Praatgroep Beeldige bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hoeveel moet je nu nog tot de 60. :) Kan je het halen dan? 8)

astrid1960 vindt dit leuk.
  2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ben nu op 47

astrid1960, -tonio76- en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. klakje

klakje Oudgediende

Ik doe maar wat. Koop niks maar heb duizenden supermest en supervoer, omdat ik ze bijna nooit gebruik. Ik dacht gooi nu maar een keertje met supervoer en supermest. nog 5 te gaan nu. Zal zeker wel lukken. Maar ik vind dit wel in de categorie moeilijk te halen

Margreeth, astrid1960 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Dat wordt dan wel spannend hoor. :)

Hier gaat het vandaag veel minder als gisteren en eergister. Toen kon ik er 7 en 6 maken. Zit nu pas op 4, komt werkelijk geen zaadje meer binnen. Alleen steeds natte voeten. xD En dan nog een of andere raar schaap met een drilboor over het veld vliegen. xD Ik probeer nog 110 muntjes te verzamelen, maar ben bang dat dit niet meer gaat lukken voor de cavia. Maar we geven niet op en gaan gewoon door. xD

astrid1960, harm-jan70 en gelderblom vinden dit leuk.
  5. gelderblom

we zien wel schaapje hou de moed er in mopperen help niet dan moet je er niet aan beginnenxD

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

Je bent wel heel dichtbij, misschien gaat het lukken. :music:Succes nog. Ik sta nu op 31. Is in ieder geval een halve wolk en 1 takje. xD

7. thea1963

thea1963 Forum freak

hier is de stand nu 58 spelletjes, nog 1 keer over 42 minuten de anjers oogsten en dan moet ik op de 60 kunnen komen,
    heeft me 350 SM gekost (zelfs 44 akkers met anjers met SM dropte niet 100%)

Hier was de droprate van de anjers op kwartakkers toch gemiddeld echt 1 / 3 (gemiddeld 120 zaadjes en 40 papierzakken per veld)

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Je kan je schaapjes met drilboor beter op het droge houden, iets met water en electriciteit (is niet goed voor de wol).

Margreeth, astrid1960 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

2 op 1... hier 3 op 1. 64 zaadjes en 21 papieren zakjes

10. schaapje52

Dan word ik een punky. xD Dat beestje is niet te stoppen hoor! Vliegt als een of ander schaap over het scherm. :music: Geen familie van mij. :DxD

Klaartjuh vindt dit leuk.
  11. twinkelbel

twinkelbel Forumleerling

Nou boertjes en boerinnen....koop geen mega moeder mand vandaag.....je krijgt er geen en bent je geld kwijt. Ze kunnen er niets aan doen......1 april?

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

2 op 1; 3 op 1; daar ging het niet om. Ik tel ze nooit en schrijf het niet op, ik constateerde gewoon dat de zakken bij gewassen achterbleven en heb daarop mijn strategie aangepast.

13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Misschien even opnieuw in en uit loggen. Anders even een ticket naar de support sturen, komt het vast goed.

Hier op één en soort van het zelfde gespeeld, dan wel zonder kaasplankje. en valetijnsverrassing.

Het enige wat ik nog had kunnen veranderen was het verwijderen van mijn Mammoet bomen (+/-24 stuks)

p.s.

De honden hebben de veters al opgegeten. Die zijn gek op alles wat beweegt.

astrid1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  14. skaty2

skaty2 Forumbeginner

Helaas... ik speel al heel lang dit spel maar dit is de eerste keer dat ik een event niet ga halen.
    Ik zit nu op 44. Er komen veel te weinig papieren zakken als dropitem; bloemenzaadjes genoeg.
    De lol gaat er zo wel af.:(

herma1234, Margreeth en astrid1960 vinden dit leuk.
  15. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Heb je wel genoeg stallen staan? Dan zijn de di meer in evenwicht

astrid1960 vindt dit leuk.
  16. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

hallo allemaal, ik zit nu 43 spelletjes.

astrid1960, -doppie- en gelderblom vinden dit leuk.
  17. twinkelbel

twinkelbel Forumleerling

Harm Jan.....heb ik allemaal al gedaan…..:cry:

harm-jan70 vindt dit leuk.
  18. gelderblom

hoi nientje fijnxD:inlove:

-tonio76- vindt dit leuk.
  19. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

:D je bent 47 Gelder... dan heb je event bijna klaar haal je makkelijk... en dat alles met de hand zaaien en oogsten xD
    dan heb je dit event eerder klaar dan ik :oops: hoe is het mogenlijk..... moet maar bij je in de leer gaan
    :cry: helaas is er geen kuikenschool meer ..... anders wilde ik je kuiken wel zijn xD

20. mmans

mmans Forum-hertog

Voor iedereen die met SM op veredelde anjers werkt: zorg dat je comfortvelden gebruikt! o_Ok die zijn meteen klaar en droppen normaalgesproken wel 100%. Ik heb het nu nog niet geprobeerd, ik wacht tot morgenvroeg. Ik sta pas op 35 gespeelde spellen en denk op 42/43 te stranden. Ik heb niet vlug genoeg de boel naar beessies omgebouwd.
    Maar ik heb genoeg SM om morgenvroeg de rest te verzamelen. Ik neem dan op het nieuwe event meteen een voorsprongetje met de DI, dus dat is mooi meegenomen.

Suc6 voor iedereen nog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.