Praatgroep - Avonden vol verhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    gegrijp ik nou goe dat er op de regenwoud niks geplaatst kan worden
     
  2. klakje

    klakje Oudgediende

    Klopt wel. als je lang speelt heb je bijna overal genoeg van, ik heb er inmiddels bijna 20.000
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ach de wolkenrij geeft ook mooie kisten ... Niet dat Hofje mee doet ... Mij teveel gedoe enz nu zeker dat het spel totaal niet goed loopt nog ...
     
    annigjen vindt dit leuk.
  4. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    De velden waarop je kunt zaaien zijn zojuist aangepast in de FAQ. Elk gewas heeft zijn eigen akkertje gekregen.
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    vinc051, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik moet inderdaad zeggen dat de wolkenrij niet dusdanig aantrekkelijk is dat ik er extra in wil gooien. Ik ga eens proberen om gewoon te zaaien en te oogsten, zonder extra's zoals SM en SSM:p kijken hoever ik kom. Haal ik het niet, dan is er geen wolkje aan de luchtxD Moet nog ff wachten tot de amarant klaar is over 3 uur:music:
     
    vinc051 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Moet je de wolkenrij ook kopen ?
     
  8. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Dat zag ik dus ook - en ik zoeken naar dat gewas, is er dus niet op het regenwoud Als je in het spel met de muis over het gewas gaat dan staat er ook dat het groeit en op de Woelige Weide en in het Regenwoud:(
     
  9. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    https://board-nl.farmerama.com/thre...0-november-6-december-2023.42523/#post-924118
    De wolkenrij moet je inderdaad kopen
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  10. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    Kung Fu tijger kisten hebben een kans voor wonderkist piccolo's en daar hou ik wel van
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ben blij dat ik met dit event niet mee doe. Gezien de kritieken
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Misschien tel ik ergens verkeerd, maar je kan toch nooit genoeg munten halen om de wolkenrij en de sieritems te krijgen?
    Er ziiten 1460 munten in het spel en voor de wolkenrij en sieritems heb je er 2050 nodig. Of kijk ik ergens overheen?
     
  13. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    De sieritems krijg je als beloning bij het event
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dank je, ik zat dus inderdaad een beetje te slapen. xD
     
  15. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier met de molen gunstig gedraaid,eigen bonus toegevoegt,en dan met de groene mest versneld geoogst.Klaar dus.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. pandabeertje52

    pandabeertje52 Gevorderde

    die bolletjeswoldistel krijg je nooit allemaal binnen, als je maar op 1 veld kan zaaien. In de beschrijving staat dat je het ook op je hoofdakker kan zaaien, maar daar staat het niet bij
     
    Laatste bewerkt: 2 December 2023
  17. enk52

    enk52 Levende forumlegende

  18. janjoke

    janjoke Doorzetter


    Weet niet hoor maar vgl mij heb je 10480 Bolletjes distel nodig= 800+1600+1200+2400+2000=8000=8x 285= 10.480
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De aantal bolletjes distel zijn NA plaatsing van reactie#5 aangepast, net zoals de velden waarop je de event gewassen kan zaaien/oogsten.
     
  20. Ik ben nog bij het eerste gewas.... en pas bij stap 4 schiet echt niet op
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.