Praatgroep Basilicumkleurenleer

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vandaag kan ik het event afsluiten, draaide vanmorgen een oogstbonus van 200%, dus nu heerlijk 8 per kwartveldje. Heb 1 veld met gele, licht blauwe en paarse gewassen. Die heb ik redelijk uitgeteld zodat ik die kan inleveren en klaar heb. De rest heb ik gevuld met de witte. Moet alleen diamant nog van 6 dan is het hele event klaar.

    Oh ja als klap op de vuurpijl kreeg ik net van mijn superbuur nog 12uur alle knechten, dus straks ga ik heerlijk korte gewassen verbouwen met alle groente staken :).
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het viel mij net op dat als je alle witte basilicum inlevert, je een melding krijgt dat je over 5 uur weer zaadjes krijgt...o_O
    Dat klopt volgens mij niet, omdat je de zaadjes hiervoor uit een dispenser krijgt:music:
     
    farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dat staat idd bij alle basilicum. ook bij magenta en cyaan. (foutje in het spel)
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    0ok klaar...:music:
    *gaat es ff rondneuzen naar volgend event* xD
     
    Laatste bewerkt: 20 Augustus 2018
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event afgerond ik vond het wel een lekker relaxed event zo wil ik er wel meer
     
    -matthias1952-, Borkie en nenek43 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier was ik gisterenmiddag ook klaar met het event, fase 6 toch maar gedaan vanwege de EP en 50 SV :music:
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vandaag thuisgekomen van vakantie, maar volgens mij is het echt niet meer te doen om nog iets van dit event mee te pakken. Dus nu in afwachting van de volgende events. :music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik vond het een leuk event.
    En afgerond, alles t/m 6 zelfs.
    Op naar volgende event.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier ook nog net op tijd het event afgerond. Hoop dat ik de volgende weer gemakkelijker kan doen. Ben nu niet meer deels op vakantie.
     
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier niet verder gekomen dan zilver van de 6e fase. Had nog extra's ingezet om toch nog goud binnen te kunnen halen. Kom ik toch nog gewassen tekort. Het ergste is dat ik er net achter kom dat ik vergeten was met de 1e oogst van vandaag om een nieuwe wac in te zetten. :eek: Had ik dit niet vergeten had ik bij de 2e ronde dit ook zonder susi's supermest bij elkaar kunnen hebben. Nu dus geen goud en dus zonde van de susi's sm. o_O Normaal heb ik altijd wac nog lopen tot net na het event en was met de 1e oogst dus nog niet wakker genoeg om er aan te denken een wac te gebruiken. Gelukkig heb ik wel de bonenstaakrij. :D
     
    boermars, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.