Praatgroep Blenderfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het gaat best lekker. Ik heb nu 8 geavanceerde, 35 deluxe, 1 gewone (foutje) en 16 kistjes op de akker staan. Totaal dus 60 blenders.
    En 30 van de 80 opdrachten geleverd. Nu gaat het snel met zoveel blenders tegelijk.
    Vanmiddag zijn er veel blenders door hun ladingen heen, dan wordt het weer lekker spelen met de kistjes.

Ik vind het een leuk event, die blenders zijn vrolijk op de akker, prijzen zijn leuk. Hopelijk komt er een leuke nieuwe stal of boom van de stekjes en mysterieuze stallen. Ze staan nu op het land.

pino460, jolanda13, herma1234 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier ergens boven staat dat als je 40 blenders totaal hebt, beste is natuurlijk 20/20 en die oogst je elke keer als ze klaar zijn dat je het event kun halen binnen de tijd.

Ik heb er inmiddels 30 op het land staan, hier en daar gooi ik er eens eentje terug, maar heb geen zin om elke 10 minuten te kijken en de tijd in de gaten te houden.
    Kreeg vanmorgen van mijn super buur 12uur knechten dus ik ga vandaag gewoon door met eventgewas verbouwen. Hoe meer blenders, hoe meer sapjes dus hoe meer cadeautjes :).

pino460, jolanda13, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Ik heb mijn stallen weer teruggezet omdat de DI achterblijven, heb nu 36 blenders en 2 kistjes staan. Ga op een laag pitje verder maar vind het wel een leuk event :music:

pino460, jolanda13, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu al de di op. :oops: Ik ben al de hele tijd bezig met de kistje en krijg alleen maar van die oranje kleur.
    Mijn zonnebril maar opgezet. 8) Tis wel erg oranje in de keuken. xD

pino460, jolanda13, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Volgens mij hoef je niet veel meer DI te hebben .
    Met 40 blenders moet je op je gemak de eindstreep kunnen halen.
    Wel zo vaak als je kunt met 7 uur oogsten.
    Na 3 keer oogsten de blender de blender even van het veld af en dan weer als kistje erop.
    Na 10 minuten is er weer een nieuwe blender op je veld

jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Hier nu 10 en 10 keer gespeeld.....heb nu 12 blauwe deluxe....13 oranje deluxe.....6 geavanceerd....:)...vergeet telkens de kistjes te openen..:oops:

Laatste bewerkt: 2 Februari 2019
    pino460 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Hier nu 1x geavanceerde, 8 luxe blauwe en 18 oranje luxe. Nog 4 kistjes staan. Ik blijf gewoon doorgaan.

Vind het een super event met die blenders. Ben veel tijd kwijt met de kistjes, maar zo leuk. Al haal ik helemaal niks, dan heb zo lol gehad met die kistjes. xD

Update: 19 oranje de luxe nu. xD

Ja ja, nr 20 oranje de luxe is binnen. xD

Laatste bewerkt: 2 Februari 2019
    pino460, jolanda13, BoerAnnelies en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Margreeth

Margreeth Forum-expert

;)
    Ja ik ben ook de hele tijd aan het prutsen met die kistje en amuseer me kostelijk, vind het gewoon leuk;);)

9. schaapje52

Mijn kistje zijn voor nu even klaar.
    2 geavanceerde
    10 blauwe de luxe
    20 oranje de luxe.

Eerst weer di sparen en gewassen kweken.
    Vanmiddag zijn er ook nog blenders klaar die ik dan 3x geoogst heb. Dan weer rommelen met de kistjes. xD

jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  10. Roos

Roos Forum-baron

Volgens mij is het nog niet langsgekomen.. vandaar tijd voor mijn tip.. 8)

Als je naar het vaasje gaat voor je sieritems... Er zijn daar drie tabbladen... De blenderkistjes staan zoals jullie hopelijk inmiddels weten onder het tabblad 'decoratie'. Maar misschien heeft niet iedereen gekeken onder het tabblad 'consumptiegoederen'. Zou ik zeker even doen.
    Daar ook zoeken op 'blender'. Daar komen de oogsten van de geavanceerde blender namelijk :p:music:

pino460, jolanda13, marliza1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Ik kreeg uit de Hawaii stallen een krokodil en een oranje tijger (die had ik nog niet).

Blenders klaar en weer bezig met de kistjes. o_Ok kreeg ik weer 2 Hawaii stallen. Ik zag dat daar ook rode stallen bij zitten. Duim duim.

Sta nu op blauw 3/40 en oranje 8/40.

jolanda13, Katinka1700 en Margreeth vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

hier nu op 15 - 15 .....tis wel een gewissel en onthouden..........:p...hoop dat ik een beetje op schema lig

jolanda13, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Op dit account 43 blender in allerlei variaties nu 15 bessen en 11 mangococtail klaarstaan.
    Op grote broer 50 blender in allerlei variaties nu 12 bessen en 15 mango.
    En net als jullie hierboven ook vaak weer kistjes gemaakt voor betere blenders.
    Maar wel heel leuk om te doen.

14. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Gezellig spelletje hoor. Ik heb er toch nog maar wat eventgewas op gezet, straks heb ik ijs en weder dienende 35 blenders. En daar moet ik het dan mee doen.

Morgenavond even opletten dat ik alle blenders maandagochtend om dezelfde tijd klaar heb en dat er dan ook nog in ieder geval 1 lading op zit, want maandag moet ik werken en dan is het wel zaak dat ik met één puffinklikje klaar ben anders wordt het helemaal zo'n gedoe op de wc xD

pino460, BoerAnnelies, jolanda13 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Zou op de deksels maar plankband plakken. Geeft zo'n zooitje in kleine hokje. Kan je ook nog naar huis om te verkleden. xD Tevens vragen velen zich dan af hoe het komt dat je oranje van kleur bent met blauw stippels. :)xD

jolanda13, -mikmak-, hendrika73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Dank je wel Roos,
    daar had ik inderdaad niet gekeken en daar stonden blauwe en oranje drankjes te wachten! Die staan nu in de molen en daar ben ik dus heel blij mee:music:Zal het nu goed in de gaten houden8)

pino460, jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja precies. Ze zouden zich sowieso afvragen waarom ik ineens mangosap drink in plaats van gewoon zwarte koffie. En wat ik loop te dazen over wolkenrijen en blauwe gordijnen. Nou zijn ze bij mij wel gewend aan gedaas maar toch. Ik neem maar liever het zekere voor het onzekere.

jolanda13, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

hier nu 20 - 19.....gaat best lekker....:p....truste en gezond weer op

schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Omdat ik gisteren jarig was en de hele dag visite heb gehad, heb ik gisteren helaas maar 2x de blenders kunnen oogsten.
    Zit nu op 28 en 29 keer. Dit had 35 en 36 keer kunnen zijn, maar maakt niet uit, ik haal het gemakkelijk.
    Heb 46 blenders staan.

20. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Weet iemand die klaar is of je na inleveren 40-40 nog cocktails kan blijven voeren voor prijsjes of is het dan klaar?
    Heb nu iets van 58 blenders staan, voor 3 cocktails , want dan kan ik dit veld wel ombouwen zou ik zo denken.:oops:

Iedereen veel succes ;)

pino460, schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.