Praatgroep Beeldige bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

dank schaapje

en als je wat nodig heb vragen hoor ;)

herma1234 vindt dit leuk.
  2. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Ik ben maar tot level 29 geraakt, enkel lange gewassen gezaaid en 8-uurs gewassen. Te weinig drop's gekregen. Spijtig dat ik het niet meer volhoud om te spelen en ben het echt beu aan het worden. De maand april is de maand dat we niet gaan klagen en zagen, amai wat is het hier leuk!!!

jessi031 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

yes op het nippertje gehaald, dit gebeurd me niet vaak maar de zakjes wilde gewoon niet komen de laatste heb ik maar gekocht anders bleef ik net steken op de 57x spelen. het was toch echt wel een moeilijke deze keer.
    iedereen die het ook gehaald heeft gefeliciteerd

hendrika73 vindt dit leuk.
  4. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

keukendeur heb je enkel maar gewas gedaan geen stallen ?

5. yvon1562

yvon1562 Forumleerling

tweede keer het niet lukt.... toch echt geen beginnertje level 209.
    Begint me een beetje tegen te staan. Het is straks zo dat je het alleen met tulpguldens kan halen.
    Waardeloos .

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik snap er niets van, 2 velden stallen, 1 veld gewassen en bomen. had het toch moeten halen maar, nee. heb nog een bijna volle fokstal nodig gehad om voldoende zakken te krijgen. 't is altijd hetzelfde, wat random komt, komt bij mij nooit goed.
    toch blij met de wolkenrij.

rikmark, Huhmmie38 en gelderblom vinden dit leuk.
  7. twinkelbel

twinkelbel Forumleerling

8. henny

henny Actieve auteur

Ik heb het event ook niet gehaald, is dat erg. Nee, natuurlijk niet, dat gebeurd zo vaak ik heb er niet genoeg tijd in gestopt denk ik, ik had wel een mand gekocht. Wat wel erg is dat er zo met ons wordt omgegaan(dwz als het waar is wat ik lees...), extra drops gaan geven met fokken, ik lees het net hier. Is dat echt waar? Krijg je meer drops met fokken? Ik kan het niet geloven, dat zou manipuleren zijn, dwingen tot kopen van zaken zoals mest en dergelijke anders is het niet haalbaar. Als dat zo is, zeg het dan, dan kan ik een beslissing nemen. Zeg het wanneer het niet haalbaar is en wees fair!!!!!!

peterk5, boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Halfgod

Bij elke fok kreeg je 1 zaadje of zakje
    Vind ook dat ze ons op verkeerde been zetten daar er stond gemiddeld , als dan zie hoeveel het niet halen en geen lage levels levels boven de 200 die weten toch al hoe het moet denk ik dan
    daarom ga op zomertoer even zonder events je zou er chagrijnig van worden is niet de bedoeling in de maand van niet klagenxD

boermars vindt dit leuk.
  10. ghs4

ghs4 Junior expert

Ik ben begonnen met 2 velden gewas en 1 veld stallen. Zaterdag overgeschakeld naar 3 veld stallen. Sinds gistermiddag tekort aan zaadjes dus druk in de weer met supermest. Ik kon vanmorgen om 7 uur voor het laatst oogsten en de laatste zaken inleveren. Vond het erg moeizaam gaan, en ongeveer 1000 supermest erdoor gedraaid. Wat ik wel mooi vond was dat je zelf kon kiezen wat je voor de muntjes uitzocht.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. farmhouse10

farmhouse10 Junior expert

GRRRRRRRRRRRBRRRRRRRRRR .................... een heel event hard gewerkt meer dan 40 minigames gehaald .
    En dan iiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa knal een ongeluk ik spring uit de auto en kijk of de vrouw die de aanrijding had hulp nodig heeft
    gelukkig viel het mee een vervelende hoofd wond (geen gorde om ).
    Hulp diensten aanwezig en nemen het over ik gauw naar huis.
    Snel even mijn farm doen en dan ............ 14.00 te laat het event weg dus ook almijn stermunten ong.800:cry:
    Helaas te laat maar geen spijt de vrouw was belangrijker dan een stal of supervoer volgende keer zou ik het weer het zelfde doen .
    Op naar het volgende event.

boermars, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

dom, dom, dom, de laatste twee vergeten te spelen. Vanmorgen in de molen gezet. Was kwart over twee toen dacht ik er aan>:(
    Helaas geen wolkenrij.

