Praatgroep Bastets schatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hoi mieke kun je jou fansite ff vermelden kan ik hem opslaan:p of mag dat niet?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2015
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  4. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit en de Fata Morgana :inlove: is helemaal geweldig.

    Ik start morgenavond gewoon en zie wel hoe het gaat lopen. Ik hoop geen 100.000 sla in te moeten leveren, staat nog in mijn geheugen van de vorige keer. Het is een moeilijk event en mijn vakantie is over, dus deze week weer minder tijd.

    Als eerste ga ik natuurlijk voor de Fata Morgana als dit kan tenminste. Daarna zie ik wel verder hoe of wat.

    Reuze leuk en ik heb wel weer zin in een event. :music:
     
    ymked55, VosStiertje, langeveentje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ga enthousiast beginnen morgen. Ga vrijdag op vakantie en dan maar kijken hoe ver ik ben gekomen:music:
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zouden er ook zaken van de baha gevraagd kunnen worden??
     
    VosStiertje, farmermikkie en dutchboy vinden dit leuk.
  8. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Gelukkig had ik niet de 'mazzel' om zoveel sla, tarwe of wortelen te verbouwen. Maar volgens mij had BP bij het vorige event zoals dit, (met 4 podia waar je at random verschillende zaken moest inleveren) al ingezien, dat honderd duizend sla of tarwe verbouwen niet echt te doen is. Ze hebben toen een andere verdeelsleutel gehanteerd, afhankelijk ook van je level. Ik dacht alleen van je hogere level gewassen inleveren(hoogste 10 of 20 dat weet ik niet precies meer) Met dat event heb ik toen redelijk veel geluk gehad. Hopelijk is dat nu weer zo. Ik zie wel hoe ver ik kom. De staak bewaar ik in ieder geval wel voor het laatst.
     
    ymked55, popje4, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    klopt corrie en daarna is het nog een keer geweest met een betere verdeel sleutel:D
     
    popje4, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daarna hebben we een event gehad waarbij de te leveren zaken afhankelijk waren van je level. Dus voor mij kwamen er geen producten voor de honing, geen rozen maar wel 1 of 2 gewassen voor de anjers en de dieren vanaf de vissen.
    Er zijn nu nieuwe dieren en producten toegevoegd bij de hogere levels, dus ik vraag me af wat we deze keer moeten leveren. Maar een massa korte gewassen verwacht ik niet.
     
    popje4, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Leuk event, wordt weer een flinke uitdaging, maar ik kijk wel hoever ik kom, alle beloningen zijn welkom!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    dutchboy vindt dit leuk.
  13. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Wat een uitdagend event.Daar moet ik eens goed voor gaan zitten.
    Toppie bedacht BP, bedankt.8)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ben benieuwd of we over een paar dagen nog zo enthousiast zijn, als de voorraden op zijn, en we nog moeten leveren. Het zal best pittig worden, voor wie geen 10.000 stuks op voorraad heeft, zoals ik :oops:
     
    ymked55, VosStiertje, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK ga toch mee doen. Dit is wel een mooie uitdaging. Meeste gewassen op voorraad. Dieren wordt een uitdaging maar dat gaat wel goed komen. Hoop dat ze geen knaaghout gaan vragen. Die ga ik niet leveren. Dan maar resetten
     
    VosStiertje, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    En de bevers blijven ook nog even lekker in de schuur. Die hebben we volgende week weer veel te hard nodig!
     
    VosStiertje, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het event ziet er super leuk uit en ik kan mij het verjaardagsevent ook nog goed herinneren. Daar heb ik vaak gereset puur om te wachten op wat anders. Uiteindelijk veel honing en rozen ingeleverd, want die had ik toch op voorraad. Ga vandaag dus ook maar niks meer inleveren bij de openstaande questen. Die sterren zullen toch maar even moeten wachten :(
    Gelukkig kun je op het regenwoud niet verbouwen want dan zou ik wel wat balen van mij zelf. Natuurlijk krijg je wel meer DI omdat je een extra veld hebt, maar we zullen zien. 150 DI is mij eerder gelukt om per dag te halen, al blijft het wel een grote uitdaging. Van het kraambed is het wat moeilijker plannen om een event te halen, vooral om te beginnen en de 4uurs gewassen. Op zich ben ik erg blij met de 8uurs gewassen, want dan hoef ik niet zo vaak op het spel. Puffin op de iPad doet het gelukkig goed en al ik alles vol heb met kwartveldjes ga ik ook knechten aanzetten, dan is het op zich wel te doen.

    Voor de boeren die mij eerder hebben gevraagd en lieve berichten hebben gestuurd: afgelopen zaterdag ben ik om 1.53uur bevallen van een mooie dochter. Zij is precies op de uitgerekende datum ter wereld gekomen en doet het super goed. Ze beweegt veel, maar is wel rustig in geluid en slaapt ook veel. Natuurlijk zijn we wel wat vermoeid ivm de nachtvoedingen en onze zoon die overdag ook de nodige aandacht vraagt, maar het gaat super goed hier :inlove::inlove::inlove:.

    Vanaf de iPad lees ik het forum als ik heerlijk aan het rusten ben, maar reageren gaat wat minder. Vanaf de iPad typen kost altijd veel energie en je weet nooit of het bericht pakt of niet.
     
    ymked55, VosStiertje, hwjstolwijk en 13 anderen vinden dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    BoerAnnelies van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Het is toch altijd weer een klein wonder:)
     
    ymked55 en sanne22334 vinden dit leuk.
  19. hulst

    hulst Levende forumlegende


    Van harte gefeliciteerd BoerinAnnelies!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en je een prachtdochter hebt gekregen naast jullie zoon ;)


    Ik heb nog even een vraag (miss. heb ik er overheen gelezen hoor) maar krijgen we wel di's in het regenwoud?
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Gefeliciteerd met je dochter. Gelukkig is alles goed gegaan. Dat is het aller belangrijkste. De vermoeidheid neemt vanzelf een keer af.
    Succes met het event. Maar haal je hem niet, geen man overboord. Jij hebt je hoofdprijs al binnen;)
     
    VosStiertje en BoerAnnelies vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.