Praatgroep Beregezellig: de beer als het volgende fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook geen grote stappen gemaakt. Al heb ik al wel een drudebeer.
     
    daisy17858, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    daar zul je niet de enigste zijn ik ook fok, kastelen in het zand en soep en vrienden quest staan er nog
     
    daisy17858, eevee60 en klakje vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier helaas alle fokquesten ook nog open. Met de nieuwen doe ik eigenlijk niks. De laatste tijd als ik een beetje fokdieren van 1 soort heb worden ze weer gevraagd met andere events of moeten we ze met een ander fokevent weer inleveren. Mijn fokdieren blijven in de schuur tot ik ze nodig heb en eigenlijk lever ik niks in bij de fokquesten.
    Heb er een paar tot 8-9 af, af en toe koop ik een fokdier, maar dat is ook bijna niet te betalen, dus ach....
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Heb het fokevent Beren (Heen en terug) af. De wolkenrijen 1 en 2 gekregen. Echter van het deco-item "zeg eens honing"! heb ik echter maar 1 gekregen. :cry:.

    Wie weet de oplossing.:D:music:.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je hem niet per ongeluk op de vrije plaats van de andere wolkenrij gezet? En anders ergens op 1 van je velden
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Hoi Enk52 je hebt helemaal gelijk! Bedankt!:D.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb hier toch nog 2 levels gedaan, had door de normale fok en de extra's van het taartevent nog 56 badges, heb nog een kozak en een berista gekocht en deze ingeleverd, laatste levels laat ik voor wat het is..... Toch handig als je voldoende BD op voorraad hebt.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De berenfok schiet hier ook al lekker op. Heb alweer 3 druideberen. Kan hem nog niet helemaal afronden. Maar dat komt dan met de volgende BBD wel.

    Hier maar weer verder met de beren. Kijken of we voldoende farmmunten kunnen verzamelen. Zal altijd veel schelen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 Juli 2017
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.