miljoen. Ik had er niet zo op gelet, maar tikt aardig aan... Hij was ook echt stinkend duur.
     
    Laatste bewerkt: 30 Januari 2019
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  19. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Hier hetzelfde alleen denk ik dat het iets meer is want zaten ook boerenduiten in de events die je kreeg
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij is de schade beperkt gebleven tot 3,5 miljoen BD voor levensbron en levenselixer (om de anjers twee keer per dag te kunnen oogsten). Als ik mest had gebruikt waren de anjers precies 8 minuten sneller klaar geweest, maar dan had het me zeker 12 miljoen BD gekost. De eventgewassen heb ik ook niet bemest, die had ik alleen maar zo snel bij elkaar omdat ik twee keer mazzelde aan het rad.

    Wel heb ik er voor mijn doen echt belachelijk veel SM doorheen gedraaid, bijna 2000 voor het hele event. Maar dat was ook geen overbodige luxe want zonder al die SM had ik het echt niet gered.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.