Praatgroep Bezige bevers

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook nog maar wat bevers gedumpt:)

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Bij mij tikt ie bijna het vinkje van het 3de deel aan! Ik krijg weer hoop :inlove:

Ik wil ook wel slaan! Haal meestal 15 punten soms 20. Dus dat moet goed komen als ik 3 keer mag slaan ;)

schaapje52 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier is het 3de balkje toch bijna vol. Scheelt niet veel meer. Heb ook nog wat gedoneerd

5. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Dan gaat het echt moeizaam . dankjewel voor het antwoord Mieke. :)

6. roodwang

roodwang Forumleerling

Het is me toch nog gelukt om de quest af te krijgen optijd.

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ja als je nagaat dat er zoveel landen mee doen, dan schiet het echt niet op nee! Maar oke, ik hoop dat we snel het vinkje bij het 3de sieritem krijgen en dat er dan nog vele boeren zijn die toch voor hun persoonlijke doel gaan en extra's inleveren. Op zich kan er vandaag en morgen nog veel gebeuren ;)

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik weet natuurlijk niet sinds wanneer jij speelt, dus dan zou het kunnen wat jij zegt. Ik speel bijna vanaf het begin en het gezamenlijke deel ging eerst steeds goed (werd steeds gehaald). De ene keer wel wat eerder dan de andere keer. Op een gegeven moment is het een keer goed mis gegaan en sinds die tijd is het vaker voorgekomen dat het niet gehaald werd. Wat ik niet weet is of er minder spelers aan meedoen of dat ze de grenzen voor het inleveren hoger hebben ingesteld.

Ik zie nu pas sinds wanneer jij speelt. Dat is als ik het goed heb uit mijn hoofd 1 1/2 jaar na de start van het spel.

9. annigjen

Nu het 3de balkje gestaag klimt krijg ik wel weer moed

10. |-|ans

|-|ans Forummeester

Snap je nu waarom ik mijn Bevi's, (10+) politiebevers en (10+) tandartsbevers ook maar niet meer "doneer"? ;)

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

O, o het balkje is bijna vol, dan het derde leuke tot zeer leuke item binnen. Op naar de staak. xD

12. annigjen

Ik heb mijn gewone bevers allemaal op. Straks voor ik naar bed ga koop ik er een stel als het 3de balkje nog niet vol is. Om te proberen dat balkje toch vol te krijgen. Mijn fokdieren hou is nog even

13. |-|ans

|-|ans Forummeester

Dat derde balkje halen we de komende anderhalve dag vast nog wel... je duiten kun je vast wel voor iets beters gebruiken toch? ;)

14. schaapje52

Je kan er toch 1 doneren voor het goede doel. ;)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  15. |-|ans

|-|ans Forummeester

...als het er écht om mocht spannen... natuurlijk... ;)

16. lovely

lovely Forummeester

Dan vraag ik mij toch af,zo moeilijk moest het toch niet zijn met al die landen?
    Heeft iemand enig idee hoe er in al die andere landen over gedacht wordt?Hoeveel actieve accounts zijn er dan in werkelijkheid,niet zo veel denk ik dan ,gelet op de balk!:music:

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. schaapje52

xD

Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. |-|ans

|-|ans Forummeester

Bovendien... ik had al tien supervoer gedoneerd aan al mijn buren... dus dat zijn al weer een hoop albinobevers extra toch?! xD

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. annigjen

Duiten genoeg hier

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

Ik heb nog maar 20 bevers afgestaan voor het derde item. Bijna binnen. xD Kan het niet laten. :eek:

lammetjes en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.