Praatgroep Bezige bevers

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik vind het event wel weer leuk opgezet.

    Ik doe met je mee, ben ook gek op wolkjes
    Hoeven we nog maar 324.998 medestanders te vinden ;)
     
    dutchboy, lovely en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaapje heeft ontzettend veel energie xD Samen wandelen is een leuk idee. Waar spreken wij af? Bij de bevers :p Lopen wij de route van het gezamenlijke deel en onderweg storten wij steeds een bever of wat :D

    @ Soffie78: Je bent een doorzetter :music:daar houdt schaapje van xD.
    Staat ook nog onder je naam, dat is geen toeval. 8)
     
    Laatste bewerkt: 8 September 2015
    dutchboy, Daxter1966, tooske58 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik doe ook mee, ook al zijn er dubbel zo veel albino's nodig dan ik had berekend.
     
    dutchboy, lovely, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik slaap er nog een nachtje over. Ik ben het wel met freedom eens. Wat gebeurt er als we het niet halen. Alles voor niets geweest
    Ik vind gezamenlijk doel ook nooit eerlijk. Je hebt spelers die dan 1 bever erin gooien en je hebt spelers die er heel veel ingooien. Iedereen krijgt dezelfde beloning als het doel behaald wordt
     
    Laatste bewerkt: 8 September 2015
    dutchboy, maad en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Daarom moeten zoveel mogelijk spelers hun persoonlijke deel doen. Dan hoeft er weinig of niks extra 's in het gemeenschappelijke deel gestort te worden
     
    dutchboy, maad, lovely en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ligt er aan tot welke streep de balk gevuld is.
    Tot en met het eerste streepje, krijg je 1 sieritem
    Tot en met het tweede streepje, 2 sieritems
    tot en met het derde streepje, 3 sieritems
    en tot en met het vierde streepje, de 3 sieritems en de wolkenrij.

    Je moet dan wel zelf ook zover ingeleverd hebben.
    Als je in ieder geval je eigen gedeelte doet, doe je automatisch mee met het gezamenlijke gedeelte.

    Haha :D zeker geen toeval ;)
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat wordt dan weer anders. Ik dacht eerst het persoonlijke doel en daarna het gezamenlijke doel, weer opnieuw beginnen.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer je alleen je individuele deel doet, weet je welke prijzen je daar zeker voor krijgt. Wanneer genoeg spelers meedoen, hebben we dan met z'n allen een wolkenrij.
    En deze keer hebben ze het gezamenlijke deel zo veranderd dat je niet zomaar de gemeenschappelijke prijzen krijgt. Je moet daar wel zelf voor leveren. Lever je alleen tot de eerste beloning van het individuele deel, dan krijg je ook alleen de eerste prijs van het gemeenschappelijke deel.

    Gelukkig niet. Alles wat in de individuele fases wordt gestopt telt voor het gemeenschappelijke. Dus wanneer ruim 70.000 spelers het individuele deel afmaken en niet extra storten, hebben we het eerste sieritem. Ik denk dat de meeste spelers die beginnen het individuele deel ook wel afmaken.
     
    dutchboy, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaapjes is aan het hamsteren xD Ik heb overal supervoer uit de quests gehaald en zit nu op 342 stuks en op dit moment 504 bevers. Alle beververblijven opgezet, dat zijn er nu 20 :p, die komen er morgen nog bij. ;)

    Kan iemand mij advies geven wat ik het beste kan storten in het gezamenlijke deel als ik het individuele af heb. Ik heb daar nooit zo goed in wat ik dan moet doen.
     