13. marliza1

marliza1 Forum prof

Niet gehaald, heb wel de mini game gedaan maar door de slechte toestand van mijn moeder helemaal vergeten de stermunten in te leveren. Zelfs met alles wat er nu speelt vind ik geen ontspanning meer in het spelletje. Loop alleen maar achter de wagen aan.
    Sorry buurtjes maar ik stop er even mee. De tijdsdruk en het vele lezen op het forum om te snappen wat je moet doen is me nu allemaal te veel aan het worden.

14. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Heel veel sterkte met je moeder

15. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik denk dat je buurtjes het wel snappen (als ze het hier lezen tenminste), je moeder is nu veel belangrijker. Sterkte

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De laatste 2 die ik had toch op werk nog kunnen spelen, waardoor ik tot 40 ben gekomen en nog een KC van 24uur er uit heb kunnen halen. Prima event, met mooie prijzen. Maar niet haalbaar om uit te spelen en dus dit keer helaas geen staak.
    Sterkte

17. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Zonder kunst en vliegwerk het event gehaald. Ik heb 61 keer kunnen spelen

boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

met veel kunst en vliegwerk ook de staak gehaald.
    heel veel gefokt, sm gebruikt en op het laatst gehaald.
    wel alle hints gevolgd, maar dat random sh*t. dit lukt me echt niet.
    random drops is echt mij echt noot gegund.
    ik stop, ik wil alleen nog maar wat aanmodderen. 1 x per dag inloggen, verder niets meer. random is echt nooit positief voor mij. jammer maar helaas. dit was echt wel een leuk tijdverdrijf. veel plezier aan allen die het toch nog leuk vinden om steeds heel hard te werken en dan toch nog met heel veel SV en /of SM het einde halen. super sh*t. dit sel is voor mij geen vrij tijd meer. vaart wel ende ziet niet omme

Laatste bewerkt: 2 April 2019
    Reggaefeeks en boermars vinden dit leuk.
  19. boermars

boermars Forum-hertog

Hoi Henny, ik heb het net aan gehaald en niet makkelijk.
    Bijna 24/7 ermeebezig geweest, wekkers zetten om te oogsten/fokken etc. en veel meer er tegenaan gegooid om het te halen, ik denk 1000 supermest.
    Dit is niet meer het boerderijtje waar ik lang geleden mee begonnen ben, je ziet de commercie er ook vanaf stralen, heb ik het nog geeneens over reclames enzo.
    De lol is er bij mij een beetje af gegaan toen de bioscoop niet meer werkte.
    off topic:
    Jij hebt een punt, ik vind eigenlijk ook dat er iets moet gebeuren met de classificatie van een event, .
    Nu is het makkelijk of gemiddeld of moeilijk, dit is te vaag en klopt vaak niet eens.
    Ik heb daarom me voorgenomen er niet meer druk over te maken en te starten op mijn gemakkie en te pakken wat ik pakken kan. Is beter voor mijn gemoed en mijn familie. Geholpen ook door reacties op forum.

20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Wat je leest zijn kwalificaties van spelers die een zondebok zoeken.
    In deze praatgroep werd al heel vroeg door spelers gemeld dat je beter een veld vol stallen SV kon geven dan fokken. Zet stallen was de boodschap. (1 fok voor 2 sv met 1 drop van beide, of 1 stal met 1 sv die beide drops geeft).
    Vanuit mijn plek als BA mag ik wel richting geven, een tip hier of daar, maar nooit doe het zus of zo.
    Want wat ik zeg wordt gezien als bijbeltekst terwijl ik ook alleen maar mijn beste advies geef maar niet weet hoe het precies zit.

Er is zeker geen bedoeling geweest om meer fokken of inzet van SV of SM te verplichten, al zal BP zich nooit verzetten tegen meer inzet van de extra’s, BP wil geld verdienen.
    Maar niet op basis van haalbaarheid van de kern van het event.

Dit event was bijzonder omdat het anders met dropitems omging dan vroeger. Meer differentatie zodat een speler een grotere uitdaging had bij het bepalen van welke veldindeling het beste zou zijn.
    Dat heeft veel spelers verrast. Teleurgesteld als ze het niet begrepen.
    Maar het was geen graaien in de portemonnee.
    Het was een kwestie van welke strategie je volgde.

Achteraf misschien te moeilijk voor een groep spelers, anderzijds, het spel is juist een strategiespel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.