Praatgroep betreft fokken nieuwe stijl

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb de 132 bijna gevuld. Tussendoor dus gewoon andere dingen doen.
    Maar je kunt er ook voor kiezen om met 20 tegelijk te fokken.
    Ik vind het wel leuk om te kijken hoeveel ik in 20 minuten van het draakje kan oogsten. Met alle andere stallen die dan klaar zijn natuurlijk.

BoerAnnelies en .Fisherman. vinden dit leuk.
  2. aubry47

aubry47 Forumkoning

als ik er 4 vissen in stop blijft het knopje ook grijs, kan het niet veranderen in 2. Hoe kan dat?

3. -Coco1968-

Daarvoor ben je knechten nodig.
    Om zonder knechten een 2e stal te vullen, moet je terug naar het overzicht en daar de volgende stal aanklikken. Dan kom je weer in het scherm waar je weer 4 vissen in een fokstal kunt stoppen.
    Zonder knechten is het dus nog precies evenveel werk als voorheen. Je bent alleen de animatisch van de fokstallen kwijt in ruil voor ruimte op je veld.

4. aubry47

aubry47 Forumkoning

Dankjewel voor je antwoord. gr. aubry

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dus als ik jullie allemaal goed begrijp is het met de hand netzo veel werk als normaal. Geen luxe door op een plusje te klikken en hop alle of meerdere hokken te vullen met dezelfde dieren?
    En als ik nu een aantal fokhotels vol stop en ik ververs mijn spel voor 18.00uur, oogst ie dan automatisch mijn fokstallen of moet ik dit zelf nog met de hand doen? Want als dat zo is is het zeker een meerwaarde om er nu al een groot aantal vol te zetten en vanavond na 18.00uur binnen te halen, scheelt zeker in parfum. Die roze gelei maakt mij niet zoveel uit en die staak kan ik dan morgen bv gebruiken :)
    Maar als het zo is met het draakje en de uil dan levert het wel weer extra EP op, dus hoop dat het klokt :)

6. -Coco1968-

Ik kom er net bij het 3e account achter dat ik niet terug hoef naar het overzicht. Ik moet wel na iedere 4 vissen supervoer geven, en kan dan de volgende 4 vissen plaatsen.
    Dit werkte vanmorgen bij dit account niet, daarom dacht ik altijd terug te moeten.
    De fokstallen worden niet automatisch geoogst. En als je geen knechten hebt, zelfs 1 voor 1.
    Hoe dat gaat worden met de pop-ups en tijdsvertraging weet ik nog niet. Omdat er nu een overzicht is, hoop ik dat er niet steeds een pop-up komt en je alle stallen kunt oogsten.

Het is dus zeker interessant om nu alle fokhotels vol te zetten, en vanavond met het draakje te kijken hoeveel je er binnen die tijd oogsten kunt. Wat niet lukt kun je dan altijd 10 minuten later doen wanneer je het uiltje weer kunt activeren. In die 10 minuten kun je dan kijken wat je hebt gekregen en weer een stel stallen vullen.
    Nu ben je ook nog geen roze gelei nodig, het duurt nog meer dan 6 uur voor babyboom begint. Maar vermoedelijk heb je ook de rune, dus heb je nog ruim een uur om de stallen te vullen en om 6 uur te kunnen oogsten.

7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nou ik vertrouw dit gebeuren nu echt niet meer. Had 5 hokken met vissen gevuld, 10 sv en 1 parfum.
    Ga over naar de ezels, 5 hokken en 10 sv, ga kijken bij overzicht. Wat zie ik, alleen de ezels lopen in tijd, en de vissen zijn verdwenen. Gisteren ook al alles kwijt door bug, nu 10 sv weg en geen vissen.

Nog 1 vis geprobeerd en dat hok staat er nu wel. Waar zijn mijn andere 5 hokken gebleven?

8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Bij mij staat alles er nog gewoon Yvon, ben je met het pijltje naar beneden gegaan?

9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier is het goed gegaan. Er staan nu 131 hokken met gewone vissen klaar om te oogsten, en 1 hok met gewone ezels. Ik wacht uiteraard tot na 18 uur. En niet vergeten: eerst verversen dan, anders is babyboom nog niet actief

10. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb ook 10 ezels en 10 vissen aangezet. Gaat wel snel en makkelijk, maar de wiebelende fokhotels hadden ook hun charme. :p

Butsmuts en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

zo, ik heb van elk 5 er in gezet met 1 parfum. Ga zien of het werkt :)

farmermikkie vindt dit leuk.
  12. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Ik vind het wel makkelijk dat je niet stal voor stal met je parfum bij moet klikken. Het aantal parfum dat je per stal wilt geven aanklikken en voor de rest staat die hoeveelheid parfum al klaar als men de volgende stal aanzet.
    Het scheelt dus wel heel veel geklik, ook als men zonder knechten speelt.
    Bij mij staan nu alle stallen vol met vissen, ezels, rendieren en nog een paar met de apen en koekoeken. Daar moet ik er nog zoveel van hebben voor de vaste questen.

farmermikkie vindt dit leuk.
  13. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Hen ik iets gemist, waarom kan ik geen fokdieren van de ezels en vissen kopen op de markt?

14. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

geen idee, waarschijnlijk een bugje. Ze gingen het nakijken werd ergens op het forum gezegd.

BoerinRietje vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

Dit staat in het draadje van het nieuwe event waar je bij moet fokken.

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ze staan na het oogsten zelfs niet in de schuur.>:(

harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik vind het jammer dat je niet van de buitenkant kan zien wanneer je fok klaar is.

Butsmuts vindt dit leuk.
  18. harriejose

harriejose Forum freak

Ik had hierover al een paar posten terug een vraag over gesteld, na jou bericht weet ik meer, dank hiervoor.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. -Insainebr-

-Insainebr- Forumbeginner

Het starten van de fok is een stuk gebruiksvriendelijker geworden nu, maar het oogsten is een ware tijd slurper geworden nu je het per stal oogsten, en moet wachten op de popup voor het resultaat. Vroeger kon je, als je snel klikt, wel 15 tegelijk oogsten voor de resultaten popup tevoorschijn kwam. Dit is zeer, zeer teleurstellend na de aanvankelijke tijdswinst....

BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

tja, wat zal ik zeggen. Valt niet tegen, valt niet mee. Wisselend succes dus.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.