Praatgroep Beeldige bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

tja, heb na een jaar weer een poging gedaan om een event te halen, nope, noppes,nada. Conclusie: Events :nooit meer aan beginnen als je full time werkt. Tis echt niet te doen. Ik heb nu zelfs knechten ingezet, jammer van de knechten, maar ik komt niet veel verder als 33.

Susannamaria en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik sta nu op 32 en 65 muntjes. Nog 45 muntjes te gaan voor de Cavia, das 3x oogsten. :music:

We gaan er voor. Dit moet toch lukken. 8)

Alleen wel erg lastig met al die regen. Pff, laarzen staan vol met water tot aan mijn knietjes en heb nu zo langzamerhand uitgezakt permanent haar. 8)xD

3. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

Ik heb nu 37 keer gespeeld , wolkenrij haal ik niet maar dat was te verwachten kan wel de 4 stallen binnenhalen met de munten moet nl nog 5 munten hebben. de zeepony had ik bij de trein, dus dat scheel weer 6 keer spelen., de droger staat volop mijn regenjas te drogen, de tractor kan niet meer op het land dus alles gaat met de hand

schaapje52, gelderblom en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. gj1234

gj1234 Gevorderde

hier 25 gespeeld en heb nog 150 munten, kan niet kiezen welke stal ik wilxD.
    Ik hoop dat ik nog 1 stal er bij kan krijgen dus spaar maar even door om dan maar te beslissen.
    zebra en cavia of toch de pony en pad. :eek:keuze stress;).
    hoe dan ook toch helemaal blij met dit event. die wolk, jammer maar geen ramp. heb al zoveel gemist kan nog wel eentje bij.

ik ga nu proberen die andere wolk te halen:p, als het me lukt me (door) de bubber te werkenxD

5. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Als het 1x niet lukt wil het toch niet zeggen dat het een andere keer ook niet lukt? Dit event was volgens mij voor de meeste mensen best moeilijk om te halen. En dan haal je een keer de wolkenrij niet, jammer dan. De volgende lukt misschien wel ;)

Margreeth vindt dit leuk.
  6. Huhmmie38

Huhmmie38 Junior expert

Ik weet niet wanneer deze stallen te ruil komen, maar ik kan je dan de zeepony, farmpony en pad sturen. Als je wilt, stuur tegen die tijd maar een berichtje of meld het op het forum, zodat ik het niet kan vergeten.

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zit nu op 59 spelletjes, en ik moet nog 12 zaadjes voor de wolk xD

Nou, dat moet toch lukken zou ik denken :music:

8. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik zit nu op 49 keer gespeeld. Ik zal waarschijnlijk de rij net niet halen. Volgende keer beter.

Margreeth vindt dit leuk.
  9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik zit nu ook op 49x. Wordt nog spannend of ik de wolk ga redden.:wuerg:

kakelot69 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

Ik vond het zo lastig niet meer, toen ik eenmaal het idee had losgelaten dat het moest en zou lukken met alleen gewassen. Wel heb ik wat SM en SV gebruikt, omdat ik verkeerd was begonnen en ik wil een event altijd uiterlijk maandagavond afgesloten hebben, in verband met werk. Maar met die SM en SV zit ik niet, want die spaar ik juist altijd op voor dit soort gevalletjes. Er gaan ook weken voorbij dat ik helemaal niets van dat al in hoef te zetten dus de voorraden worden vanzelf wel weer aangevuld.

11. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik begrijp 1 ding niet.
    mammoetbomen duren 25-36 uur.
    Hoe kan je denken dat mammoetbomen meer drops geven dan stallen van 8-9 uur die ongeveer 6 uur duren en je dus 3 keer per dag kan oogsten.
    Nou ja minimaal 2 keer

Sorry maar in dit draadje stond al heel erg snel wat de meeste drops gaf. Stallen!
    Ik heb zelf nog geëxperimenteerd welke groeiduur van de stal altijd de 2 drops gaven.

Verder is het al een paar events geweest dat of de bomen of de gewassen niet veel drops geven.
    Dat zie je na de begin oogst dat het anders dropt
    Dan moet je experimenteren om te kijken wat de drops geeft die je nodig hebt.
    Veel boertje proberen dan wat en posten het in het draadje hier.

