Praatgroep Bezige bevers

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ga het proberen met fokken en zie dan wel wanneer ik de hogere in het gezamenlijke doel gooi. Als de stand erg laag is hou ik ze zelf als het goed gaat gaan ze erbij. Tijd genoeg om te beslissen.
     
    schaapje52 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik reageerde op een post of je 52 of 92 albinobevers nodig hebt
    Ik heb zin aan de staak niet genoeg bevers en weinig sv , maar alle 20 classic++ staan op haha:music:.Ik hoop dat de BBD net zo gaat als de vorige keer met een event ,toen ging het fantastisch8)
    Als iedereen het persoonlijke deel en nog een beetje erbij doet komen we een heel eind met zn allen:p
    Schaapje ik dacht dat jij een hekel had aan de staakjes:oops:
    De vorige keer met een gezamelijk doel hebben we het niet gehaald en had ik een heel laag level.Toch had ik al mijn dieren en boomvruchten in het gezamelijke doel gekiept-.-
     
    daisy17858, dutchboy, lovely en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt. En als er dus maar 100.000 spelers meedoen, kun jij wel je hele hebben en houden erin stoppen, maar een grote kans dat het dan in een bodemloze put zit. Zonder dat je er iets aan hebt. Wanneer er 325.000 spelers wereldwijd meedoen, hebben we allemaal de bonenstaak.
    Het gaat dus echt om de vraag hoe het er maandagavond voorstaat, om te kijken of het nut heeft er nog een extra hoog fokdier in te stoppen dat je toevallig extra gekregen hebt met de babyboom.
    Ik vind het heel leuk dat deze keer de spelers niet kunnen profiteren van de spelers die er volop voor gaan, je zult nu echt zelf het individuele deel moeten doen, maar extra zie ik het nut op dit moment nog niet zo van. Er zijn er genoeg die meedoen, of niet.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja, dat oogsten van al die staakjes :oops:met de pootjes is niet leuk en vind ik ook niet leuk. Maar ik merk wel dat het voordelen heeft en doe ik nu elke dag, ja ja 8)elke dag staakjes oogsten en ga het straks nog leuk vinden ook xD Ik kijk sieritems en dan klik ik maar op het staakje en zo doe ik elke dag tot het eind 8). De sieritems zijn nog steeds het leukst aan de staakjes maar de puntjes eigenlijk ook wel xD Dus ik ga voor de sieritems en krijg de rest ik er gratis bij en dan maar weer klikken xD

    Jij ook alles gekiept, ik ook en was bijna blut.:oops:
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dus het komt er op neer dat we moeten duimen dat er maar genoeg mensen mee doen met het persoonlijke doel en dan nog wat extra's willen geven. Het persoonlijke doel ga ik gewoon doen en dan zie ik wel verder. Ik hou het forum in de gaten, want volgens mij kan ik daar het meeste mee. Zou het namelijk erg jammer vinden om dieren er in te gooien en er geen staak voor terug te krijgen.
    Wel fijn dat onze persoonlijke punten meetellen. En is het wereldwijd??? Dan is het nog wel te doen lijkt mij. Er zijn best wel wat spelers die al in level 73 over hoger zitten (al mijn buren).

    Ben net alleen zo dom geweest om mijn fokstaak te activeren. Ik was aan het opletten dat ik hem niet zou activeren, kijk even naar de tv en hop klik hem toch aan o_O Beetje blond he!
    Gelukkig kan ik zonder de staak ook mee doen aan de BBD en ook ik hoop dat de BBD van morgen net zo lekker gaat als de vorige keer door de weeks, toen sloeg ie bij mij lekker over haha. Dan is het wel te doen met mijn bevers en SV en waarschijnlijk voor mijn buur ook :)

    Ergens reageerde iemand nog dat ie extra bevers had gekocht op de markt. Dit is voor mij even niet te doen. Al mijn miljoenen heb ik in de bijen gestoken de vorige keer, dus nu hard aan het sparen om weer een voorraadje miljoenen te krijgen xD.

    o_Ok las ik ergens dat iemand had gelezen dat morgenmiddag de BBD begon en toen weer reageren dat het niet zo was. Maar bij mij staat gewoon: Op woensdag zal er weer een Babyboom-dag zijn van 14.00 uur tot donderdag 14.00 uur.

