Praatgroep Beregezellig: de beer als het volgende fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Helemaal klaar, allebei de rondes. Met dank aan de berg supervoer die ik had door het carnavalevent :D

Farmer121965, daisy17858, hildemarc en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

die mag van mij weer komen voorraad begint weer uittedunnen

daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. Nella58

Nella58 Forum-expert

klinkt leuk dat je moet voorbereiden, maar als die niks overslaat (en echt niks overslaat) heb je toch heel veel supervoer nodig,
    En daar helpt een goede voorbereiding je echt niet mee.
    Daar ik heel veel supervoer gevangen heb is dit geen probleem maar als ik dit geweten had, had ik de 2de toch overgeslagen.

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. spelboyke

spelboyke Oudgediende

:wuerg:ik sla de 2e ronde ook over kost te veel beren .het fokken wil ook niet slaat hier niks over dus dat schiet ook niet op ppffff.

Farmer121965, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier ook zeer weinig overslag.
    Voorbereiden? Waarmee dan met 132x fokken ging de eerste ronde niet eens lukken.

Nella58 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Beide berenrondes klaar. Alle berenhokken erop want het was een echte leegloop.

eevee60, Nella58 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. klakje

klakje Oudgediende

Het schiet nog steeds niet op badges genoeg. 200 keer fokken en eerste keer rondje af kunnen maken. als het zo doorgaat met lage opbrengsten dan moet ik denk ik nog ongeveer 300 keer fokken. Denk nog even na als ik dat wel wil. Ga nog maar een keer of 100 fokken en zie wel als ik dan voor de tweede ronde ga. Anders bewaar ik ze maar voor de quest. Maar volgens mij krijgen we lagere waardes omdat we ook taartbonnen krijgen. Of nog minder geluk dan normaal.

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Lieve

Lieve Halfgod

gewoonlijk klaag ik ook dat het niet overslaat enz maar deze keer mag ik niet klagen heb zelfs een dansende beer gekregen uit gewone beren dus dat was mazzels
    alleen de taartbonnen had ik meer verwacht, maar uiteindelijk viel het nog mee
    Ze komen veel minder van het veld dat is wel zeker

eevee60, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik kon het toch niet laten
    ook de 2de ronde afgemaakt.
    Heb bijna geen beren meer over, maar ach dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.
    Hier ook niet echt noemenswaardig overgeslagen, soms 2 of 3 stappen.
    Niet echt een ouderwetse bbd.

eevee60, Nella58 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. klakje

klakje Oudgediende

Al moet ik ook alles opmaken, dat geeft niet maar eerst wil ik ervoor zorgen dat ik het totaal aantal punten wat nodig is heb.

11. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Zo, Beer Humpfrey-.- en Beerin Winanda8), zijn met hun kinderen :D:sleepy::p op reis , gelukkig en blij.
    Heel veel boeren en boerinnen en boerenkinderen, hebben ze wel verwend.
    Het was een hele klus voor ze , gelukkig hadden ze het voorjaars carnaval gevierd, zodat er een voorraad SV aanwezig was.
    Maar het was we pittig, pittig, en nog eens pittig.:cry:.
    ALLEEN MAAR BEREN.>:(

Ik kan geen beer meer zien.

12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ondanks dat ik nog 80 badges op voorraad heb ga ik niet beginnen met deel 2. Buiten de staak om zie ik de meerwaarde er voor mij zelf niet zo van in. En ik betwijfel of ik genoeg punten heb. Dus....

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb beide rondes van de fokquest op reis afgerond en de wolkenrij gehaald. En ik heb de taartenquest helemaal af gemaakt. :D

daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ben nu bezig aan de tweede ronde... taartevent nog niet eens naar gekeken! :eek: eerst weekenddienst afronden vanavond.
    Heb wel de bakker laten zweten, natuurlijk...:music: weet iemand hoeveel taartbonnen je ongeveer nodig hebt voor het taartevent?:oops:
    Morgen vrij, dus dan maar lekker bakken...:p

Edit: Oeps, lees het net in het taartdraadje...:) heb nu 81 bonnen, dus moet goed komen...:D

Kreeg trouwens een dansende beer uit 4 kortsnuitberen! :inlove:

daisy17858, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. DarkDevilDude

81 bonnen moet je het makkelijk halen. 35 punten per goede ticket (1 of 2 taart) en de laatste fase is 3 taart krijg je 65 punten heb je ook maar 5 van nodig of zo.

Dus makkelijk te halen. Gewoon elke keer screenshot maken of foto met mobiel en dan invullen. Succes wel veel tijd...

daisy17858, eevee60 en Borkie vinden dit leuk.
  16. klakje

klakje Oudgediende

o_Ok gehaald. wel 360 maal gefokt. En zoals gewoonlijk nooit iets van de hoogste 3.

17. DarkDevilDude

Ik had 2x berista en 1x dat soort daarboven (ijsbeer met strikje). Jammer hoor... Over meer dan 300 keer fokken. Vroeger kreeg je gewoon gouden schaap, suikerspinschaap enzo en nu heb ik al vele fokevents niks hogers gescoord dan in verhouding koukleumschaap. :'(

daisy17858, eevee60 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

sinds het fokken is begonnen

heb ik 1 keer de grootste stap gekregen, een goude ezel uit 4 gewone

en een stuk of 3 keer de 1 na hoogste uit 4 gewone dieren

dus het fokken valt erg tegen

gooi ze ook zelden in een fok quest, want op de markt krijg je er 10 keer of meer geld voor

19. knoepertje

knoepertje Oudgediende

o_Ok ik ben klaar met de beren.
    o_Ok geen grote stappen gemaakt.
    De hoogste was een maanbeer .
    Taartevent ook klaar.
    Nu maar weer de boerderij op de schop .

20. klakje

klakje Oudgediende

Als ik deze reacties lees misschien een keer een event waarmee je de extra hoge fokdieren kunt winnen. Dan kan ik misschien een keer mijn eerste fok quest afmaken. Nu heb ik er nog geen 1 afgerond .

daisy17858, fairie, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.