Praatgroep Basilicumkleurenleer

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Sterkte morgen:)
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    leni; sterkte morgen

    Hier de eerste witte basilium geoogst, event gaat prima. Wel lekker na de moeizame vorige events.
     
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Leni sterkte gewenst vandaag.

    Nog 4000 witte basilicum en event is klaar. Goed te doen dit event.
    Iedereen veel succes met het basilicum-event ;)

    Net de laatste basilicum geoogst en klaar met event. Goed te doen.
     
    Laatste bewerkt: 17 Augustus 2018
    marliza1, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  4. Ivanlangen

    Ivanlangen Forumleerling

    Goed te doen dit event, de zilverden is in ieder geval binnen waar ik heel blij mee ben. Nu de rest nog!
     
    marliza1, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier weer thuis en inmiddels de wolkenrij binnen, moet nog 2 dispensers maar gaat zeker lukken.
    Ondanks weinig tijd is dit event goed te doen, wat een verademing na de laatste.
     
    marliza1, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    helemaal mee eens leuk, relaxed event. mag ook wel eens.
     
    marliza1, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zeer mee eens, al is het bij mij wel een rommeltje met die verschillen. Maar heb voor de nacht op elke veld nu iets anders staan; blauw, groen en rood. Morgen ga ik verder met geel, licht blauw en paars (van elk nog min 1600 stuks nodig). En dan ga ik door met wit. Heb de wolk op 1 eventgewas na binnen en zilver van 6 zou ik kunnen inleveren alleen hou ik dan zo weinig gewas over om te zaaien. Fase 6 ga ik ook helemaal doen, weer mooi wat extra SV er bij :).

    Super relax event.
     
    -matthias1952-, marliza1 en Borkie vinden dit leuk.
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Leuk event idd! Ik moet nog fase 4 en dan de diamond fase. Dus dat gaat wel lukken denk ik zo. Daarna nog fase 6 proberen te behalen.
     
    -matthias1952-, marliza1 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb van alles zeer chaotisch op het veld staan maar nog geen kleur echt klaar. Moet vandaag even goed kijken en vermoed dat ik dat zo goed als klaar ben. Behalve extra stukje maar dat komt nog wel goed.
     
    Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo alles af
    Helemaal blij
    Was alleen wat lastig als je kleurenblind bent maar ook daar was oplossing voor gevonden....

    TOP eventje dus
     
  11. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Drops zijn binnen, nu alleen nog de gewassen. Het is wel goed opletten met welke je gaat planten.-.-
    Leuk event en goed te doen.
    Even off topic, kan de basisfabriek met al zijn upgrades op het huisdierverblijf?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    leni1955, Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  13. marliza1

    marliza1 Forum prof

    leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als je de runes voor extra EP op je farmvelden hebt geactiveerd, dan krijg je in het bos meer EP dan in je siertuin van deze fabriek...:music:
    Als je hem net hebt geoogst, kun je het even uitproberen... Vergelijk maar eens wat je aan EP krijgt in de siertuin en op 1 van je farmvelden.;)
     
    -matthias1952- en leni1955 vinden dit leuk.
  15. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    wat moet dat voorstellen moet je alles twee keer in leverenhad de tweede van de witte in geleverd niets gekregen kan hem twee keer doen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik zou hem op het bos laten staan zoals Borkie al zegt met de extra rune in de boom levert hij meer op, op de farmvelden, dan in de siertuin ;)
     
    leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als je een deel van de quest af hebt en je hebt niet gekregen wat je zou moeten krijgen, dan zou ik eerst even de flashcache legen, computer opschonen en opnieuw opstarten. Voor het legen van de flashcache kun je onderin de banner van een moderator, b.v. Ron of Klaartjuh, de link hiervoor vinden.
    Meestal is het een weergavefout namelijk doordat je flashcache is volgelopen en vervuild:music:
    Als dat allemaal niet helpt, dan zou ik een berichtje naar Support sturen. 0ok te vinden onderin de banner van een moderator of onderaan het scherm van je spel. Gebruik wel minimaal 140 tekens in je berichtje naar Support... anders verzend ie niet.
    Succes!:)
     
    -matthias1952- en leni1955 vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nog 1200 witte en dan event klaar dankzij de oogst + 1 en de 100% oogstbonus:inlove:
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heerlijk rustig event na alle commotie van het vorige;) en alle tijd om te ruilen:)
    Zelfs te doen buiten werktijdenxD Inmiddels de laatste sieritems ook binnen en bezig met de laatste fase voor wat extra SV:p
    Iemand nog dropjes nodig?:music:xD
     
  20. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Zeker een prettig event, ik ben helemaal bijgekomen:music:net nog even naar het terrein van het fokevent gekeken en dat ligt er maar zielig bij met al die stapels planken. Ik zou best wel eens willen weten hoeveel boeren/boerinnen dat event wel of niet gedaan hebben:( maar ik denk dat BP veel losse planken terug moet halen. Fijne dag allemaal.
     
    Borkie en leni1955 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.