Praatgroep Beeldige bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aagje14

aagje14 Forumleerling

ik ben nu ook veredelde rozen bezig en supermest
    sta nu op 56
    morgen moet ik werken anders haal ik het niet
    en ja vrij snel alle velden dierenstallen erop gehad
    dus was een moeilijk event

Nella58 en jopie vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik sta nu op 33. xD Als ik geluk heb haal ik de 35 en kan dan de Cavia nog halen.

Als je volledig of 32 uur werkt, heb je gewoon minder tijd om te spelen. Dat is gewoon een feit en kan je echt niet 3x in de avond stallen oogsten.
    Ik ben ook de eerste 2 dagen aan de gang geweest met gewas en daarna overgegaan op stallen en werkstallen na het volgen van dit draadje. De eerste 2 dagen haalde ik 3 soms 4. Met de stallen kwam ik uit op 6 a 7 keer per dag, maar dan wel op mijn vrije dag. Ik heb geen speciale wolken maar wel een donut in de boom. :music: Ik heb van alles uitgeprobeerd wat hier beschreven is. Als ik vanaf het begin met stallen had gewerkt, dan had ik misschien nu op de 40 of zoiets gezeten. Maar dan kom ik er nog steeds 20 te kort. Misschien speel ik niet goed en met de verkeerde tactiek, maar dan nog zit ik met mijn werk waar ik niet kan/mag en wil oogsten.

Dan vind ik het wel erg jammer dat er dan soms heel makkelijk wordt gezegd, dat dit makkelijk te doen is. :( Niet iedereen heeft veel/alle tijd van wereld en veel of alle middelen om snel vooruit te kunnen met een event. Het maakt mij verder niet uit hoor dat ik de wolk niet haal. Voor mij is het ontspanning en vind ik het leuk om mee te doen. Ik heb mooie stallen kunnen scoren. xD

catootje65, Margreeth, Nella58 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Zo, klaar :D

Van de laatste muntjes heb ik nog maar een paddenpoel gekocht. Ik moet voor twee quests nog onwijs veel padden, dus een extra stal komt altijd van pas.

gelderblom en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

nog 12 zakken en dan kan ik nog een keer de molen laten draaien
    Heb dan 60 keer gespeeld en de wolk en leuke prijzen binnen.
    Ik had het geluk dat ik voor een quest een hoop stallen had staan en dus meteen veel dropitems en zaadjes binnen kreeg.
    o_Ok met de tips die ik hier kreeg liep het naar mijn gevoel goed.
    Ik heb geen howie, niet in de boom of op het veld dus zonder is het ook te halen
    Wel met de babyboom meegedaan om ook weer een paar questen af te maken en een mooie bijkomstigheid was dat die ook goed dropitems gaven

schaapje52 en astrid1960 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Je had vandaag ook alleen genoeg gehad aan de pad. Na alle regen hadden we al de poel. xD
    Gefeliciteerd hoor met het halen van dit event. :music:

astrid1960 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

Ik heb nu 39 keer gespeeld, en van de munten de paddenpoel, zebraverblijf en kraanvogel binnen gehaald. de zeepony, octopus heb ik op het treinstation binnen gehaald, de andere hokken had ik al. dus kijken wat ik nog binnen haal tot morgen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Lieve

Lieve Halfgod

Moet ook nog 12 keren pfff vind dit een moeilijk event door weinig drops
    ben nu even terug aan het fokken heb met babyboom ook 1000 sm verbruikt en nog haal ik het met moeite

astrid1960 vindt dit leuk.
  8. debeus

debeus Doorzetter

ik heb dingen gekocht van mijn muntjes maar er staan zoveel artikelen op die ik voor de muntjes die ik krijg maar een zeer klein deel kan kopen er komen veel te veel zaadjes en te weinig zakken als drop naar beneden kan als het meezit 60 maal spelen om de wolkenrij te halen dus is de conclusie dat er te weinig drop items gegeven worden

9. aagje14

aagje14 Forumleerling

en net gehaald de wolkenrij dankzij de supermest:D

10. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

morgenvroeg maar de kastanje rij inzetten ....dan kan ik het nog halen

astrid1960 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. marliza1

marliza1 Forum prof

Niet te halen dit event, ben toch echt geen beginneling! Inderdaad veel te veel bloemzaadjes en te weinig zakjes.
    Weiger hier supermest voor in te zetten en allerlei kunstgrepen te doen.
    Ze zouden beter eens de drops in evenwicht brengen.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  12. gj1234

gj1234 Gevorderde

wat ontzettend lief!
    dank je wel :inlove:

maar ik kan nog een stal, of misschien 2, halen en wie weet wat ik de komende tijd nog kan "verdienen".
    Ik zal zeker ggan vragen als ik nog iets nodig heb.

Laatste bewerkt: 1 April 2019
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

Heb meer dan 600 zaadjes maar zakjes:cry: echt ik weet niet meer wat ik moet zetten stallen lange gewassen niks helpt uit bomen komt ook niet overdreven pff ben zelfs niet met nieuw event begonnen omdat deze alles nodig heeft

astrid1960 vindt dit leuk.
  14. boermars

boermars Forum-hertog

Zit nu op 52.
    1000 sm gebruikt, wie weet, maar zie t somber in met 13 uur te gaan.
    neemt niet weg dat ik wel een leuk event vind.en zeer moeilijk om het eind te halen.
    -.-
    Edit: hei er nog 3 in de molen gezet, dus het wordt 55 rond 7.00 uur, pffffffffffff

Laatste bewerkt: 2 April 2019
  15. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Ik vind het een leuk event maar hou het voor gezien! Heb meer dan 1000 bloemzaadjes maar de zakken willen niet komen. Zit nu op 45 dus haal de wolkenrij zeker niet en heb verschillende combinaties geprobeerd met stallen gewassen en bomen. Heb de pionnen van de quest alweer binnen … had het liever andersom gezien maar hetzij zo.

16. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Nog 22 x een ronde bloemen zaaien nodig voor de wolkenrij. Gaat em dus niet worden.

17. rikmark

rikmark Forum freak

Pfff....wolkenrij is binnen, dankzij alle tips en veredelingen gehaald.

Iedereen die nog bezig is met de laatste loodjes heel veel sterkte.

boermars, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Als ik het zo lees vallen de drops bij jouw beter dan bij de meesten van ons want ondanks dat er net als ik een heleboel medespelers
    zijn die regelmatig per dag met dit spel bezig zijn, kunnen wij de wolkenrij bij lange na niet eens halen. Ik zit nu op 38 x spelen en
    heb er 4 in de molen staan dus als ik 60 x had kunnen spelen zou ik dik tevreden zijn. Qua prijzen snap ik het wel want er zijn heeeel
    veeel leuke prijzen te behalen en dan worden we hebberig, maar wees blij met wat je hebt kunnen pakken.

boermars vindt dit leuk.
  19. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier de wolkenrij gehaald wel met mijn veredelde rozen en veel sm de laatste 15x.
    Maar de supermest haal ik tegenwoordig uit mijn 13 super-mammoetbomen die ik voortaan altijd op mijn veld laat staan of ze nu wel of geen drops geven ze geven in ieder geval lekker veel supermest

harm-jan70, boermars en herma1234 vinden dit leuk.
  20. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Op de valreep net gehaald. o_Ok de laatste items binnengekregen door met supermest te werken en met fokken. Veel stallen gekregen, maar heb dit nog niet meegemaakt. Normaal haal ik events veel makkelijker.

rikmark, farmermikkie, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.