Praatgroep Bastets schatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het event net afgerond en ieder die al klaar zijn gefeliciteerd en de anderen die nog bezig zijn veel succes

DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

boer Annelies, van mij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Geniet er maar van zo lang ze zo klein zijn.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

De wolkenrij staat te gloren. De stekjes was helemaal niks of je moet de zoveelste boom krijgen iets noemen.
    Maar de stalletjes... ben superblij, kreeg de schildpaddenverblijf die ik nog niet had. :inlove:

Succes voor de mensen die nog niet zover zijn.

4. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Nog 75 di's te gaan.
    Ik ben een gelukkig mens, kreeg uit de baha stekjes de baobab xD deze had ik nog niet.
    De stalletjes zat niets nieuws bij.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. valsspeler

valsspeler Actieve auteur

pfff nog 150 schatkistjes te gaan en dan klaar vannacht maar weer anjers erop stallen en stekjes staan er op over 5 uur zie ik ze wel weer...

6. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Pfff hier weinig geluk op de accounts bij de producten taak.
    Alleen maar de vraag naar ketels en knaaghout een enkele keer de koi of struisvogelei.
    Geen van alle genoeg op voorraad. Gelukkig bij 4 accounts wel een keer de honing in kunnen leveren.
    Bij 1 account toch maar een keer knaaghout ingeleverd ( deed wel pijn hoor :cry: mijn dierbaar knaaghout o_O)
    Dus we blijven hier steken op 8-8-8-1. Gewassen allemaal genoeg, DI's gaat prima maar ja die producten hé.:wuerg:
    De rest leveren we nog niet in ....... we zitten echt niet te wachten op een lege wolkenrij ...... misschien dat we
    de obelisk en/of de sfinx nog halen....... dat zien we nog wel.
    Succes iedereen

DarkDevilDude en Farmer121965 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier nog 213 DI te gaan, dus dat moet te doen zijn. Vanmorgen het geluk dat ik weer een keer honing in mocht leveren, dus hop die er ingegooid en toen kon ik weer resetten want ik kreeg weer knaaghout.
    De eventgewassen zijn allemaal royaal binnen :)

Heb op de open plek de stallen en stekjes gezet. Had ook nog een stekje van laatst (voor 5TG gekocht, maar er nog niet opgezet) deze heb ik op een andere plek dan de rest gezet haha. Even kijken of er verschil in zit. Op baha zijn mijn gewassen over een uurtje klaar, dan zet ik daar de stekjes ook op. o_Ok daar nog 1 stekje van laatst staan.

Hoop echt op een schildpad :inlove:

(Kreeg weer honing:D, daarna kookpotten, reset)

Laatste bewerkt: 4 September 2015
    DarkDevilDude, -mikmak- en langeveentje vinden dit leuk.
  8. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Uitslag bomen/stekjes:
    -Beverburcht ++, -kikkervijver, -scheerstal oranje, - koivijver oranje, - eendevijver oranje.
    - sleedoorn, -Loquat, - vlierboom XXL en xl, -abrikozen XXL en xl, -amandelboom xl, - perzikboom XXL ,-pruimenboom XXL, walnoot XXL
    - 3x een pistache XXL, 2x een pistache xl, pitaya XXL, -carambola XXL, - mate xl, -sukade, - baobab

Met de baobab blij, het is mijn 3e maar nog maar een kleine voorraad. De rest gaat allemaal in de schuur.

( en ik word zoooo moe van mezelf.... zijn mijn gewassen eindelijk klaar, ik wil er dus wat stallen op hebben en wat doe ik... weer es niet nadenken, 2e keer al vandaag, ik gooi alles weer vol met gewassen. Man, man, is dat nu de leeftijd of ben ik vandaag gewoon dom in de weer :p)

9. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

De wolkenrij staat te pronken en de stallen zijn uitgebroed, dat waren 1 gele broedkip, 1 muis en maar liefst 3 egels. De stekjes was ik vergeten, maar die ga ik zo poten, eens zien wat daar uit komt ;)

DarkDevilDude, _Jeanie_ en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. pino460

pino460 Forum-hertog

Het event net afgewerkt wolkenrij geactiveerd en ieder die al klaar zijn gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes

DarkDevilDude, -mikmak- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  11. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Gf aan iedereen die al klaar is.

Hier nog te gaan met nog 90 uur op teller :

ong. 1000 4u gewas
    ong. 1200 8u gewas

en nog 270 drops
    Kump goei :p

12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik heb alle gewassen binnen nog 202 drop items te gaan.
    Gelukkig nog tijd genoeg op de teller.
    De stallen niets bijzonders 2 x egel, 1x kikker, 1 beverburcht, 1 koe geel.
    Bij de bomen geen bijzonder erbij: 2x xl boom, 8x xxl boom.
    Op baha staan ze nog daar weet ik de uitkomst nog niet van.

DarkDevilDude en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  13. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier nu 3 kamers helemaal klaar. Met de 4de bezig. Nog genoeg DI op voorraad. Morgen wel klaar denk ik

14. owl.

owl. Levende forumlegende

Gaat ook goed hier. Ingeleverd: 12-1-12-12. De gewassen zijn allemaal klaar, het is nog wachten op de drops en dan kan ik de
    tweede kamer verder gaan inleveren. :)

daisy17858 vindt dit leuk.
  15. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Kamer 1-3-4 klaar ben nu met de 2de bezig nog een kleine 100 di's en 1400 lange gewassen

daisy17858 vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb zojuist voor de 6e en 7e keer honing kunnen leveren, daarna weer gereset. Ik heb 115 drops op voorraad en moet er nog 150. Dus de gewassen ben ik ook nog vrolijk aan het resetten. Daar moet ik nog 2 fases. En de boomvruchten staat de laatste fase klaar om geleverd te worden. Maar dat kan wachten tot ik zeker weet dat ik dan niet een moment krijg dat ik te weinig drops heb om honing te leveren.

17. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Boomvruchten en dieren klaar.
    Bij de gewassen lever ik het liefst korte gewassen zoals loodplantje,
    oranje tulp en lotus, dus daar ben ik nog volop aan het resetten.
    Bij de producten ook nog volop aan het resetten.
    Voorlopig ook nog niet genoeg DI om alles in te leveren.

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel Enk ;)

19. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nog 55 drops te gaan dus morgenvroeg is het event gehaald :)

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben ook weer verder gekomen xD

Dierenverblijven binnen en 10 stekjes binnen.

Ik heb nu ingeleverd tot en met:
    3/12- 8/12- 8/12 en 12/12/

Nu verder met de gewassen naar 8 te brengen. Ik heb gereset want er wordt sneeuwklokjes gevraagd en die heb ik niet genoeg, geen tijd om die te zaaien. Maar weer 4 uur er op gezet en vanavond de 8 uur, zo blijf ik lekker bezig. De di voor de laatste naar 8 te brengen heb ik binnen. Ik ga de laatste stekjes dus ook halen :D

Voor het hele event nog nodig aan di 360, aan 4 uur gewas 5000 en een kleine 5000 nodig aan 8 uur gewas.

bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.