Praatgroep - Avondje in de drive-in

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inamargot

    inamargot Forumleerling

    Jaaa, die zocht ik, dankjewel!
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  2. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Had ik dit maar eerder gelezen ik ben nu bijna klaar. Wat een ellende , Ik haat rekenen >:( Fijn weekend iedereen ;)
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    verschrikkelijk iedere keer opnieuw een menu met weer ander menu en popcorn ofzoiets.
    Maar wolkenrij is geactiveerd!
    Succes all!
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook klaar. Ik vond het echt een heel leuk event.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik wordt stapelgek van de molen.....:wuerg:...haal alles door elkaar
     
    Gert-Jannetje en molen55 vinden dit leuk.
  6. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik ook. Ik maak per menu want ik ben elke keer de weg kwijt-.-
     
    -mikmak- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    ik ben klaar met het event, ik heb gewacht met inleveren van de badges, gisteren stallen en bomen gezet en vanmorgen ingeleverd.
    Dus meteen lekker opschieten met de voorraad ;)
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier ook het event afgerond. Vanmorgen de bonussen geactiveerd. Nu maar afwachten wat er uit de Piccolo kisten gaat komen.
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik moet nog 18 kaasnacho's maken. Wachten op de drops, maar dat komt wel goed.
     
  10. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Helemaal met je eens. Je maalt het ene, moet dat weer gebruiken voor het andere en dat vervolgens weer voor iets anders.
    Hierdoor ben ik ook een beetje het overzicht kwijt en weet daardoor ook niet zo goed voor welke vaantjes ik nog moet fokken.
    Heb er maar iets op de gok in gedaan, moet vanavond werken, dus kan dan niet meer fokken.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  11. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Uit de piccolowonderkisten kwam Zwempret en Bos Bloemen valt me een beetje tegen, maar volgende keer
    vast wel beter. Succes allemaal:)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Die zin heb ik ook niet kunnen achterhalen wat het nieuwe Fokdier zou moeten zijn,
    maar de Drive-in avonturen heb ik reeds klaar en de wolken rij geactiveerd :inlove: :music:
    Ik heb over het totaal 240 SV (3x80) gebruikt
     
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Moet nog 35 badge zoogdieren en 10 badge vogels
    Maar mijn supervoer is helemaal op :oops:
    Aan het kijken bij alle quests en in de boom om zo nog wat SV te sprokkelen, al zal 80 SV (misschien iets minder) lastig worden om nog bij elkaar te halen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet of je via bv. farmmunten genoeg supervoer krijgt voor het event.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ohh, dank je voor de tip.
    Dat kan natuurlijk ook nog.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Graag gedaan, had er zelf ook last van namelijk. En uiteindelijk krap aan, maar wel het event afgekregen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    vraag me niet hoe....maarrrr......klaar.:music:
     
    Sintra98, janniekwak, molen55 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik dacht leuk een fokevent, met een molenproduct ach dat is vast wel te doen... maar ik was niet aan het meespelen met het andere event en oogst ook niet als ik niet mee speel. Maar je hebt behoorlijk wat DI nodig en daar loop ik een beetje op vast. Nu nog maar even lang gewas planten en morgen dan oogsten. Hopelijk kom ik dan een heel eind. Moet het grote menu nog voor alle 3...
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kreeg twee maal Plet Een Pier. En aangezien ik een echte raddraaier ben was ik daar heel blij mee xD

    Bos Bloemen heb ik trouwens ook wel eens gehad en die vond ik echt geweldig. Die 1-uurs couponnetjes zijn prima als aanvulling op maaidorsers die je koopt met Happy Knechten Dag, om de boel om te bouwen voor events en zo. Dan hoef je meteen geen knechtenabo meer te kopen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik heb al zolang als ik speel (ruim 10 jaar) altijd de maandknechten, ik ben een beetje een luie boerin en zou niet zonder willen.:music: Ja dan maken die 1 uurs couponnetjes niet veel uit. Maar ik ben tevreden met het snelle uitspelen van de 2 questen en zie weer uit naar de volgende;)
     
    Sintra98 en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.