Praatgroep Bastets schatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    ik ga gewoon beginnen en naarmate het event vordert kijk ik wat ik aan dieren en of bomen van de velden
    moet halen om het event af te maken :p
    ga er vol vertrouwen aan beginnen en doe mijn best alles af te krijgen
    misschien geen hele grote kadoos maar wel heel veel :D
    ik heb er zin in

    succes iedereen
     
    ymked55, moontje68, -doppie- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    D
    Dat dacht ik nu ook. Karig die staak.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb ook een vraag.
    Zaken van zowel baha als farm in te leveren???
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Het is pittig, maar dat mag de pret niet drukken.
    Ik vind het wel vervelend dat je niet van te voren weet of je het wel kan halen.
    Normaal kan je dat uitrekenen en in je inventaris kijken of je genoeg op voorraad hebt,
    nu ben je afhankelijk van wat er op dat moment gevraagd wordt.
    Dus in eerste instantie is mijn doel "gewassen taak en boomvruchten taak " te doen tot en met level 8.
    Daarna zie ik nog wel wat ik doe. Misschien de overige ook tot en met level 8.
    Als dit alles niet al teveel gevraagd heeft, dan kijk ik dan wel of ik nog een stapje verder ga.
    Iedereen succes gewenst met dit event.
     
  5. joy1978

    joy1978 Gelegenheidsauteur

    Ik ga het stap voor stap bekijken en dan zie ik wel hoever ik kom. Ik heb er zin in.
     
    Lokerengirl, dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Nou, ik ben er klaar voor. Ben benieuwd wat er aan hoeveelheden gevraagd gaat worden :wuerg:
    Vind de sieritems echt mooi, ik ben gek van de Egyptische oudheid. Dus die horen op mijn farmpje thuis.
    Succes allemaal.
     
    dutchboy en beereekhoorn vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Het lijkt een leuk event. Ik weet niet of ik er aan mee doe. 8 uur gewas, okay ook 1 van 4 uur. Random inleveren vind ik altijd wel leuk.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    O balen, de wens is blijkbaar de vader van de gedachte. We krijgen helemaal geen supervoer, ik had ik juist zo op gehoopt. Dat wordt een korte fokevent voor mij :(
     
    dutchboy en eevee60 vinden dit leuk.
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik kan me nog herinneren dat ze iedere x weer om die struisvogeleieren vroegen, dus iedere keer maar resetten. Op een gegeven moment toch maar gedaan. Ik kan me ook herinneren dat er iedere x van de te leveren spullen, dingen vroegen van waar ik er weinig van had.
     
    ymked55, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik vrees dat het nu weer het geval is ik ga het eerst maar eens bekijken als het online is,
    Tot nu toe vind ik de FAQ net zo vaag als toen ik er nog geen weet van had.:eek:
    Als ik meedoe dan wordt het mijn 100e wolken rij in de bonenstaak :p
     
    VosStiertje, dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ook net faq gelezen , maar kom er langzaam maar zeker wel uit hoop ik ....jammer dat mijn buurtjes niet zo gul zijn .in het algemeen stuur ik er 7 maar retour soms 3 ..ook jammer ..>:(>:(:cry:
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Lijkt wel heel leuk , maar snap ik nog niet veel van pfff:p

    Maar we gaan ervoor s6 all;)
    Ik heb ook al 102 wolkjes............... 34 rijen pff. Hoop dat het snel gaat veranderen om het met de hand te moeten doen wordt wel erg veel
     
    ymked55, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. vutter

    vutter Junior expert

    alweer een stikker wat mot je er mee
     
    VosStiertje, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Misschien bied mijn post in het fansite draadje iets meer duidelijkheid
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    boemer, ik stuur altijd 's avonds retour aan wie mij overdag iets heeft gestuurd. dat zijn niet altijd alleen maar buurtjes. zo ontvang ik altijd rond de 7 kadootjes per dag (met de rune, daarvoor was het 5 kadootjes).
    Dus als je niet genoeg zonnewijzers van je buren krijgt, zou ik niet meer sturen die jou ook niet stuurt. In overleg hier op het forum of in de chat, vind je altijd boertjes die graag kadootjes met je uitwisselen.
     
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De uitleg een paar keer gelezen voordat ik de bedoeling ervan snapte. Persoonlijk kies ik ervoor om op alle velden hetzelfde te zaaien. In totaal is er 5x kort en 4x lang eventgewas nodig. Het lange eventgewas levert net zoveel ep op als de rode rozen, dus rozen zal ik zeker niet zaaien in de nacht.
    We gaan er weer voor.
     
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Voor degene die het nodig hebben om een goede start te maken .en een planning ....echt handig:)

    Ik kies daar nu juist niet voor...vind het vreselijk om heel de dag alles hetzelfde en op de zelfde tijd te moeten !! doen..
    Ik doe ook meestal dus 2 velden met lang en 2 velden met kort gewas..en als ik redelijk op schema lig met gewassen..doe ik op 1 veld heel lang gewas..of juist korte die ik wil aanvullen...
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik doe ook 2 lang en 2 kort
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik vind in principe de 8-uurs gewassen fijn voor doordeweek. Ik ben iedere dag bijna 9 uur van huis.
    Of ik korte op comfort zet of lange op gewone velden, voor mij maakt dit bijna geen verschil.
    Echter random inleveren :wuerg: kan me de vorige keer met 500 nog wat kippen en
    heel veel sla en tarwe nog goed voor de geest halen.:eek:
    Ik hoop toch niet dat er weer zulke grote hoeveelheden worden gevraagd.
    Ik heb nog steeds niet alle producten, gewassen en dieren op peil.:oops:
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Ik kies juist weer voor Coco's manier. Toch leuk dat iedereen een andere strategie kiest. Dat maakt het spel ook zo veelzijdig;).
    Ik denk dat ik de wolkenrij laat zitten want ik weet niet of ik het halen kan met de tijd die ik ter beschikking heb. Maar wanneer ik alles t/m 8 haal ben ik super tevreden.:inlove:
     
    ymked55, VosStiertje, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.