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dan gaan we er voor
     
    daisy17858, dutchboy, lovely en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zelf ga ik denk ik wel voor het individuele deel. Voor mijn getrouwde buur moet ik nog even kijken. Van haar mocht ik alleen maar mee doen als er een mooie beloning tegenover zou staan. En persoonlijk vind ik het persoonlijke deel niet echt de moeite waard. Het gezamenlijke deel daar in tegen is wel de moeite waard. Maar ja zoals velen hierboven al hebben geschreven. Wat gebeurt er als niet voldoende mensen meedoen? Krijgen we dan een deel van de beloning (tot zover die gevuld is) zo staat het namelijk beschreven. Maar is het dan niet mogelijk dat we de wolkerij alsnog kunnen verdienen? Want die is zeker wel de moeite waard.

    Maar ik doe mee, dus nog een heleboel boeren te gaan haha.
    Morgen heerlijk direct BBD, daar ga ik gewoon voor en dan ga ik daarna berekenen wat ik heb en hoe ik het beste kan inleveren.

    Begrijp ik goed dat we er 549 bevers in kunnen gooien of 92 albino bevers (die kosten 184 SV (waarvan we er nog 75terug krijgen en 368 bevers)???? In alle gevallen heb ik niet genoeg bevers :eek: Natuurlijk krijgen we ook bevers terug tijdens de fok en ik heb er nu 209, over 45 min kan ik mijn elftal weer oogsten en dan vannacht nog een keer en morgen ook nog. Dus dan komen er nog 33 bij. Dan heb ik bijna 250 bevers. Is dat te doen???
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan krijg je inderdaad die beloningen die in het gezamenlijke deel wel gehaald zijn mits je zelf ook ook zover gekomen bent in het persoonlijke doel.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ik doe ook mee ik lever de gewone bevers.
    dacht dat je in de namiddag al kon fokken maar dat is dus niet zo helaas.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als de gewone bever een keer overslaat krijg je een houthakkerbever van 7000 p is bijna 3 albino's, slaat die nog beter over dan krijg je een tandartsbever van 23.000 p. Of je genoeg hebt aan de bevers durf ik niet te zeggen. Ik heb er 100 gekocht voor het goede doel, de wolkjes. ;):p Ben ik straks failliet dan kom ik bij de andere farmers een broodje eten :wuerg:
     
    daisy17858, dutchboy, maad en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Persoonlijk advies? Helemaal niets. Het gaat om miljarden, dus als individu is de kans dat je laatste bevertjes net het gevraagde succes opleveren wel heel erg klein. Maar dat kun je volgende week maandagavond nog bekijken. Dus extra cadeau gekregen bevers van het fokken dan niet in de permanente quest gooien, maar op dat moment bedenken wat je voor de wolkenrij over hebt.
    Zeker. Morgenmiddag babyboom. Omdat je dan iedere keer naast het fokdier 2 gewone dieren of een extra fokdier krijgt, heb je gegarandeerd aan de helft van die 368 bevers genoeg. Vermoedelijk minder, want zo gauw je 2 eerste fase dieren krijgt ipv een albino en 2 gewone, scheelt dat al weer een keer fokken.
     
    dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    @ Coco: Maar als niemand iets in het gezamenlijke deel gooit wordt die toch nooit vol of snap ik er nu helemaal niets meer van. We krijgen het gezamenlijke deel toch nooit vol alleen met het individuele deel? Je moet toch echt het gezamenlijke deel helemaal vol hebben voor de wolkjes.
     
    dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat dacht ik dus ook zo, vandaar dat ik zei dat ik er een nachtje over moest slapen. En dat ik het gezamenlijke doel dan niet eerlijk vind.. Omdat de een er van alles in gooit en de ander niets. Maar als persoonlijk doel mee telt wordt het een heel ander verhaal
     
    dutchboy, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn hele persoonlijk doel is helemaal af en al die punten gaan automatisch in het gezamenlijke, maar als er niet genoeg spelers zijn komt die linker kant toch niet vol?
     
    daisy17858, dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dan maar hopen dat er zoveel mogelijk spelers mee doen
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    We gaan het dan maar gewoon avonturen en kijken waar we gaan stranden. ;)
     
    daisy17858, dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.