Praatgroep betreft fokken nieuwe stijl

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deerman54

deerman54 Forum freak

hihi , vraag mij af waar vroeger het mest zat in de fokhotels en natuurlijk ook het water, zoals nu in oa staat.
    gaat nu in een keer ??? nog nooit nodig gehad.
    Enkel supervoer en parfum toch ??
    Geschreven door iemand achter het bureau zeker, en geen boer. Wel misleidend.

2. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Bij mij gaat ie ook niet aan, heb ze geselecteerd parfum geactiveerd en op supervoer gedrukt, geen beweging in te krijgen:p

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

4. joke.k

joke.k Doorzetter

hier precies het zelfde geen beweging in te krijgen,wou het met de vissen proberen-.-

5. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook geen resultaten meer:sleepy:wij wachten maar weer even af wanneer wij weer kunnen fokken

6. Wimschotten

Wimschotten Forumleerling

Hier 't zelfde. De eerste keer lukte het goed, maar de tweede keer: niets.
    Zal waarschijnlijk later op de avond wel weer werken

7. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

is melding in de OA dat ze de fok stil hebben gelegd

8. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Het fokken is tijdelijk gedeactiveerd, lees het berichtje ook net bij Enk:p

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik dacht al, kan niet oogsten.:cry:

10. fablim

fablim Oudgediende

nooit geweten dat mensen echt de uitdrukking: aarghlhgg bezigen...
    hoorde t uit mn mond komen toen mn hotel mn fokkers niet los wilde laten...

leni1955 vindt dit leuk.
  11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik vind het een klinische bedoening, wat ik het leukste vond van het spel is verdwenen. Hier ga ik geen geld meer aan uitgeven. Het is een boerderij, geen reageerbuisbaby laboratorium.
    Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat je een keuze hebt ?:wuerg:

domburg, schaapje52, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik ben het geheel met je eens hoor, ik noem het niet per ongeluk een megastal.
    Had altijd 1 of 2 motels staan op Baha en idem op de woelige weide.
    Maar zo is daar geen aardigheid aan.

Ik ben wel blij af te zijn van het megageklik bij fok-events maar dat had ook mét fokmotels op het land gekund.

Die discussie heb ik echter verloren, Game-Design denkt dat mensen blij zijn met de extra ruimte.
    Het is me wel gelukt de mesthoop in beeld te houden, want wat is een boerderij zonder mesthoop?

De keuze geven met of zonder motels is te bug-gevoelig, kan niet in deze layer meer worden toegevoegd.

Butsmuts, pandarum12, BoerAnnelies en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Ron, dank je voor de uitleg. Ik vind het klikken niet erg, ik klikte op 1 motel en wachten tot de uitkomst, daarna de volgende en weer wachten. Was voor mij een spannend spel op zich. Dat was de reden dat ik pakketten kocht.
    Ik vind het dus heul jammer dat je de discussie niet gewonnen hebt, ik sta in deze helemaal achter je !:)
    En Klopt, een boerderij heeft een mesthoop nodig !

HofvanDromen, leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik hoop dat je wel nog leuke resultaten dan uit de 132 stallen hebt gekregen of ben je nog aan het wachten tot je kan oogsten?

15. deerman54

deerman54 Forum freak

bedoelen ze dan gewoon de mesthoop en watertoren op het veld. Wel die staan gewoon op het veld en hebben niets te zien of te maken met de fok.
    Wel met het kweken van dieren voor de fok. Ze staan niet in mijn weg.

16. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Intensieve fokhouderij is het geworden (megastal). Wil liever de diervriendelijke bio fokhouderij terug. Lijkt me ook wat milieuvriendelijker.

BoerAnnelies, snietje1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik vind het ook erg jammer dat het oude is verdwenen. Het fokken was bij mij nr 1 qua spelplezier. Ik lever liever de ruimte in met het fokken en zet daar graag mijn fokmotels neer ipv van zo'n kil verblijf. Echt jammer!:oops:

pandarum12, leni1955, nenek43 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tis niet alleen jammer..tis gewoon stom>:(:cry:

lovely, leni1955, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Klopt Schaapje, we hebben nu het plofdier (niet alleen de plofkip) Daar wil ik niet aan meedoen

leni1955, harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Hi! Heb eindelijk tijd om het nieuwe fokken te bekijken.... is stil gelegd, lees ik.
    Maar klopt het dat ik toch een fok kon aanzetten? Heeft iemand het al weer even geprobeerd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.