Praatgroep betreft fokken nieuwe stijl

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik mis het speentje als melding klaar. Hoop dat deze er ook weer bij terug komt.

beereekhoorn en wima3102 vinden dit leuk.
  2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

En ik mis het achteraf in 1x parfum met de knechten geven. Inmiddels al 4x vergeten pffff (2x daarna handmatig gedaan maar dat is echt niet prettig gaat zooooo traag en met traag bedoel ik duurt lang voor ie 1 parfum accepteert dus ff snel 4x klikken is er niet meer bij :(( hoop dat hier toch nog iets aan veranderd gaat worden)

3. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik vind 1 groot nadeel aan het nieuwe fokken : het oogsten van de stallen !
    wat een ellende is dat zeg.

normaal dubbel klikte ik op alle hokken snel achter elkaar, kreeg dan per 4 of 5 een overzichtje, dus 2 /3 overzichtjes in 1 keer

nu erger ik me dood : per hok klikken, dan krijg je het overzichtje en dat moet je ook weer wegklikken en dat 30 keer of hoevaak je ook de stallen hebt aangezet.
    ben er gelukkig wel achter dat ik op oogst kan klikken en het overzicht-veldje met enter weg kan krijgen, dat scheelt alweer geschuif met de muis maar het is om RSI van te krijgen....

Ik mag toch van harte hopen dat BP dit draadje een door gaat nemen en nog het een en ander gaat veranderen

VlinderHoeve vindt dit leuk.
  4. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Het blijft niets.... Het is echt niet leuk

harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nog steeds het nieuwe fokken niet uitgeprobeerd. Vorig fok event overgeslagen en daarna nog steeds niet gefokt. Kan dus hier niet melden wat ik van het nieuwe fok gebeuren vind qua werking. Als het neon fok event komt zal ik eens kijken en uitproberen hoe het nieuwe foksysteem werkt.

7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Voor het nieuwe fokken, had ik eigenlijk altijd wel 1 fokmotel staan...
    Met het nieuwe fokken, ga ik alleen fokken als er een BBD is. Door het nieuwe fokken ga je namelijk meer fokken dan eerder, vind ik.
    Je bent meer geneigd om zoveel mogelijk aan te zetten en dus heel snel door je SV heen. ;)

De manier van het nieuwe fokken vind ik wel handig... je moet wel ff goed kijken waar je mee bezig bent, maar dat heb je zo door.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  8. druikel

druikel Forumleerling

helemaal top je hoeft tijdens events geen fokhotels meer af te breken je kunt waar dan ook altijd je fokstal vullen of oogten
    enig minpuntje vind ik het achteraf toedienen van parfum maarja dn moeten we maar niet te snel klikken
    ik vind het een super verbetering

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat kan dus wel als je 10 stallen met een bepaald dier wilt vullen kun je dat gewoon in vullen.
    Bij de parfummetjes kun ook 2 of 3 doen het is een kwestie van aanklikken

10. Dolfifumi

Dolfifumi Forumleerling

Volgens mij moet je dan wel de fokknecht hebben.

11. theindoo

theindoo Gelegenheidsauteur

Bestaat die dan ook????:oops:

12. henny

henny Actieve auteur

Het is wel mogelijk om alle hokken ineens te oogsten. Ik vind het een vooruitgang. Even aan wennen, dat is alles.

beereekhoorn vindt dit leuk.
  13. miekekoning

miekekoning Veteraan

Er bestaat inderdaad een fokknecht sinds de komst van het vernieuwde fokken.
    Deze knecht is niet los te koop en kun je dus verkrijgen via de maandknechten of door middel van de coupons.

14. lovely

lovely Forummeester

Ach vandaar dat het mij ook nog niet is opgevallen....heb altijd de knechtenxD
    Toch maar begonnen met voorzichtig fokken schaap,koe en eend..

Laatste bewerkt: 6 Januari 2016
  15. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Hoe doe je dat? of moet je dan knechten hebben ??

16. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Yep! :p

beereekhoorn vindt dit leuk.
  17. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Vind de hele BBD niks meer aan, nauwlijks of geen overslag meer, was altijd mijn lievelingsevent, maar na vanavond stop ik er voorgoed mee>:(

schaapje52 en VlinderHoeve vinden dit leuk.
  18. spelboyke

spelboyke Oudgediende

vind er ook niks meer aan ben al zo lang bezig voor een wonderkameel slaat ook bijna niks over:wuerg:

19. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Ik had de hoop ook al opgegeven maar vandaag voor het eerst sinds een hele lange tijd weer geluk. Uit 4 gewone kamelen een woestijnschip

BoerAnnelies, farmermikkie en Alextheman95 vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Heb die nieuwe fokstallen geprobeerd, wat een doffe ellende ! Zonder knechten is het een avondvullend programma van ellende. Jammer, heel jammer, dit was ooit voor mij het leukste event, en nu 1 van de grootste ergernissen. Je kan beter alles vol kleine velden zetten en met de hand oogsten en zaaien, dat is minder erg dan dit fokgebeuren.Ik speel dus altijd zonder knechten, dit is echt niet leuk!Een leuk event ? Daar is nu niets meer van over. En zo wordt een "gratis" spel helemaal afgebroken voor mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.