Als gelderblom 47 kan halen ....... Dan kunnen veel boeren dat:inlove:
    En met een beetje geluk haalt ze stiekem de 60 nog morgen:oops:

hendrika73, Huhmmie38 en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. thea1963

thea1963 Forum freak

je vergeet wel dat bij iedereen de droprate net iets even anders is, dat hangt af van bijv. je bekers in je boom, howie in je boom, wolkenrijen etc. en er zijn op dit moment wel heel veel spelers aan het vertellen dat ze het niet redden terwijl ze dat nooit doen, zelfs iemand die een super mandje gekocht heeft en daardoor al 16 kon spelen gaat het net wel / of niet redden, dat vindt ik nog het bizars

owl., herma1234 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  13. miekje9

Dan nog snap ik die mammoets niet:oops:

14. thea1963

thea1963 Forum freak

tja mammoetbomen, die staan hier al zeker een jaar stof te bijten in me inventaris :sleepy:xD
    (die zou ik weer eens neer kunnen zetten als er een keer geen events zijn, maar dat zal denk niet snel meer gebeuren :music:xD)

harm-jan70 vindt dit leuk.
  15. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Ja precies er werden wel genoeg tips gegeven die echt bruikbaar waren. Maar wanneer je het een keer niet haalt, is niet leuk misschien, maar kan gebeuren. De volgende keer red je het misschien wel.
    En slim gespeeld toch, als je alleen daar je SM en SV voor gebruikt.

16. kakelot69

Als ik een supermandje had gekocht en verder lekker door was gegaan met mijn anjers had ik het ook niet gehaald. Misschien kunnen al die mensen beter maar lering trekken uit dit event: dat gewassen niet altijd de via regina zijn. En dat je, als de droprate van de gewassen echt tegenvalt, ook best eens iets anders kunt proberen.

Maar het zal ook wel aan mij liggen: ik vind het juist leuk als dingen een keer anders gaan dan anders. En ik ben ook blij dat ik na dit event niet ben blijven zitten met 30.000 anjers, maar juist met een heleboel vlinders, lieveheersbeestjes, katten, konijnen en ander ongedierte dat ik weer prima kan gebruiken voor de quests. Dus mij hoor je niet klagen hoor.

LucieSchreurs, Margreeth en gelderblom vinden dit leuk.
  17. miekje9

We hebben deze constructie eerder gehad
    toen heb ik hem niet volledig gehaald
    Nu is de beloning anders de stermunten en dan kado kiezen
    Vorige keer cadeautjes zoeken in de combinaties
    Dus als je alle mooie dingen wilde kon je som wel 120 keer moeten spelen...
    Deze constructie bevalt me beter
    Ik weet helaas niet meer hoe vaak ik vorige keer heb kunnen spelen was geloof ik heksenketel

BTW BP complimenten over de 1 april farm ik vind ze allemaal geweldig

18. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Ik vind de 1 april farm ook geweldig, van die kapseizende boot blijf ik schrikken!

19. thea1963

thea1963 Forum freak

je weet natuurlijk niet of dat deze speler alleen gewassen heeft gezet, en ja als bijna altijd de meeste di's van gewassen komen bij een event dan doen de meeste spelers dit (bijna automatisch), en als BP zoiets als dit event nog een keer laat voorbij komen zou ik het wel op prijs stellen als we dan ook wat meer tijd krijgen om dan uit te zoeken als speler wat dan het beste dropt, die tijd was er nu niet, noem het een prutsdagje :pxD

owl., herma1234, HofvanDromen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eens met Thea1963,

Zie mijn vorige posting. Daarbij heb ik bijna op één en de zelfde wijze als Ron gespeeld, doch ik kwam er ook niet
    zonder het inzetten van Supermest nu op de laatste dag. Zo meteen al de 4 ronde veredelde anjers er op zetten, met supermest. Dan ga ik het ook maar net halen.

Voor wie de vorige posting te ver zoeken vind, hier:

Edit:

Ik heb maar 1 howie in de boom, en 1 op het veld.

Miekje, de xl mammoets duren met bomenmest op en er aan nog geen 24 uur.

owl., herma1234, aagje14 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.