Praatgroep Bastets schatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zojuist alle stekjes en stallen geoogst. Weinig bijzonders. Op Bahamarama heb ik de 4e tamarinde laten staan, samen met een sukadeboom en een xl lychee. (daarbij nog een andere boom uit de voorraad gehaald om precies een veld minder te gebruiken voor gewassen.)
    Op Farmerama wel blij met mijn 2e sorbus. Van de loquat nr 11 en 12 gekregen en nog 2x den xxl waar ik al voldoende van op voorraad had, en dan nog bomen waar niemand interesse voor heeft. De stallen is het vogelbekdier leuk, de 14e muis wat minder, de 6e wolf zat ik niet op te wachten, de 4e oranje scheerstal was ik verbaasd over, het is nog geen half jaar geleden dat ik met een ruilevent aan de eerste ben gekomen, en ik heb een 8e mol gehad. Helaas dus nog geen schildpad op mijn erf, en de voorlaatste bomen ook niet.

_Jeanie_ en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Dus niet. Het is weer zover.
    Heb ik van die fijne pagina een excel bestand opgeslagen. Verwijder de gewassen en drops als ik iets heb ingeleverd.
    Heel fijn kun je dan de aantallen zien die je nog moet hebben.
    :oops: moet je wel geen opdrachten verwijderen die je nog NIET hebt gedaan.
    Blijkt dat ik nog meer drop items moet inleveren, gelukkig wel genoeg gewassen.
    Maar goed dat ik altijd iets meer zaai dan ik nodig heb.
    Het wordt bijna een gewoonte dat er iets mis gaat. Gelukkig komt het wel altijd goed.:wuerg:

Laatste bewerkt: 5 September 2015
    Gozertje, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 8-8-8-8 :p

_Jeanie_, schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mooi getal en nu op naar 9-9-9-9;) Gaat je lukken.

Gozertje, Tuintje57 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Mijn stekjes en stallen van het farm zijn bekend:
    varken oranje, haan, konijn oranje, mol en egel. Oranje stallen zijn altijd welkom, maar niks bijzonders. Ik mis helaas nog steeds mijn schildpad :(

Dadel XXL (stekjes van laatst), sleedoorn, beuk XL(2x), moerbeiboom XXL, abrikoos XXL (2x), beuk XXL, loquat (2x), pijnboom XL.
    Daar zitten een aantal mooie bomen tussen, maar voor mij helaas niks nieuws. Voor nu gaat alles behalve de sleedoorn direct in mijn schuur.

Tot nu toe ingeleverd: 10-10-11- klaar. Bij de laatste vooral honing ingeleverd en volgens mij 2 keer koi en 1 keer struisvogeleieren. De rest staat nu open om zo ingeleverd te kunnen worden. Helaas niet genoeg DI hiervoor, maar dat komt vast morgen goed. Ik heb al mijn stallen alweer terug op het land en op baha alweer grote akkers staan. De WW staat voornamelijk vol met bever stallen haha. Dan heb ik nog 1 veld over voor akkers, daar gaan rozen op voor de nacht. Die zijn zo goed als op en geven mooi wat DI.

Met een beetje geluk kan ik morgen het event afsluiten.

Gozertje en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  6. schaapje52

Ik heb maar weer op het knopje gedrukt. De vraag is nu weer loodplantjes, ook die heb ik niet genoeg. Nu maar weer afwachten wat de volgende ronde brengt. :wuerg:

Gozertje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. DarkDevilDude

9-11-12-8 heb ik nu.

