Praatgroep Blenderfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Ik wist dat helemaal niet joh, van die Blenderfeestkrat! Ik ben eens gaan kijken en had er toch voor 160 sapjes van iedere kleur in zitten!

    Ik ga voor de stekken en de stallen, dus mijn molentje draait weer!

    Ik kan dus alle blenders nu wel van het veld afhalen, want ze duren allemaal langer dan 4 uur
     
    pipelepo, -mikmak- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Moest werken en geen tijd meer om die blenders eraf te halen :eek: maar wel een heel leuk event en heel veel leuke prijsjes! :music:
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik dacht gisteren dat ik het niet ging halen. Eind van de middag pas op de helft. Daarna ging het snel. Kwam totaal 5 cocktails te kort maar ik heb in de winkel de 10 cocktails genomen en daardoor alsnog het event gehaald.
     
    BoerAnnelies, farmermikkie en Margreeth vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vanmorgen tijdens het werken door heb ik de blenders nog 1 maal geoogst en de dieren nog een aantal cadeautjes kunnen geven. Waren er toch nog rond de 16stuks. Zojuist heb ik de blenders voor het laats geoogst, dan worden ze morgen omgewisseld (57stuks)

    De stallen en bomen zijn allemaal uitgepakt, helaas op de normale farm niks moois of niks wat ik nog niet had. Op baha kreeg ik nog een zee-pony, 2 woestijnrozen en een jackboom. Erg blij mee.

    Ik vond dit echt een super leuk event, mooi opgezet en naar mijn mening goed te doen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. kninghtrider87

    kninghtrider87 Forumleerling

    Beste spelers ik lees nergens terug dat de blenders in het spel blijven en wat ze precies doen weet iemand van jullie waar ik dit terug kan lezen alvast bedankt
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er zal een script gaan lopen om ze om te wisselen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/blenderfeest.32050/

    Omwisseling einde event

    ItemEPTEPBD
    Lelie (eventgewas versie)805
    Blenderknop29020
    Blauwe blessensap805
    Mangosap805
    Blender9519511.268
    Blauwe bessencocktail363648
    Mangococktail363648
    Stermunt50025
    Alle blender-items500025
     
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi

    Ik had tijdens het event al mijn blenders van het veld gehaald.
    Houd dit in dat ik daar voor totaal geen ep heb gekregen?
    In de omwisseling die ik op het scherm kreeg zag ik ze nergens terug.
    mvg john-j
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij staan ze (in kist) nog in de inventaris. Ik neem aan dat ze met het aangekondigde script dan wel omgewisseld zullen worden. Ik mag het tenminste wel hopen want ondanks het feit dat ik geen EP-jager ben kan ik de EP best wel gebruiken :music:
     
  10. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi
    Bedankt voor info.
    In mijn inventaris zie ik ze niet meer staan.
    Waar zou ik ze kunnen vinden?
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De mijne heb ik van het veld gehaald voor het event afliep, en ze staan bij het blauwe vaasje onder Decoratie. Waar ze uithangen als je je blenders nog niet van het veld had gehaald weet ik niet.
     
  12. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dan zijn ze weg, ik heb de mijne namelijk niet meer van het veld kunnen halen en die zijn echt foetsie :oops:
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier staan de blender in kisten nog in het inventaris.
     
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het helpt als je de link die enk52 je hierboven in post #308 geeft aanklikt en leest wat daar staat.

    Daar kun je dan dit lezen:

    UPDATE betreffende de omwisseling na het event

    Zoals jullie gemerkt hebben ging er woensdagavond iets fout bij het testen van het omwisselscript van de blender-items die op de open plek geplaatst konden worden.
    Bij een aantal spelers waren ze van het veld en/of de inventaris weg zonder omwisseling.

    Vandaag zijn bij iedereen wel de sapjes en planten omgewisseld, verder nog niet.

    De programmeurs zijn nog bezig de fout van gisteren te zoeken en herstellen, voordat een complete omwisseling plaats kan vinden.
    Daarover kunnen we op dit moment helaas niet meer informatie geven, maar uiteraard volgt die zodra die beschikbaar is.

    Ondertussen verzoeken we jullie geduld te hebben. Het sturen van tickets of plaatsen vragendraadjes hierover is niet nodig, het wordt voor iedereen opgelost.
    Al kan de afhandeling enkele dagen duren, de accountlogs bevatten alle informatie die nodig is om dit goed af te ronden.

    Jullie Farmerama Team
     
    -mikmak- en Margreeth vinden dit leuk.
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kreeg rondom het middaguur de melding dat er omruiling mbt. blender event had plaats gevonden, maar er staan nog steeds 20 blender in kist in m'n inventaris. Ik weet niet of dit probleem los staat van de hierboven genoemde problemen en de mogelijke oplossing (zie de eerdere melding in dit bericht) en de kisten staan hier (nu tenminste) niet in de weg.

    Ik weet ook niet of dit de juiste plek is voor deze melding.
     
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Geweldig event goed te doen en kistjes ook heel gezellig
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Blender in kist is hier sinds vanavond verdwenen uit het inventaris. Thanks!
     
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum


    I lees van meerdere spelers nu dat ze een melding hebben gehad dat het omgewisseld is. Ik heb nog geen melding gekregen en was 1 van de personen bij wie het dus van het veld en onder het vaasje was verdwenen. Moet het bij iedereen al omgewisseld zijn? Ik was netjes aan het wachten op meer informatie die gegeven zou worden wat je in bovenstaand bericht hebt vermeld. Nu ik dus van meerdere spelers heb gelezen dat het omgewisseld is vraag ik mij dus af of dat al voor iedereen is of dat het toch in gedeeltes gaat.
     
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor de spelers bij wie al een dag te vroeg de blenders van het veld verdwenen, moest een apart en comlex script geschreven worden. Eerst terugzoeken welke blenders en andere items er waren, op het veld en in de inventaris.
    Daarna deze terugboeken. En direct daarna de omwisseling doen.
    Helaas heeft men in dit script vergeten een pop-up op te nemen zodat de omwisseling wel gebeurde, maar zonder bericht op het account.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.