Praatgroep Bastets schatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Annelies ik sluit me bij de voorgaanden aan.
     
  2. lovely

    lovely Forummeester

    150 DI,niet slecht voor de eerste oogst!:inlove:
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mijn eerste 10 gewassen staan er op. Hoop dat ik alles heb gedaan zoals ik normaliter ook doe: staken, draakje, kraai, WAC, stol, witte onschuld, wortelbrood, grote velden met SM, water, mest en suzi.

    Nu de rest oogsten en kijken hoeveel DI ik binnen krijg. Over een kleine 1,5uur weer voeden, dus tot die tijd heb ik even de rust om mijn spel te doen. Man lief heeft de pc even naar boven gebracht want om dit nu op de iPad te doen is wel erg veel werk haha.
    80DI binnen gehaald met het oogsten van alles. Had dan ook geen lange gewassen er op staan, maar dieren, dus dat verklaard waarom het wat minder is. Dit heb ik bewust gedaan omdat ik geen zin in ombouwen had en ze vannacht nog een keer kon oogsten. Nu dus 2 dieren ipv 1 lang gewas per veld!

    Iedereen super bedankt voor de felicitaties!
     
    Laatste bewerkt: 1 September 2015
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    82 drops hier.
     
  5. owl.

    owl. Levende forumlegende

    138 drops binnen.
     
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 166 di's
     
  7. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    • flooden is niet toegestaan. Het gebruik van 1 of 2 smilies is voldoende
    boer annelies . van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterte geniet ervan !!!!:inlove::inlove:*knip*
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    55 drops :wuerg:
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier 181 drops binnen.
    Op comfortvelden met anjers ( en heel veel bomen die ik altijd heb staan ) gemiddeld 35-40 op Farma, al mijn XXL bomen + comfort en gember op Baha en daar gemiddeld 25 drops.
    Maar wel blij met alvast mijn 181 drops!!
    Even gekeken wat ik leveren moet ,215 aubrieta, 8 dadels, 2 struisvogels, en maar liefst 16 koikarpers:wuerg:
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    123 drops :oops: Je gaat het vast en zeker wel inhalen Mikmak. :)
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  12. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    188 drops .........
     
  13. -hans1966-

    -hans1966- Forumleerling

    en ja hoor zit in level 80 farm vragen ze bevers en knaaghout, een buur van mij vroegen ze ketels maak je borst maar nat vragen gewoon de duurste dingen geen probleem. Hebben echt niks van de vorige keer geleerd.
    Zien wel waar het schip strand zal vlakbij zijn denk ik met mijn level en voorraad xD

    :mad:>:(
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt dus proberen te resetten, en kijken of je honing kunt krijgen. Maar wat ze van 2x geleden hebben geleerd is dat niemand er vrolijk van wordt om 1000 kippen of 100.000 sla in te moeten leveren. Dus vorige keer hebben ze het ook level gebonden gedaan. En je kunt met level 80 bijvoorbeeld nog wel rozen er tussen krijgen, en ik met level 98 vermoedelijk niet (vorige keer niet tenminste)
    Misschien kun je ook nog koeienmelk leveren, maar dat is uitproberen en de reacties hier op het forum afwachten. Alle producten na de honing zijn duur.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik had de eerste keer ook kookpotten, gereset en weer kookpotten.
    Helaas zijn 2 van de andere 3 ook veranderd, terwijl ik daar best tevreden mee was (en niet gereset had)
     
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    Annelies
    gefeliciteerd met jullie dochter.....fijn dat alles goed is geniet er van.
     
  17. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    En we zijn weer begonnen. De eerste plantjes zijn gezaaid.
    Ik heb alvast stiekem gekeken wat ik moet inleveren, tot nu toe valt het wel mee.
    Echter het is wel pas de 1ste opdracht, we wachten gewoon af.
    Bij het oogsten wel 153 drops gekregen, een mooie start zou ik zeggen.
    BoerAnnelies van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
     
  18. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ben net thuis, 141 drops. Zeker niet slecht! :D

    Morgen weer hele dag werken dus zet gewoon comfortvelden erop! :D

    Succes iedereen! :D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen en had 134 drops. Mooi begin.

    Ben nu met beide gewassen aan het kweken om straks toch wat veldjes te kunnen vullen.

    Ik ga als eerste voor de Fata Morgana en heb even gekeken wat ik daar als eerste in moet leveren, 14 koikarper, das nie mis.

    Iedereen veel speelplezier.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Ik ben met 131 DI begonnen, niet gek dacht ik zo. Ben al wat aan het inleveren geweest, en ook al aan het resetten. Al had dat laatste weinig zin, want ze willen steeds of 14 koikarpers hebben, of 8 kookpotten, ik ga nog even door om iets anders proberen te krijgen. Bij de dieren wilden ze net 4 x achter elkaar 2 bevers hebben :p. Nu eerst maar eens verder zaaien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.