De dropitems zijn op. Dus heb er nog 275 nodig in totaal. Dat moet wel lukken lijkt me. Kan vanavond nog 1x oogsten, morgenochtend, middag, avond... Ja, ik ga het net wel halen :D

Succes nog iedereen!

daisy17858, Gozertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Zo, jij hebt de sneltrein genomen xD. Ik zit in de boemel met een lekke band xDen ben aan het stoeien met de gewassen die ze vragen. :wuerg:

daisy17858, Gozertje, bjorke-annika en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

Nou, ik heb besloten gewoon in te leveren... Krijg toch steeds dure dingen dus ehh... Maakt niet uit ;)

Sta op 56 miljoen BD nu. Mis het niet hahaha

10. schaapje52

Mijn Farmerama bankrekening is schaap52 ovv Bastets Schatten. :p

11. boemer49

boemer49 Oudgediende

goedeavond ,allemaal ik ben nu heel de middag aan het weg drukken lijkt het wel .... ik moet de laatste 2 vakjes nog van de 4 pdrachten ,worden er eerst 14 koy vissen gevraagd ik denk weg ook al heb ik ze ,dan gewacht vragen ze 8 potten waar ik er net 4 van heb ,dus ook weer weg nu ga ik weer proberen en wat denken jullie weer 8 kookpotten , nou dan wacht ik maar tot vanavond ...van de di,s en gewas alles binnen haha, had ik nu toch die koy vissen maar gedaan was ik klaar geweest ....ik ben benieuwd straks ......

12. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Ik heb denk ik heel veel geluk gehad, bijna alleen honing moeten leveren.
    Nog 16 drops en klaar is deze boer.

daisy17858 en Gozertje vinden dit leuk.
  13. valsspeler

valsspeler Actieve auteur

ik heb alles al behalve dus de laaste 25 schatkissies mmmm anjers staan er op morgen om 9 uur zijn ze klaar ik denk dus dat het me wel gaat lukken.....was pittig maar wel leuk.

Gozertje vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Helaas nog niks verder kunnen inleveren omdat ik DI te kort kom, maar morgenvroeg hoop ik behoorlijk wat DI te krijgen met al mijn stallen en mijn rozen :).

De bomen van baha zijn ook bekend:
    carambola XXL (van de stekjes laats)
    guave XXL, carambola XL (2x), amherstia, palmboom XL, granaat XL (2x), pistache XL (2x) en mombinpruim XXL
    De XXL bomen en de amherstia ben ik erg blij mee, al die XL bomen gaan gewoon mijn schuur in en zullen ooit wel weer goed van pas komen.

Inmiddels mijn hele farm omgebouwd en die van mijn getrouwde buur (zij is namelijk op vakantie). Heb voor haar een berekening gemaakt en zij kwam nog 12 korte gewassen te kort :( Denk ergens een rekenfoutje, dus heb er nog een paar op gezet haha en van het 8uurs gewas moest ze er nog kleine 200, maar er staat nog een heel veld met kwartveldjes klaar. Dus die haalt ze binnen. Dan is het netzo als bij mij een kwestie van DI scoren en inleveren :).

_Jeanie_ en Gozertje vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Ik heb ook weer kunnen leveren en heb ook de andere boompjes binnen. xD

Stand is nu 8-8-8-klaar :D

16. DarkDevilDude

Hehehe goed bezig! :D

Ik moet nog 220 drops dan klaar. Dat moet te redden zijn denk ik. Staan nu overal rozen op, ik geloof erin!

Zet hem op! :D

17. schaapje52

Ik moet nu nog 3550 4 uur gewas en 3600 8 uur gewas. De di nog 390.
    Ik ga kijken of ik nu de Sfinx kan halen, als dat lukt dan de Obelisk en als laatste de wolkenrij.
    Ik doe het steeds in etappes wat ik graag wil halen. Ik ging voor de Fata Morgana, daarna de verblijven en dan de bomen. Ben dus al veel verder en al erg blij dat ik al zo ver ben gekomen. Ga gewoon weer verder en zie wel waar het stopt.

18. DarkDevilDude

Goedemorgen!

Kreeg 95 dropitems, nog 95 meer te gaan!

Zit nu dus op 10 - 11 - 12 - 12

Dus ik ga het wel halen vanavond of morgen! :D

Ik had het niet verwacht, dus ben blij! :D

daisy17858, _Jeanie_, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Goedemorgen,
    Hier het event afgerond.:)
    De bomen en de stallen waren niet veel bijzonders.:sleepy:volgende keer beter.

bassiefarmer en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. truus1949

truus1949 Forum prof

nog 10 di en alles af de stallen en de stekjes was weer niets alles weer in de schuur

bassiefarmer en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.