Praatgroep - Avonden vol verhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het is inderdaad een pittig event, als je het hele event wil halen moet je minimaal gemiddeld 4 keer per dag het eventgewas kunnen oogsten, hier al regelmatig aan het rad gedraaid maar helaas nog geen oogstbonus, ik moet hier bijvoorbeeld nog 5.268 taartbloem dat zijn nog 9 oogsten en we hebben nog 2,5 dag ( dat moet hier dus net haalbaar zijn, maar dan mag ik geen oogsten missen :oops: -.- )
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    IK moet zeggen dat ik met het bij elkaar gesprokkelde dropitem, de knusse dekentjes, al aardig wat leuke prijsjes heb binnen kunnen slepen.
    Dit voor de spelers die eigenlijk niet meedoen met dit event.
     
    -matthias1952-, hendrika73 en nientje1950 vinden dit leuk.
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dit is inderdaad een leuk onderdeel als je niet meedoet met het event. Mag van mij zeker vaker terug komen.
     
  4. jopie

    jopie Forumkenner

     
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Nee, als je in het event naar de prijzenkast gaat van de wolwinkel en dan het laatste vak, diverse, opend zul je zien dat je daar alleen de knusse dekentjes in hoef te leveren.
    Welliswaar kleine prijsjes, maar beter klein dan niets.;)
     
    knoepertje, nientje1950 en hendrika73 vinden dit leuk.
  6. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Dat zie ik nu pas... Ik had ook niet gezien dat ik bij de laatste opdracht de dekensteler cadeau kreeg dus die had ik al gekocht. Nu kan ik de wolkenrij niet meer halen... Maar ja... volgende keer beter lezen!
     
  7. jopie

    jopie Forumkenner

    bedankt
    die had ik niet gezien dacht dat je daar ook muntjes voor moest hebben
     
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik moet naar mijn werk en ergens voor vanavond 10u nog ruim 2000 theebloemen kweken. Gaat dus niet lukken denk ik, ik heb ook nog molenproducten nodig. Te pittig als je moet werken en een sociaal leven wil hebben.
     
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zoals ik al eerder heb aangegeven, heb ik dit event niet met SM en SSM gewerkt.
    Ik heb mijn dagelijkse draaien gedaan en daar een keer een +1 oogst uitgehaald en 1x kunnen gebruiken en een keer een 100% bonus.
    's Morgens en 's avonds zaaien en oogsten en een enkele keer op een roostervrije dag tussendoor een keer kunnen zaaien en oogsten.
    Ik sta nu op stap 8 bijna behaald, stap 9 waarschijnlijk nog 2x theebloem oogsten, stap 9 en 10 voldoende voorraad taartbloem, maar de laatste stap met +6000 taartbloem ga ik niet halen zonder SM en SSM.
    Mijn conclusie is dat voor dit event je inderdaad minimaal 3x daags moet kunnen zaaien en oogsten van alle eventgewassen.

    Ik ga het dus niet halen, maar daar had ik al op gerekend door mijn manier van spelen dit event:music: ik ga de muntjes en dropjes dus inruilen voor gebruiksgoederen in de eventshop:p
     
  10. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Voor de wolkenrij moet je 1100 punten hebben . Die heb ik nu dus maar de wolkenrij kan ik niet kopen alleen de drie item branden maar die krijg je vanzelf en hoef je dus niet van de munten te kopen . Iemand anders daar ook last van ???
     
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De items krijg je al bij het inleveren van de eventgewassen en molenitems als je de hele onderste balk volbrengt.

    Wat bedoel je met 1100 punten? Je moet namelijk 1100 uitrustingsmunten hebben...:music:
    Edit: zie net dat je 1110 uitrustingsmunten moet hebben:sleepy:
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Op de plantage moest je gemiddeld ieder dag zelfs 4 keer kunnen oogsten, hier moet ik nu nog 741 taartbloem

    Ja je moet alle opdrachten doen om de wolkenrij voor 1.110 te kunnen kopen, bij de 1 na laatste opdracht heb je pas 1.100 munten :sleepy:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Die heb ik dus maar kan geen wolkerij activeren :(

    Daar sta ik dus met mijn 1100 uitrusitngspunten maar niks , noppes , nada -.-
     
    Laatst bewerkt door moderator: 6 December 2023
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Je moet 1110 hebben voor de wolkenrij aanschaffen, dus je moet de laatste stap van de onderste balk doen om voldoende munten te verdienen:music:
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Knoepertje heeft het sier-item van 700 muntjes gekocht dus die heeft niet meer genoeg muntjes om de wolkenrij te kunnen kopen :oops:

    edit: kennelijk had knoepertje toch niet dat sier-item gekocht :oops:xD
     
    Laatste bewerkt: 6 December 2023
    Borkie vindt dit leuk.
  16. coolemoemie

    coolemoemie Gelegenheidsauteur

    snap der niks van, heb de sieritems gekocht en kan nu de wolkenrij niet meer kopen en geen mogelijkheid om van die blauwe fisches ergens bij te krijgen of verdienen?
     
  17. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    De sieritems had je niet hoeven kopen. Die krijg je als beloning bij het event.
     
  18. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    :(-.-:eek: Sorry mede boerinnen , verkeerde bril op :oops: . Zie nu de "fout" .
    Ik had 1100 punten maar het moeten er dus 1110 wezen dus 10 tekort o_Oo_O.
    Maar nu alles binnen , net op tijd :inlove:.
    Volgende keer beter lezen 8).
    Allemaal bedankt voor het reageren :inlove:
     
  19. ik heb niks aan mijn wolkenrij.... mis items? :-(
     
  20. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik heb ze allemaaldubbel.Dus roep maar tegen die tijd.
     
    tafeltennisster79 en Tyrany vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.