Praatgroep bericht van Community Managers januari 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik lees dat er behoefte is aan een plekje om over dit bericht door te praten, dus bij dee dan.

Let wel, ook de modteams weten niet meer dan dat er in dat bericht staat dus wij hebben geen antwoorden op jullie vragen.
    Maar we lezen alles en geven relevante zaken zeker door.

.

2. neva1

neva1 Forumkenner

ik heb het hele gebeuren gelezen en ik vind het erg fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden, en ook dat er meteen een praatgroep opgestart wordt omdat je hebt gelezen dat er behoefte aan is. bedankt Ron

3. Moe154

Moe154 Forum-analist

Geen Zaailingen Express (en waarschijnlijk ook geen Beesten Trein),
    geen koraalrif,
    geen verandering in de mesthandel...
    o_Ok ik ben heel blij dat ik weer op de hoogte ben. :wuerg:

moontje68, DarkDevilDude, neva1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind de nieuwsbrief een mooie samenvatting van het afgelopen jaar. Waar we op verschillende vlakken nieuwsgierig gemaakt worden, en op andere toch wel teleurgesteld dat verwachtingen niet uitkomen.
    Van mij mag de nieuwsbrief best wel weer maandelijks komen. Of 3 maandelijks, maar om een beetje een idee te hebben waar ze mee bezig zijn.

haughthy9846, 1pollyk, Errim en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Fijn dat er een draadje is aangemaakt.:D
    Ik vind het wel heel erg jammer dat er geen bomen express meer komt.
    Een paar extra mammoetbomen waren erg welkom geweest.
    En dat het koraalrif niet komt...:cry: dit vind ik uitermate triest.
    Hebben we er zolang op gewacht, het zag er super mooi uit.
    Nou we zien wel wat 2016 voor ons in petto heeft.

DarkDevilDude en annigjen vinden dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Is zeker een hele mooie samenvatting. We zijn nu weer op de hoogte van wat er niet gaat gebeuren. IK vind het jammer van de koraalrif. Ik had al zo'n gevoel dat het er niet zou komen. Werd versterkt toen we het regenwoud kregen. Ik hoop dan ook dat er tocch iets anders moois tegenover staat. Van mij mag er ook vaker een nieuwsbrief komen.

DarkDevilDude, HannyBalleke en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik hoop dat dat moois niet een "Opslag" wordt, vergelijkbaar met de nieuwe fokstal. Dieren die niet meer op het land hoeven en grote aantallen die op die manier achter elkaar gevoerd kunnen worden.
    Maar we wachten wel weer af.

Persoonlijk hoop ik ook dat er iets aan de mest wordt gedaan. Dat het niet teruggedraaid wordt begrijp ik. Dat is ook geen oplossing, maar de huidige situatie ook niet.

daisy17858 vindt dit leuk.
  8. neva1

neva1 Forumkenner

Misschien zouden ze een maximum per geactiveerd veld kunnen hanteren... vb iemand die maar 3 velden geactiveerd heeft per 12 uur een maximum van 1000 mest kopen en 5 velden geactiveerd weer meer... ??? dan blijft denk ik het aanbod ook op de markt en zijn de prijzen weer wat normaler

edit; lees ik net in een ander draadje dat thea ook zoiets geopperd heeft:oops:

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Van mij zou een grote opslag best mogen. Ik doe nu niet veel met dieren. Hetzelfde geld voor de bomen. Persoonlijk vind ik het nieuwe fokken wel erg handig. Heb daar geen probleem mee. Mest zou ook veranderd mogen worden. Toch eigenlijk wel vreemd dat we groote aantallen van alles in onze schuur mogen hebben. Behalve mest op voorraad.

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Geen trein meer.
    Geen Koraalrif.
    Echt jammer vind ik dit. De trein was een van mijn favorieten, net zoals het oude fokken.
    Ik hoop toch echt niet dat er een soort opslag komt voor de dieren zoals het mega fok gebeuren.
    Ik heb toch al die tijd hoop gehouden dat het Koraalrif zou komen.

