Praatgroep bericht van Community Managers januari 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

we konden toen der tijd uit 3 dingen kiezen wat we graag zouden willen ...dat was koraalrif,iets met vissen en het ander weet ik niet meer en kan het ook nergens terug vinden ....gaat nu dat het koraalrif niet doorgaat wel een keuze naar de tweede optie ???

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Denk dat je dat wel kan vergeten jammer genoeg

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik ben er ook bang voor ...maar denk vraag het maar ff wie weet

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik denk het ook. Daar zouden ze dan helemaal opnieuw aan moeten beginnen. Vorig jaar hadden ze gezegd over het koraalrif dat er alleen nog wat foutjes uitgehaald moest worden. Ik weet natuurlijk niet of dit grote fouten zijn en of het veel werk is maar anders lijkt het mij dat dit dan toch sneller te realiseren valt dan helemaal met iets anders opnieuw te moeten beginnen. Nu bij het laatste stond dat het te groot is geworden en ze zich afvragen of het wel bij farmerama past. Dat laatste vind ik wel. We hebben ook bahamarama en daar past het wel bij vind ik. Of het haalbaar is om er dan dingen uit te gaan halen waardoor het minder groot zal zijn dat weet ik niet, ik ben natuurlijk geen programmeur.

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

We konden ook kiezen uit het regenwoud. Die hebben we verleden jaar gekregen als compensatie omdat het koraalrif langer duurde dan verwacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.