Praatgroep Beregezellig: de beer als het volgende fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Daarom heb ik dus zo weinig beren, want ik heb wel 160 hangmatten op voorraad.
    Dan moet je wel een grote voorraad beren hebben of je moet de andere fabriek vol met beren zetten, anders heb je geen beren genoeg voor je hangmatjes.
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    jammer..deze had ik mee willen doen, maar ga morgenvroeg naar duitsland tot zondagavond....8)..er is daar in de jungle
    geen wifi........o_O
     
  3. hulst

    hulst Levende forumlegende

    De fabriek staat al een aantal weken vol met oranje beren maar ga zo nog meer beren stallen plaatsen dus gaat goed komen hoop ik. Heb nu ruim 400 beren op voorraad dus wel genoeg voor de fok hoop ik.
     
  4. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik al weken (misschien zelfs al maanden) beren staan en expres geen hangmattenfabriek op het land.
    Inmiddels 2295 Deze worden natuurlijk goed bewaakt voor het geval andere boeren rare ideen krijgen. xD
     
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Waarom geen hangmatfabriek verbruikt 1 beer, je kunt hem hoogstens 2 x per dag oogsten, met alleen voer en water, kost je dus 2 beren per dag.
    Als je zoals ik 8 oranje beren en 20 gewone neerzet is dit toch totaal geen probleem. Ondertussen 1286 beren op voorraad en 108 hangmatten.

    Ik zie het probleem niet zo :D
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Wil zoveel mogelijk beren en na het weekend heb ik er waarschijnlijk maar heel weinig over xD enne ik heb een hekel aan werkstallen staan bij mij bijna nooit op het land

    o ps heb er 20 oranje staan en 50 gewone :p staan
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat noem ik nog eens boeren in het kwadraat, eigenlijk meer een landheer/vrouw xD;)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. Guppy_34

    Guppy_34 Gelegenheidsauteur

    bij dat fokevent weer zo beregezellig veel stickers - waar blijft de uitbreiding van het stickeralbum ?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Tja ik blijf ze krijgen uit de mysterieuze stekjes. Neem altijd het gegarandeerde pakket zodat ik in ieder geval 1 nieuwe stal heb maar uit die andere 30 daar komt meestal niet veel uit ja oranje beren dus -.-
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wel knap dat jij uit de stekjes stallen krijgt :p dat wil ik ook wel. Een stekje kost namelijk 5TG en een stal kost 15TG. Kun je er dus 3 kopen ipv 1 ;)
     
    janniekwak, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zomaar een vraagje.
    Waar staat je boerderijtje precies :music:
     
    voesje, daisy17858, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    [​IMG]
    Ieks is dat een dief:eek:
    Ow nee het is Opa maar, maar waarom dat vreemde pakje??:music:
     
    daisy17858, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dan wordt opa niet herkent in zijn berenlok honingpak:music:
     
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Vrees dat we morgen geen BBD hebben nog niks in de Events, en waarom zou je anders zoogdierbadges krijgen bij bakevent.
    Als je je stallen volgooit ben je in 10-20 minuten klaar (met BBD) en hebben die zoogdierbadges uit bakevent geen zin meer.

    laten we hopen dat er morgen wel een BBD is anders wacht ik wel tot weekend, dan is er waarschijnlijk wel één
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Morgen is het al donderdag en babyboom in het weekend begint vaak op vrijdag. Ik denk dus dat we een dag moeten wachten.
     
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    Als ik dat zo lees hebben mijn buren een beren tekort..:wuerg:....Ik heb er nu 1378 in de schuur en 240 hangmatjes....
    Ga vannacht maar met een dubbel loops jachtgeweer op de loer liggen ivm een rovende opa en buren.:p

    Ik ga de gok nemen en hopen dat er van het weekend een babyboom komt dan ga ik wel starten.
     
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Bewaar de beertjes maar goed voor opa.
    Ik kan niet wachten ;)
     
    rikmark, eevee60, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ja, je moet ook niet zeggen hoeveel er bij je staan. :( Geen wonder dat er buurtjes zijn die ze bij je weg willen halen. ;)
     
  19. Conchita75

    Conchita75 Forumleerling

    Geen baby boom??? :cry:
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa gokt op morgen dus gaat nog geen fokberen oogsten vanmiddag;)
     
    Laatste bewerkt: 20 Juli 2017
    daisy17858, eevee60 en Conchita75 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.