Echt jammer hoor!

moontje68, stien56, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb het allemaal eens goed gelezen nadat ik al een duifje kreeg dat er geen koraalrif komt. Dit verbaast mij niks en stiekem vind ik het niet heel erg. Ik oogst alles met de hand en nu met het regenwoud en het extra volle maan veld, is het best wel wat werk. Dat laatste veld liggen ook altijd kwartveldjes en als er tegelijk geen event loopt, doe ik het met de hand.

Vind het wel heel erg jammer dat de treinen niet terugkomen. Ik mis de oranje reuze stal van de varkens nog en ik zou graag een extra mamoetboom voor de turbo willen hebben. Heb gelukkig van alles min 1 en van de sm en suzi de XXL variant :). Ik heb de basis toen maar terug gedaan omdat ik de trein anders niet kon laten rijden, achteraf natuurlijk nooit moeten doen, maar ja dat is achteraf.

Van mij mag er ook wel wat aan het mest geven gebeuren, dat eindeloze geklik is wel veel werk.

Ben erg benieuwt wat we in de toekomst met onze GB en sterren kunnen gaan doen.

langeveentje vindt dit leuk.
  12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De mest is inderdaad veel geklik. De mesthoop is ook al verdwenen, kan de mest ook wel weg. Scheelt veel geklik en de gewassen qua tijd naar beneden, wat anders met de mest qua tijd gebeurde.

Ik heb nog meer dan 100 gb staan en over de 300 sterren. Ik ben ook benieuwt. Misschien komt er iets extra's in de boom voor de sterren en de gb geen idee. Misschien een nieuwe ambacht waar je en sterren en gbtjes voor nodig hebt.

13. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Ik heb per ongeluk hetzelfde gedaan met de reuze-stal van de varkens. Mochten we ooit deze stallen mogen ruilen, heb ik de oranje reuze-stal voor je.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Fijn dat we weer op de hoogte zijn van wat er niet gaat gebeuren.

Treinen erg jammer, dat is precies in de periode geweest dat ik er tussenuit was. Helaas heb ik deze bomen en stallen dus ook precies niet.

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik moet zeggen dat ik niet verbaasd ben dat het koraalrif niet door gaat. Dat de trein niet meer langs komt is een groot nadeel voor diegene die nog geen mammoet bomen hebben. De mesthoop voordat je het onbeperkt op voorraad mocht hebben vond ik niets daarna veel met de mest handel verdiend toen toen dat onbeperkt was, en nu weer max. 100 stuks verkopen is helemaal niets. Persoonlijk vond ik het onbeperkt kopen en hebben tot nu toe nog het best. Maar dat zou wel in combinatie moeten gaan dat de mest die de stallen produceren op je mesthoop er bij komen. Stapelbare stallen lijkt me helemaal niets zou het spel heel erg beïnvloeden. En wat betreft dat de trein de speleconomie negatief zou beïnvloeden snap ik niets van. Het maakt dat de kloof tussen de lage en hoge levels nog groter word, als zij niet kunnen beschikken over mammoet bomen. De alchemist onderhanden nemen is wel een goed idee wat ook al eens beloofd was. Voor de boom der wijsheid en de GB is makkelijk een oplossing te bedenken extra rune, extra bomen gewassen en dieren op baha. Denk dat het grootste gevaar voor het voortbestaan van farmerama de groei in het spel is. Enorm veel wolkenrijen extra speelvelden de ep en tep gemiddelde schieten omhoog en niet te vergeten de sier items. En ik mis informatie over de kuikenschool waarom nu ineens wel weer actief en moet iedereen nu nog langer wachten op kuikens die al in het rood staan als je ze krijg. Ik vind het wel een eerlijke nieuwsbrief van de community Managers. Maar dat was de eerste nieuwsbrief van Varun ook maar ik moet niet in het verleden blijven hangen en ben benieuwd naar het vervolg. Vind wel dat er het afgelopen jaar veel goede dingen bij gekomen zijn en blijf dan ook met veel plezier door gaan.

