Praatgroep Beeldige bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

22 x gespeeld meer zit er niet in voor vanavond . Vind het al aardig zo zonder hulpmiddelen, was ook niet van plan weer eens supermest te gaan gebruiken dat raakt ook op. Leuk event om de boel bij te vullen vooral de dieren. Een min punt de drops komen zo slecht uit de grond . De wolkenrij zit er echt niet in deze keer. Een plus punt ik weet nu waar de stermunten zitten ;)

jolanda13, boermars, catootje65 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Vandaag op 14x spelen geëindigd. xD Morgen maar weer verder kijken. ;)

jolanda13 vindt dit leuk.
  3. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

vlinders werken voor mij wel goed

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja bij mij ook.

jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  5. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Ik heb nu konijnen en geiten. Kan ze over half uurtje oogsten, mochten deze ook niet droppen ga ik ook maar eens vlinders proberen. Bedankt voor de tip :)

6. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

even een update, speel gewoon zonder veredeling, mooi mix van gewassen bomen en stallen, zit nu op 22 x spelen zie de wolkenrij al komen ben dus optimistisch gestemd hoor Thea.

jolanda13, astrid1960 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. thea1963

thea1963 Forum freak

oke, dan heb je waarschijnlijke meerdere menagerien fabrieken en arboteums, daar heb ik er van alle maar 1 van (staan)

uit 10 uurs gewassen komen ook niet veel papierzakken dus van de 8 uurs eventgewassen verwacht ik er ook niet al te veel, ik heb hier alleen de maaidorser en de zaaiknecht lopen t/m het einde van het event dus dan zou ik als ik de stallen neerzet deze handmatig moeten gaan voeren etc en dat vindt zonde van me zaaiknecht die ik voor TG gekocht hebt :)

8. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Konijnen en geiten droppen ongeveer 1 drop per 2 stallen, dus over naar de vlinders.

9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo de teller staat op 27 keer spelen
    Morgen weer stallen vandaag te druk geweest lang gewas gedaan:p

jolanda13 en astrid1960 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb de hut ook weer iets verbouwd. xD De kippen gaven te weinig, dus nu eekhoorns en zonne-ernergie en zwarte bandmaker er maar eens opgezet. Voor de rest rozen met bomen en nog andere werkstallen, maar die stonden er al.

11. thea1963

thea1963 Forum freak

hier net me anjers geoogst met de wolkenrijen en kan nu 23 keer het spelletje spelen, maar met 22 of 23 spelletjes nu ga je de wolkenrij waarschijnlijk niet halen zonder extra hulpmiddelen erbij te gebruiken :oops:

Hier nu 703 bloemenzaadjes en 2 papierzakjes

12. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

nou en dan moet je eens gaan kijken wat je het beste neer kan zetten thea

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

:eek: zakjes zaad voor de bloemen nodig xD ik zou nou de tuincentra gaan en bloemenzaad kopen in zakken.... hebben ze ook goede mest te koop xD

slaat dit event over ben me level aan het verhogen.... in 3 dagen maar 386.034.466 ep weggespeeld

14. thea1963

thea1963 Forum freak

nou gewoon anjers, daar horen ook voldoende papierzakken uit te komen :music: , spelers vergeten dat je 3.300 bloemenzaadjes nodig hebt om de wolkenrij te halen in vergelijking met 1.980 papierzakken oftewel je hebt 1.320 bloemenzaadjes meer nodig om de wolkenrij te kunnen halen (ik zit nu in totaal op 1.968 bloemenzaadjes en 762 papierzakken), je kan dan wel stallen gaan zetten maar dan ga je denk niet die 3.300 bloemenzaadjes mee halen

jolanda13 en gelderblom vinden dit leuk.
  15. gelderblom

thea vragen wat je het beste neer kan zetten doe ik ook ;)

16. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Uit stallen komen zowel zaadjes als zakjes , uit gewassen komen minder zakjes maar meer zaadjes dus ik zou zeggen probeer eens een veld met stallen.

17. hanweij

hanweij Gevorderde

Ik heb nu 33x gespeeld. En zit volgens mij wel op schema. Heb nu 2 velden met gewas . Het 3e veld vandaag omgebouwd naar gekleurde stallen en werkplaatsen. Er stonden al 4x menagerie en 2x fabriek. Vanaf ongeveer 8uur droppen de gekleurde stallen en werkplaatsen maximaal (1 zak + 1 zaadje). Nu voor de nacht iets langere stallen en werkplaatsen neergezet. Morgenvroeg de langste weer omzetten naar 8uur. Ik gebruik geen SM maar heb wel Howies (die ik niet verplaats).

jolanda13, schaapje52 en -doppie- vinden dit leuk.
  18. gelderblom

er word steeds in mijn oor gefluisterd stallen neer zetten luisterd naar doppie :inlove:

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. thea1963

thea1963 Forum freak

kan wel een veld met stallen gaan neerzetten maar daar krijg ik echt geen 700 extra papierzakken van, hoeveel bloemenzaadjes heb je nu nog op voorraad?

tja hier heb ik van elk maar 1 fabriek etc. , het zal niet best zijn als ze bij Gamedesign die extra fabrieken meenemen in de berekening van de droprate en aantallen di's tijdens een event, dan ga ik hier geen enkele event meer halen :oops:xD

20. gelderblom

oh dus je wil in een keer 700 zakjes hebben nou dat ga niet luisteren wat er gezegd word zo heb ik het ook geleerd ;)

jolanda13, schaapje52 en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.