Praatgroep Bastets schatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter:)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Lieve buuf, ook hier nog even officieel, van harte gefeliciteerd met je dochter. Geweldig dat het zo goed gaat met jullie.
    Veel geluk met jullie meisje!

    On topic: ik moet nog gaan bedenken wat ik op de akkers ga zetten. Komt wel goed, als het maar dropitems oplevert.
     
    ymked55, amandeltje en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    [QUOTE="hulst, post: 194103, member: 293"


    Ik heb nog even een vraag (miss. heb ik er overheen gelezen hoor) maar krijgen we wel di's in het regenwoud?[/QUOTE]

    Event dropitems komen op alle akkers (m.u.v. de siertuin en het schateiland).
    Dus ik neem aan dat je de di's daar ook krijgt.

    BoerAnnelies, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  4. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Oh, een dochter, wat leuk. :inlove:
    Van harte gefeliciteerd, geniet van deze dagen en van jullie 2 schatten;)
     
    ymked55 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen

    Van harte gefeliciteerd met je dochter BoerAnnelies. Is altijd geweldig zo'n klein wondertje dat bij het gezin komt. Geniet er maar van en gelukkig gaat alles goed en voorspoedig met jullie.

    Lijkt me ook weer een mooi en uitdagend event :D Zal wel erg hard:oops: zijn om de benodigde punten en gewassen bij elkaar te sparen:cry:, zullen wel zien hoeveel we kunnen behalen:p, in ieder geval wel minstens 1 van elk :p;)
    Iedereen succes ermee, want dit event wandelen we toch weer zo doorheen:music:;)xD
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 September 2015
    BoerAnnelies en beereekhoorn vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    BoerAnnelies, van harte gefeliciteerd met je dochter :)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    BoerAnnelies, gefeliciteerd met je dochter.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Van harte gefeliciteerd met je dochter en lekker genieten van de kleine.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  9. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    hier ook, kreeg steeds ketels en struisvogeleieren en nog ene die me te duur was om weg te doen, ook na reset kreeg ik dan weer ketels terwijl ik dan juist reset had gedaan om geen ketels te hoeven leveren.
    Hoop dat ze dat nu aangepast hebben en als je dan reset dat je ook wat anders krijgt, en niet hetzelfde

    vind persoonlijk de prijzen tegenvallen
    vind de stekjes en stallen altijd heel egr leuk, behalve als ze dan klaar zijn en ik zie wat voor prut ik eruit gekregen heb o_O
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Daarom is de quest des te uitdagender.Een goeie boer heeft niets aan veel voorraad, wel aan veel boerenduitjes. Ik blijf lachen ook al haal ik niet alles.Het is maar een spel.Succes farmermikkie en zet hem op.;):)
     
    VosStiertje en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Iedereen super bedankt voor de felicitaties en de lieve cadeautjes die mijn farm bereiken. Echt niet nodig, maar super lief van jullie :inlove:.

    En het klopt dat als ik dit event niet haal, het niet heel erg is! Heb momenteel wel iets anders aan mijn hoofd (gelukkig niet de hele dag haha) en de staak is jammer van de punten maar geen ramp. Bij het leveren krijgen we ook nog mooie kleine cadeautjes, dus alles wat ik binnen haal is mooi meegenomen.
    De vorige keer met de geboorte van onze zoon, konden we de wasbeer krijgen met een event. Die basis en gele stal heeft mijn lieve getrouwde buur toen voor mij binnen gehaald. Nu gaat het gelukkig om punten en niet om een zeldzame boom of stal. Scheelt behoorlijk!

    We zien wel hoever we komen. Gaan gewoon rustig kijken wat mogelijk is en dit keer ga ik niet voor het onmogelijk haha.
     
    VosStiertje, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. katbla

    katbla Forum freak

    [​IMG]

    Boerin Annelies , van harte gefeliciteerd!!!
     
  13. owl.

    owl. Levende forumlegende


    BoerAnnelies, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2015
  14. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    BoerinAnnelies, [​IMG] van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
     
  15. bearke89

    bearke89 Actieve auteur

    Gefeliciteerd met jullie wondertje! :D

    o_Ok ik heb er weer zin in !
    Ik ben altijd erg blij met de haalbare cadeautjes!

    Succes lieve boertjes :music:
     
  16. t-eindpunt45

    t-eindpunt45 Forumbeginner

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    gefeliciteerd met jullie dochter geniet er van.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 September 2015
  17. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    boerAnnelies gefeliciteerd met jullie dochter en geniet ervan
     
  18. lovely

    lovely Forummeester

    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje.Geniet van je kraamdagen ,laat je maar lekker verwennen dat verdien je na het harde werken!
     
  19. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Wat leuk, BoerAnnelies van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet van deze dagen.
     
    langeveentje vindt dit leuk.
  20. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    g
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje mooie kraamtijd van
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.