Praatgroep Beeldige bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

Ron de drops waren niet evenredig bijna 700 zaden over en steeds tekort aan zakjes en er stond bij mijn weten niks over wat waar uitkwam

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er is nooit informatie over de verhouding van verschillende drops, en er is nimmer bekend wat de droprate is.
    Dat is geheim want is onderdeel van het spel: als alles vanzelf gaat is er geen enkele spanning meer.
    0ok in de toekomst zal dergelijke informatie nietnworden gegeven, zelfs niet aan de teams die de faqs maken.

In dit geval was al heel snel voor iedere speler duidelijk dat met alleen gewassen het aantal zakken niet gehaald kon worden. De hele praatgroep door wordt dat gemeld.
    En ik heb al op de eerste avond (op basis van wat ik zelf waarnam in mijn spel) geroepen dat met alleen gewassen het niet haalbaar leek dus dat men beter wat kon ombouwen.

Zoiets zeg ik dan op persoonlijke titel, want er wordt geen informatie gegeven over de droprate.

Zelf had ik een andere combinatie, ik hield uiteindelijk 371 zakken over en slechts 21 zaadjes. Bij mij hadden enkele stallen nog vervangen kunnen worden door gewas, om een paar extra spelletjes te doen.
    Maar heb ik niet gedaan, dus dit werd de eindstand.

3. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Neen ik had van alles staan, maar minder stallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.