Praatgroep betreft fokken nieuwe stijl

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Huh is 132 fok motels/plaatsen niet wat weinig :)
    (En valt nu van zijn bureaustoel van het lachen)

Ik zeg dank je wel ik was allang voorstander van iets apart in plaats van het plaatsen op je weilanden en het constant ombouwen en omgooien als ze zo door gaan met veranderen kunnen ze die bouwknecht wel schrappen want dan hoeft er niet meer omgebouwd te worden en dat lijkt me heerlijk. En ja ik ben liever lui dan moe. Mijn motto is dan ook stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen.

2. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

nou ik wou de bouwknecht toch maar houden bij events met begin en erna moet hij altijd aan het werk

3. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

dat is begrijpelijk, maar ja ik speel geen events o_O

4. polkey

polkey Oudgediende

Ik vond het altijd weer spannend om zo'n enkele fokhotel per stuk uit te pakken, verrassing wat er dan uit komt. ( kleinschalige fokker hé ) ;)
    Goed opgemerkt dat het allemaal erg statisch wordt.
    Ombouwen van velden zit ik ook niet altijd op te wachten, maar dat betreft tijdens events en alle bomen/stallen die ruimte meten maken voor gewassen en weer terug plaatsen is een crime.
    Denk wel eens, geef alleen tijdens events een paar extra velden zoals met de volle maan.
    Een veldje fokhotels tussen de bomen geen probleem, een beetje werk op de boerderij mag toch wel.
    In ieder geval zal het dan wat meer verbeteren als scherm, dat is met de oude irritant omdat je precies moet werken anders floept het al weg omdat je er naast klikt.
    We wachten af en ondertussen straks eens berekenen wat er aan voorraad dieren valt te leveren en wat er gefokt moet worden.

5. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

>:(>:( aaaaaa ik denk laat ik 1 stal effe uit prober om te zien hoe het werk staan er nu 132 stallen met aap grgrgr weg suppervoer bedankt bp

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het nieuwe fokhotel ziet er ook mooi uit, alleen zie ik de rendier een slotje staan en als ik daar op klik staat er dat die vrij te spelen is in de apentempel. Echter kan hem daar niet vinden o_O Houd dit in dat hij morgen gewoon vrij komt?

En zie dat de mesthoop ook veranderd is want die stond in de weg. Mooi onder de watertoren zichtbaar :) Nu maar hopen dat het water niet gaat lekken want dan krijg je van die natte mest :p

Dat meen je niet!!! Bedankt voor je reactie hier, want ik was ook van plan om het te proberen, ben ook zo nieuwsgierig hoe het werkt. Maar door jou verhaal laat ik het wel.

Kun je geen bericht naar support sturen met het verzoek het terug te draaien?

**BOERIN** en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ik denk dat ze dat niet doen mijn eigen schuld natuurlijk pffff verkeerd geklikt ik dacht dat dat ene pijtje de maaier was maar daar krijg je dus alles dus daar beslist niet op klikken

8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Zo te zien wel, daar het tijdsklokje terugloopt wat erbij weergegeven staat.

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Klopt het dat je nog steeds 4 dieren moet aanklikken als je de hokken wilt vullen en is de knecht alleen om te oogsten?

Wel jammer dat de schuddende hotels weg zijn.:(

10. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Ik durf nu niet de bij de fok de knechten ( rechts onder ) aan te zetten want ik weet niet wat er gebeurd.
    Heeft iemand antwoord?

11. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

maakt mij niks uit wat ze veranderen aan het fok gebeuren ik heb er helemaal niks mee. vind er geen moer aan en zonde van al die dieren je moet er veel te veel van hebben er komt geen einde aan maar voor de liefhebbers veel fok plezier

12. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ja dat klopt. Maar daarna kan je wel aangeven hoeveel hotels je van dat soort gemaakt wilt hebben

13. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

Het is even wennen net zoals altijd wanneer er iets nieuws in het spel komt en ik ben meteen gaan proberen hoe het allemaal werkt. In één woord: Super! Ik vraag me alleen af wat er gebeurd is met mijn vier aapjes die nog bezig waren zich te transformeren naar een hoger dier. Fokmotel is verdwenen en....mijn aapjes ook?

14. vinc05

vinc05 Forum freak

Bij de maaier zal alles wel geoogst worden, MAAR KLIK NIET OP HET PIJLTJE LINKS ERVAN DAN GAAN ER 132 HOTELS VAN START ZIE HIERBOVEN BIJ **BOERIN**

15. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

hij vult ze maar start ze niet, voor te starten moet je op de sv button drukken

16. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Dat bedoel ik . ik durf hem nu niet aan te zetten

17. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als de rendierfok vrijgespeeld moet worden in de apentempel is het dus een bahamarama dier ,maar de rendierstallen moeten op de gewone akkers?

18. HannyBalleke

HannyBalleke Regelmatige auteur

Met het pijltje links van de maaier selecteer je het maximaal aantal dieren waarmee je kan fokken. Je hebt bv. kippen geselecteerd en je klikt op het pijltje met het lijntje erboven, dan gaan al je kippen naar het fokmotel. Zolang je niet op het SV geklikt hebt, gebeurd er niets en kan je met het min-pijltje zelf ingeven hoeveel 'fokmotels' je wil activeren. Het is kwestie van goed kijken voordat je supervoer toedient.

19. vinc05

vinc05 Forum freak

Klik op "FOK TOEVOEGEN.
    sELECTEER JE FOKDIER LINKS EN VUL JE HOK MET 4 DIEREN.
    dAN ZONODIG PARFUM ERBIJ DIE GEEFT BIJ MIJ GEEN TIJDVERKORTING MAAR MEER PUNTEN.
    DAN OP SUPERVOERBAKJE KLIKKEN EN GAAT DE FOK LOPEN.
    dUS DAN NIET OP HET PIJLTJE MET STREEPJE ERBOVEN LINKS VAN DE MACHINE

20. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit is bekend. Dit schrijft Ron erover in de officiële aankondiging:

Bij het omzetten van de fokmotels die nog op de akkers stonden tijdens de downtijd naar de nieuwe megastal is het niet bij iedereen goed gegaan.
    De programmeurs zijn dit al aan het bekijken en oplossen.

Dit is een weergavefout die waarschijnlijk voor de start van het event zal verdwijnen. Het rendierfokken en de aankoop van de rendierstallen staan los van de apentempel. Ze zijn dus straks te koop in de stad voor BD (oranje voor TG) en inderdaad te plaatsen op de gewone velden.

Laatste bewerkt: 10 December 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.