Praatgroep Blenderfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Ja hoor dat kan gewoon, of je gaat ep scoren met de kistjes om de 10 minuten,

2. marliza1

marliza1 Forum prof

Zo dan, daar had ik nog niet gekeken. Bedankt voor de tip. Heb ze gelijk in de molen gedaan.

3. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Thx das mooi lekker laten staan dus.

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier sta ik nu op 13/40 en 18/40. :)

Straks 20 blenders klaar en dan weer kistjes rommelen. xD

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

YES mijn eerste geavanceerde blender :inlove:
    En hop, nummer 2 ook :D en ja hoor, nu kreeg ik er nog 1tje van de beer er bij :D. Wat een geluk deze ochtend.

Laatste bewerkt: 3 Februari 2019
    jolanda13, Katinka1700, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. wouterwouter

wouterwouter Forumleerling

Jammer dat de Quests net te kort duren als je werkt.
    Met twee keer oogsten op 1 dag gaat het vaak niet lukken :(

Succes voor degene die deze quest gaan spelen...

7. pino460

pino460 Forum-hertog

Van de muntjes de staak al gekocht en geactiveerd :inlove: sta nu op 38/40 en 30/40 gaat redelijk goed zo te zien

jolanda13, Katinka1700, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Ik begrijp wat je bedoeld als je werkt. Ik heb daar ook vaak last van.
    Ik kijk altijd wel of er leuke prijsjes zijn en ga daar dan voor.
    Met dit event ook mooie prijzen en je kan uit de winkel meerdere sieritems halen. Als je dus wel de wolk kan halen en je komt sieritem te kort, valt er wel met ruilevent te ruilen om je wolk vol te maken. Daarnaast neem je dan ook nog de mooie prijsjes mee die je krijgt met dit event. Ik heb al een roze panda en oranje tijger gekregen. Dit zijn toch mooie prijzen.

jolanda13, Margreeth, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik oogst op mijn werk wel eens tussendoor op mijn telefoon, met puffin. Maar dan moet je wel knechten hebben, anders is het geen doen. En dit keer is het extra lastig omdat er nog wel genoeg lading moet zitten op alle blenders, want in de pauze heb ik niet de tijd om ook nog eens te gaan zitten goochelen met kistjes. Maar met een beetje plannen gaat het wel lukken.

jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nu 25 - 25....:)...en weer door

jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

Ik had net eventgewas tekort voor een extra blender, dus dat restant heb ik nu toch maar op het veld gezet zodat ik er nog een paar bij kan maken. Drops heb ik zat, want ik heb er vannacht voor het eerst in mijn farmleven rozenbottels op gehad xD
    Stand van nu: 16-16 dus het gaat mooi gelijk op.

12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb intotaal 44 blenders en sta nu op 23 / 23, dat moet te doen zijn. Heb nog wel eventgewassen op staan, want hoe meer blenders hoe beter. Hoe minder ik op de tijd hoef te letten en/of hoe meer cadeautjes ik op kan halen :D.

Heb nu weer 15 stuks in een doos er op staan, word weer even puzzelen.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Sta op 13-14 en heb 38 blenders opstaan. Verder nog genoeg gewas voor 10 blenders, maar geen di...….

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Gefeliciteerd buurman.

ik sa op 34 en de andere 30.

15. schaapje52

Ik sta nu op 20/40 blauw en 24/40 oranje. xD

Nu weer aan het stoeien met 20 kistjes. :music:Ik kreeg ook nog 2 stallen waar je de Zebra kan winnen. Straks nog 3 stallen dan heb ik 5 kansen op een Zebra. :inlove: Nu maar hoop hoop en nog eens hopen. Meer kan ik niet doen. xD

jolanda13, Reggaefeeks en Margreeth vinden dit leuk.
  16. pipelepo

pipelepo Oudgediende

De prijzen die we eruit krijgen zijn de moeite waard al zou je het niet helemaal uit kunnen spelen.

17. schaapje52

Alle blenders zijn weer uit het kistje. xD Ik heb er nu 45 staan en kan er nog 9 maken, maar de di is op. Ga nu stoppen met eventgewas en zien dat ik nog wat di kan sprokkelen voor de laatste 9 kistjes. :music:Hopelijk is dit dan genoeg om het te halen, anders gewoon pech gehad en een leuk event gehad met mooie prijzen. :D

18. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

:( heb ik dan zoveel blenders gemaakt zit met 62 blenders op me akkers maar vin het alleen jammer dat we ze niet kunnen versnellen ben gestopt met event gewas maken die nnu voorraad maken voor questen... vind 62 blenders wel genoeg om te oogsten hoop morgen event klaar te hebben
    27 kila tegen 29 paula

jolanda13, schaapje52 en -doppie- vinden dit leuk.
  19. kakelot69

Ik heb er nu 41, waarvan 5 geavanceerd, 18 deluxe blauw, 17 deluxe geel en 1 blender in de kist die ik net zo lang ga vervangen tot ie deluxe geel is geworden xD

Ze hebben allemaal drie ladingen, dus morgen zit ik goed. Ik ga het morgen alleen net niet halen, want voor allebei de kleuren mis ik dan nog één levering. Maar die komt dinsdagochtend dan wel.

Herstel: ik heb het nog even nagerekend en ik ga het morgenavond wel halen. Echt heel erg op het nippertje, maar wat maakt dat ook uit xD

20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nu 30 - 30.....:)....de wolkenrij uit de winkel staat ook...50 blenders op het veld

jolanda13 en theav71 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.