    Dus tegelijk met het event gaat er ook een BBD lopen :D
     
    dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Toen waren we nog jong en naïefxD
    Ik ben dol op de staakjes daardoor kan ik nog steeds 2 x per week levellen op baha:p
     
    daisy17858, schaapje52 en dutchboy vinden dit leuk.
  7. truus1949

    truus1949 Forum prof

    ik ga gewoon met de fok beginnen en bewaar dan de albino wel want de gele stal sla ik altijd over daar heb je toch niet veel aan als je oranje heb dan krijg je er 2 voor terug.dan bekijk ik hoe het met de meter gaat ga niet weer alles er in gooien als de vorige keer
    dat was een flop heb bevers genoeg maar ieder speelt op zijn eigen manier zou zeggen succes allemaal
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Helaas...

    Ik wilde alvast fokmotellen klaarzetten met bevers, want moet straks werken en vanavond ga ik naar Paul de Leeuw, dus heb ik weinig tijd en wil wel BBD.

    Dus dan maar tijdens het eten even doen. Rode gelei eraan en parfummetjes. Komt goed! :D

    Succes iedereen vanmiddag!
     
    daisy17858, langeveentje en dutchboy vinden dit leuk.
  9. maad

    maad Forum prof

    Ik zit zomaar te denken.
    Als je met je persoonlijke deel klaar bent,hoeveel moet je dan minstens inleveren in het gezamenlijke doel ,om mee te profiteren van de prijzen??

    Het kan toch niet waar zijn dat als iemand 1 bever inlevert in het gezamenlijke deel ook de prijzen krijgt.
    Ik kan dit nergens vinden.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Jou persoonlijk deel telt mee en als je daar alles ingeleverd heb deel je mee in de gezamelijke dacht ik, een deel zou je maar volgens dat deel maar krijgen bv je hebt 2 gedaan dan krijg je maar voor die 2 een prijs niet de hele wolkenrij

    dit sta in het rood bij de faq en bij voorbeeld word het goed uitgelegd
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. maad

    maad Forum prof

    Dus dan zou je na je persoonlijke deel ook medelen in de prijzen van het gezamenlijk deel.
    Ik kan het niet goed volgen;)
    We zullen het straks zien.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, zo is het. Als je je persoonlijke deel helemaal afrondt, hoef je niets in het gezamenlijke deel te gooien. Als (als!) het gezamenlijke deel vol komt, deel je dan daarin volledig mee.

    Kleine aanvulling: als genoeg spelers het persoonlijke deel afronden, hoeft niemand nog iets in te leveren bij het gezamenlijke deel. Alles wat je bij het persoonlijke deel inlevert (zelfs de overwaarde), telt ook al mee in de meter van het gezamenlijke deel.
     
    Laatste bewerkt: 9 September 2015
    BoerAnnelies, dutchboy, maad en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. maad

    maad Forum prof

    Okè,duidelijk.
    Bedankt
     
    farmermikkie en dutchboy vinden dit leuk.
  14. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    leuk event
    wel jammer dat je van andere spelers afhankelijk bent of je de opdracht haalt :eek:
    had liever gezien dat de staak bij persoonlijke inbreng zat
    de keuze is ieder voor zich de een doet veel de ander weing of misschien niets
    de prijzen kun je mis lopen omdat je afhankelijk bent wat een ander doet
    daar ben ik niet een voorstander van
    had ook graag een neon stal erbij gehad :inlove:
    misschien heb ik dat gemist en is die er wel ?
    ondanks dat ik rond 1800 bevers heb ga ik wel fokken
    omdat de vaste fok quest na het event ook in de coop komt en zo kom je snel door het event
    en hoop ik ook voor de vaste quest flink op weg te zijn
     
    Laatste bewerkt: 9 September 2015
    -wasbeer70- en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De nieuwe runes van de bever zijn er al
     
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik zag gewoon net mijn werkplaats veranderen in de nieuwe werkplaats :). Vond toch de oude variant mooier!

    Over 10 minuten kunnen we van start.
     
    Laatste bewerkt: 10 September 2015
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    Snap het even niet.............moet beginnen met het gezamenlijke deel????
     
  18. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    Bedoel waar vind je je persoonlijke doel?
     
  19. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    zo de eerste drie levels al in geleverd na 1keer fokken hij slaat veel over
     
  20. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    Hoe doe je dat????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.