Praatgroep Bezige bevers

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Dankjewel voor je reactie. Ik had beter moeten lezen, sorry

2. Lieve

Lieve Halfgod

Dat is duidelijk maar telt het mee voor het gezamenlijke doel?????

3. hulst

hulst Levende forumlegende

Klaartjuh schreef dit erover:Naar het schijnt gebeurd dat wel, overtollige punten komen te vervallen voor je persoonlijke opdracht maar voor de gezamenlijke zou het meetellen. Aldus iemand van BP (ik houd wel een slag om de arm omdat het event nog niet live is, voor live gaan kan natuurlijk nog wat veranderen).

daisy17858 vindt dit leuk.
  4. Lieve

Lieve Halfgod

oké Hulst dat weten weer

5. hulst

hulst Levende forumlegende

Ik hoop dat het in ieder geval zo is gebleven;)

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Het 2de balkje is ook vol. Op naar de 3de

schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat hoop ik ook, want dat zijn toch weer wat extra puntjes. Daarom heb ik dit keer ook niet alles precies uitgerekend, maar zo ongeveer. Komt er toch nog wat extra's bij het gezamenlijke deel haha.

Het 2de sieritem heeft bijna een vinkje. Hoop dat de meter sneller gaat oplopen. Ik reken vooral op vanavond en morgen overdag, dan hebben denk ik meer boeren de tijd en energie om te gaan fokken. Zelf ben ik druk bezig met het fokken van de bij, die wil ik eens een keer af hebben, al gaat het wel erg snel met mijn SV op deze manier :(
    Mijn buffer van 500SV heb ik na de laatste BBD niet meer kunnen krijgen, nu hou ik een buffer op 200 haha.

8. pino460

pino460 Forum-hertog

Is nog niet helemaal vol nog geen vinkje bij de 2de bever gaat wel langzaam

9. truus1949

truus1949 Forum prof

vind hem ook langzaam gaan nu er al zoveel uur de bbb draait

10. Yzaura

Yzaura Forum freak

Jammer dat je geen sterretjes krijgt voor de event levels. De vorige event gaf ook al geen sterretjes. Erg jammer als je zoals ik net al je sterren op had gemaakt voordat er ineens een nieuw stuk Bahamerama werd live gezet...

11. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Is het echt wel babyboom? Diverse keren met de bevers aan de fok gegaan. Zegge en schrijve 1 keertje een overslag van wel 1!!. Namelijk van de albinobever naar de tandarsbever. Tel uit je winst. :wuerg:Ik probeer nog even, maar als dit zo doorgaat hang ik mijn fokhotels aan de wilgen.:sleepy::cry:

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

Denk / hoop dat de meter vanavond en morgen sneller gaat lopen. Dan hebben meer boeren denk ik tijd.

o_Ok ik vind dat erg jammer, maar aan de andere kant, vanaf komende week zijn er weer 2 nieuwe permanente questen online. Die van de beverfok en die van het knaaghout. Daar zijn behoorlijk wat sterren mee te verdienen. Heb ergens gelezen dat het om 190 sterren in totaal gaat :)
    Voor mij is dat gelukkig niet meer nodig. Omdat ik elke dag een paar boomvruchten dieren er bij krijg, kon ik langzaam maar zeker hier en daar wat leveren. Inmiddels heb ik alweer 214 sterren en met het knaaghout wat komende week vrij komt, zit ik wel aan de 250. Kan niet wachten tot het bij mij zover is :inlove:

Hetzelfde heb ik mij net af zitten vragen. Ben aan het fokken met de bijen en krijg wel elke keer een bij extra, maar er word amper wat overgeslagen. Van de nanny ga ik naar de bosbij, van de bosbij naar de hamster en ga zo maar door. Niks geen extra stappen (maar dacht dat dit aan mij lag).

13. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

hier precies hetzelfde geen enkele flinke sprong maar enkelvoudige sprongetjes.
    Valt vies tegen, volgens mij ging afgelopen woensdag beter????????

14. truus1949

truus1949 Forum prof

ben ook gestop sloeg hier ook niets over

15. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

En ik ben inmiddels ook gestopt. Was dit keer echt bedroevend. Volgens mij hebben de programmeurs dit keer de win kansen wel heel erg krap gesteld! Of...ik heb dit keer gewoon heel weinig geluk!:cry:
    Heb ik bijna nooit trouwens!:sleepy:

langeveentje vindt dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

het tweede item is binnen, het vinkje staat er. ik hoop dat meerdere spelers nu aan het wachten zijn om 3 in te leveren tot ze zeker zijn dat ze ook 4 halen. het zou dan wel sneller kunnen gaan naar het 3e item van het gezamenlijke doel. ik blijf hopen en duimen

17. BoerAnnelies

Inmiddels ben ik ook gestopt met fokken. Ik wilde tot de 200SV gaan, maar heb nu iets meer overgehouden omdat ie gewoon niet echt oversloeg. Woensdag had ik ook niet veel geluk, maar sloeg ie af en toe nog wel over. Vandaag erg :cry: triest!

Het vinkje staat nog steeds niet bij het 2de sieritem. Ben benieuwt hoever weg aan komen, want ook dat ziet er droevig uit!
    Spel even op F5 gedaan en zie dat het 2de sieritem ook een vinkje heeft :). Die zijn straks in ieder geval binnen!

18. breston18

breston18 Forumkenner

vind dat er al een tijdje bijna geen overslag meer is, denk dat die knop ver naar beneden is afgesteld.
    Ze maken het er niet leuker op, zo gaan er veel farmers stoppen, althans mijn mening zou het jammer vinden het is z'n mooi spel, maar ze maken hetzelf kapot.

Nu met die bevers, je hebt geen enkele richtlijn hoever je bent in de gezamenlijke balk, hij staat op het streepje, maar is toch niet voltooid en je kan niet zien hoever je ervan af bent.

Slechte zaak, zo hoeft die balk dus nooit vol te komen, we zijn toch gewoon blind

BoerAnnelies en stien56 vinden dit leuk.
  19. hanweij

hanweij Gevorderde

van
    Ik hoor velen klagen over het feit dat er weinig of niets overgeslagen wordt. Hier zat ik nu op de wachten. Had 4 Pelsjagerbevers er in gegooid met het doel om een Duikbever te krijgen. Helaas hij sloeg over met een Neanderbever als resultaat :cry:

Heb hem maar te koop gezet. Voor ruim 12 miljoen BD
    Edit: blijkbaar was er een liefhebber voor. Hij is binnen een paar minuten al verkocht;)

Vraagje aan de opkoper: zou je een Duikbever te koop willen aanbieden?

Heb ik geluk: wordt er net één aangeboden. Meteen maar gekocht. Of het de koper is van mijn Neanderbever is weet ik natuurlijk niet. Mocht dit idd zo zijn dan: BEDANKT!:D

Heb nu 2 Duikbevers: heb nu gelijk de roze Beverburcht gekocht

Laatste bewerkt: 12 September 2015
  20. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier slaat hij ook weinig over. Maar ga wel verder met fokken. Hoop op een 2de gouden gans en de 2de carnavalskoekoek

Maar het 2de item is binnen nu. Hoop dat de 3de ook komt nu

daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.