Praatgroep bereid je voor op de ganzenfok!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 31 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dat staat ook in de ganzenfaq. De vraag is hoe je dat wilt interpreteren. Je kunt ze dus vanaf level 32 op Farmerama bouwen. Maar er staat niet bij in de werkplaats. En daar denken we wel aan bij bouwen. Onder het ganzenhok staat wel dat deze te koop is in de groothandel.
     
    dutchboy, popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dan had ik het daar gelezen. Ik heb dus aangenomen dat je ze dus ook kan bouwen vanaf lvl 32 in de werkplaats? :wuerg:
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Dan had ik het inderdaad toch ook gelezen, ben ik toch niet helemaal koekoek (o nee, dat is weer een ander event).

    @schaapje, ik denk niet dat je ze kan bouwen straks, want onder de plaatjes van de ganzenhokken, in de faq, staat kopen in de
    groothandel.

    Nou ja, in ieder geval, ze zijn straks verkrijgbaar :p
     
    dutchboy, popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de kippen er even bij gezocht en daar staat ook dat je ze kan bouwen en er onder staat dat je ze ook kan kopen voor BD xD, maar daar staat inderdaad in de FAQ ook wat je nodig hebt om ze te kunnen bouwen :wuerg:. Gelukkig ben ik ook nog niet koekoek, duurt niet lang meer als ik alles anders lees als het er staat xD
     
    dutchboy en owl. vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat het maar 4 tot 6 weken gaat duren voordat je de gekleurde exemplaren kunt bouwen in de werkplaats. Tot die tijd kunnen we alleen de gele en oranje kopen in de groothandel.
     
    dutchboy, popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. owl.

    owl. Levende forumlegende

    We willen gewoon heel graag de gans verwelkomen op onze boerderijtjes. Dus daarom lezen we alles een beetje verkeerd :music:
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Maakt ook niet uit hoor

    :inlove::music::inlove: Laat maar komen het klokje van 2. Ik ga mijzelf verblijden met heul veul gansjes :p

    Mijn man ligt hier letterlijk in een deuk xD. Ik heb in RL ook 3 ganzen in de tuun staan van beton. Dagen bezig geweest om deze wit te schilderen met oranje snavel en oogjes gegeven. o_Ok nog een schaap in de tuun staan met een leuk verhaal. Mijn ouders waren een weekje op vakantie en wij het weekend er naar toe. Was er een bingo, mijn moeder zegt, zullen we naar de bingo gaan. Wij samen naar de bingo toe op de fiets :oops:. Ik fietsen en mijn moeder van denk ik toen al ver in 80 achterop. Oh wat een lol hadden wij samen. Staat daar een schaap zo groot als een echt schaap :inlove:. Zegt mijn moeder, die ga ik winnen voor jou. Ja hoor ze wint het schaap ook nog. Ik super blij. Op de terugweg, regen en onweren, moeder met schaap achterop de fiets. We kwamen op de camping aan als 2 verzopen katten. Het schaap staat al jaren op een speciaal plekje. Mijn moeder is nu bijna 92 en is heel vergeetachtig. Als ik bij haar kom en zeg mam weet je nog de bingo en het schaap, dan geeft ze een grote glimlach en volgens mij weet ze dan nog wat ik bedoel.
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2015
    dutchboy, Klaartjuh, Rijanne en 24 anderen vinden dit leuk.
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Ziet er inderdaad weer leuk uit kan niet wachten.....

    Alleen jammer weer meer ruimte weg om gewassen te verbouwen :oops:;) helaaas
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier staat de molen ook nog 33 uur te draaien voor supervoer, ga het denk ik straks toch maar afbreken, zet wel weer sv achteraan.

    Schaapje, wat een aandoenlijk verhaal over de bingo en het gewonnen schaap, ik kreeg er kippenvel van (ja, ben een watje)
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    mijn spel loopt steeds vast de hele morgen al , heb ccokies verwijdert virusscan erover en nog elke keer loopt hij vast kan dan niet naar een ander veld, meer mensen last van
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. owl.

    owl. Levende forumlegende


    Aha, waren jullie dat toen, die ik zag met fiets en schaap ;)
    Wat een mooi verhaal.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Jammer dat het al start terwijl er nog een event bezig is. Die probeer ik nog met alle macht te behalen en gaat erom spannen. Ik KAN dus nog niet met dit event beginnen. :(
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. tootster

    tootster Gelegenheidsauteur

    Ik had de net de molen aangezet voor mollenvoer toen ik op het forum keek(moest nog een paar minuten wachten op de gewassen).
    Heb nu eerst de mollenvoer draaien ,daarna 4 ganzenvoer om te kunnen beginnen en dan nog eens 150 ganzen die dan morgen klaar zijn.Hoef pas vanaf vanavond te beginnen want eerst lopen hier 2 de avondvierdaagse
     
    dutchboy en beereekhoorn vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er komen wel drops uit de ganzenverblijven. Dus als je de gewassen bijelkaar hebt, kun je rustig meedoen. Alleen niet vannacht op laten staan, dan wel langere stallen opzetten voor de drops.
    Dit event is een beetje een extraatje, donderdag zal er ook een nieuw event beginnen, terwijl deze dan nog loopt. Woensdagavond hoop ik toch weer lange stallen op te zetten en de ganzen klaar te hebben.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    De eersten staan er op, prachtige ganzenhokken.
    En dan maar ganzen verzamelen voor de quest en de fok.
    succes allemaal.

    Farmerama level 96
    Bahamarama level 252
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur


    Hier nog een watje......... Koester deze herinnering; waardevol!
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. polkey

    polkey Oudgediende

    Hoeveel verblijven heb je nu echt nodig om de tijdquest te doen ?
    Je kunt toch een mix van voer/water en nog apart met sv of zijn deze hersencellen van slag
    Prachtige stallen zijn het ;)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Wat een leuk event.
    Ben benieuwd hoe de ganzen eruit zien.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je bent er 4 nodig voor dit event. Zonder supervoer. Een stal doet er 5 uur over. Met water 4, met rune in de boom en de 5% snellere stallen van de wolkenrijen is het nog 3,5 uur. Als je zorgt dat de eerste 4 klaar zijn, kun je dan het klokje aanzetten. En vervolgens nog 2x oogsten voordat er 8 uur voorbij zijn. Hiermee heb je de 12 ganzen van de laatste fase.
    De vraag is hoe lang je over dit event wilt doen, als je weet dat donderdag een nieuw event begint. En hoeveel stallen je wilt aanschaffen als je weet dat dit volgende maand een fokdier wordt. En dit dier in de toekomst ook net zo gemakkelijk gevraagd gaat worden in questen als paarden en vissen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. -corry1944-

    -corry1944- Gelegenheidsauteur

    mot je de konijnen ook doen voor die ganzen of kan je die uit je inventaris halen?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.