Praatgroep Bezige bevers

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Als iedereen wacht tot het einde van het event, zal de gezamenlijke metere voor geen mm omhoog gaan.....komt er nog bij dat velen nog op hun werk zitten momenteel, dus nog niet "echt" met het event bezig zijn ttz. hun persoonlijk deel hebben gedaan.

    Nog bijkomend feit, er zijn de vaste questen......die nog moeten komen "nadat" dit event voorbij is.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Persoonlijke deel ook afgerond gezamelijke meter komt langzaam omhoog
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook mijn deel al ingeleverd en wacht nu gewoon af en ga nog even door voor de rode stal
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hij slaat idd lekker over, hier 6 houthakkers, 1 politie en 1 tandarts en de nodige albinobevers binnen gehaald. En allemaal gefokt met de gewone bever.
     
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    helaas kan ik het niet meer volgen, ik weet echt niet waar ik de eerste lading in moet doen en moet ik er dan iets van over de 500 bevers er ingooien... heeft iemand een tip voor mij ...ik heb het wel 3x doorgelezen en ik ben blond !!!![grijs haha .....]
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ja dat is fijn he, dat had ik net ook :inlove:
     
  7. truus1949

    truus1949 Forum prof

    je heb wel gelijk maar er zijn er heel veel die eerder veel hebben ingeleverd met een andere quest en daar ga ik niet meer aan mee doen als het weer een flop word
     
  8. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    onderin de groene knop bevers leveren (MEEHELPEN)eerts 150 ongeveer maar dat geeft tie wel aan en zo verder
     
    boemer49 vindt dit leuk.
  9. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Hier slaat ie tot nu toe niet echt over, op die ene keer na dat ik een tandarts kreeg :wuerg:
     
  10. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    alles geleverd voor het persoonlijk gedeelte, redelijk goed overgeslagen. Hoogste was politie bever uit 4 gewone.
    Nu afwachten wat het gezamenlijk gedeelte gaat geven in de komende dagen.
     
  11. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hier ook alles ingeleverd en leuke prijzen gekregen .....maar nu ,waar begin ik met het andere gezamelijke meter ??? leonie ..b v d ..
     
  12. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier ook het persoonlijke gedeelte afgerond. Heeft me uiteindelijk 60 supervoer gekost.
    Krijg er 75 voor terug, enige wat ik kwijt ben is ongeveer 150 bevers :)
    Nu even afwachten wat de gezamenlijke balk gaat doen en dan kan ik eventueel ook nog bijspringen.
     
  13. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Klaar, met 2 * 23 fokstallen.
     
  14. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    ik heb ook de persoonlijke gedeelte afgerond. ik zie de meter nog niet omhoog gaan.
     
  15. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    De tafel staat al in de wei, fok nog even door, kijken of ik wat hoogs vang. Zal later beslissen wat ik er nog in ga gooien.
     
  16. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Hier gaat het fokken wel lekker :)

    Slaat beter over dan normaal, had zelfs uit 4 gewone een duikbever (een na hoogste).
     
  17. neva1

    neva1 Forumkenner

    eindelijk kan ik op het forum ... ik kwam er weer niet op ...gestoord wordt ik ervan .sorry maar ik kan nu pas lezen dat we een event hebben... ik zal mijn best doen om zoveel mogelijk gezamenlijke beloningen op te halen.

    neva 1
    35313450
     
  18. Jannies

    Jannies Forumleerling

    ook persoonlijk gedeelte helemaal geleverd, had niet zoveel bevers en SV dus blij dat het helemaal gelukt is.
    Heb zelfs nog wat gefokte bevers over voor de vaste queste.
    Algemeen gedeelde schiet inderdaad nog niet echt op, maar verder afwachten en dan op tegen het einde kijken of er nog wat extra moet geleverd worden (als het dan de moeite van het proberen waard is).
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier alle 229 bevers op en heb in totaal 156 SV gebruikt nu. Heb nog niks ingeleverd maar heb genoeg om het persoonlijke doel te halen. Er staan nog 3 hotels met bevers op het land, maar heb inmiddels rond de 110 albino bevers, dan nog een aantal houthakkerbevers en een aantal tandartsbevers. Echt veel over geslagen heeft ie hier helaas niet.

    Hoe heb je dat gedaan dan? Dat van jou klinkt erg goed haha.
     
    Laatste bewerkt: 10 September 2015
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind het ook nog al tegen vallen met de meter
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.