farmermikkie, _Jeanie_ en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. polkey

polkey Oudgediende

Natuurlijk wel blij dat we worden bijgepraat, maar jammer dat er erg veel niet door gaat.
    Het koraalrif bleef ik op hopen, ( denk dat bij BP dit al langer bekend was en had wat eerder naar buiten gebracht kunnen worden ) nu dan toch eens de GB nuttig besteden want heb nog wel iets vrij te spelen.
    Zeer jammer dat mammoetbomen niet meer terug komen, dat kan de speler toch helpen om voor events wat voorraad te maken.
    Want niet te vergeten 'niet iedereen kan of wil geld in het spel pompen' om supermest/susi te kopen.
    Nu zal de afbeelding:) toch nog wel bestaan, dus gooi de mammoetboom als winnend item in het spel, via de coop quest of winnend in een event, kan niet zo moeilijk zijn om te begrijpen dat iedere speler daar zeer gelukkig van wordt.
    Alleen ruilen heeft geen zin, beperkte groep heeft ze en die wil je echt niet kwijt gezien het voordeel.
    Inlog wordt daar Bommel mee bedoeld, dan juich ik het toe als daar eens iets nieuws aan prijzen komt.
    Haal die gratis draai er uit want het nut heb ik nog nooit ervan gezien, soms de pech dat er vier instaan en achtereenvolgens daar op komt.
    De bioscoop is een verhaal op zich, ik geef het niet eens meer door want het is bekend bij BP en ik lees dat het aan derden ligt.
    Waarom dat topic er dan is weet ik niet, hoogstens om te klagen en het gevoel te hebben dat je je ei kwijt bent en blijft spelen.
    o_Ok een idee om op een andere manier eens tg te winnen, in het rad kan ook op de plek van gratis draai :D

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  17. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik vind het zo jammer dat de bomentrein niet meer komt. :cry:
    Ik heb geen enkele mammoetboom en ik ben al meer dan een jaar aan het sparen om eindelijk, wanneer de trein zou komen, mijn eerste mammoeten te kunnen halen en nu gaat het niet meer door:wuerg:
    Ik hoop echt dat we die bomen nog eens kunnen winnen, maar ik ben bang dat ze dat niet zullen doen omdat ze dan geen sm meer verkopen.
    Maar ja, klagen helpt niet, dus we gaan gewoon door en we maken er wel wat van;)

18. irene257

irene257 Gelegenheidsauteur

Dat klopt helemaal, ik hoef nooit geen SM, susi en bomenmest te kopen, heb als er geen questen zijn het hele bos vol staan met susi, bomenmest en supermest bomen. Ik gebruik susi alleen om de hoeveelheid van de susi en bomenmest bomen te verhogen, bomenmest om de groeitijd van alle bomen in het bos naar 23.5 uur terug te brengen.
    Betekend dat ik al meer 7000 supermest heb staan. Gebruik dit alleen maar voor opstart van een quest.
    En dat ziet BP ook, dat dit soort dingen niet meer verkocht worden, dus wordt het geschrapt.
    Groet Irene

harm-jan70 vindt dit leuk.
  19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben wel voor een maandelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de stand van zaken.

Errim vindt dit leuk.
  20. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

o_Ok ik vind het erg erg jammer dat de trein niet meer komt :(.
    Ik heb gelukkig wel alle soorten stallen en bomen, niet zoals sommigen over de 20 maar dat hoef ik ook niet. Ik heb altijd 3 supermest bomen, 1 turbo en 2 suzi mest staan. Ze gaan er ook nooit af. Mijn supermest schommelt altijd rond de 5000, nog nooit gekocht.
    Maar gewoon de spanning van wat zal er uit de trein komen vond ik al mooi, soms balen maar soms een hele leuke verrassing wat eruit kwam! Ik gooide er ook altijd een gele stal of zo in om daar van af te komen maar die blijven dus nu staan...
    En de mest, pff dat vind ik echt een crime geworden. 100 mest kopen, je moet minstens 2x naar de markt om alle velden te voorzien. Mest te over voor een habbekrats wanneer er geen event is, mest op wanneer er een event is, neuh ik vind dat helemaal niets.

Leuk idee trouwens die sommigen opperen om een mammoetboom als prijs weg te geven bij een event, zo krijgen spelers die niets hebben ook een kans. Want idd, mochten ze te ruil komen ga je het echt niet ruilen, nu helemaal niet meer.

Heb gelijk mijn bananen uitgegeven, moest de boksdoorn en de kamelen nog, nu nog 150 bananen over.

Laatste bewerkt: 29 Januari 2016
    Leo.netten vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.