Praatgroep - Avonden vol verhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Bespreek hier dit event.
     
  2. ziet er ingewikkeld uit!
     
  3. francinehots70

    francinehots70 Gelegenheidsauteur

    ik sa het over;)
     
  4. jopie

    jopie Forumkenner

    we moeten veel zaaien en oogsten
    plantage zal moeilijk worden
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo wel heel veel gewas pff
    Bolletjes distel totaal met molen 20.145 gewas
    Theebloem 9.925
    Taartbloem 13.395
    En Drops 952 s6 allemaal die meedoen
    Grt Tineke
    P.S sieritems krijg je bij de quest maar de wolkenrij weet ik niet ? in ieder geval 11.110 uitrustingspunten.
    Wolkenrij duurt 320 uur pfff
     
    Laatste bewerkt: 29 November 2023
    -farmerbert- vindt dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Zouden jullie eens aan BP kunnen vragen wat het voor nut heeft om het huidige event te verlengen tot morgenavond 10 uur maar vervolgens het nieuwe event gewoon morgenmiddag om 2 uur te starten? Spelers die problemen hebben gehad en die ook aan het nieuwe event mee willen doen hebben toch helemaal niks aan deze zogenaamde verlenging -.-

    Is niet zo ingewikkeld ;) , gewoon je langste gewassen op kwartakkers zetten op je hoofdakker en woelige weide, morgen bij de start krijg je van alle 3 de eventgewassen 5 stuks en je kan gewoon beginnen om die alle 3 te vermeerderen op hele akkers op de woelige weide en het regenwoud, op het open bos en op de plantage (mits je natuurlijk klaar bent met het huidige event :oops: )
     
    Laatste bewerkt: 29 November 2023
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    Succes iedereen, deze laat ik aan mij voorbij gaan veel te veel voor wat het waard is vind ik persoonlijk
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Thea, ik zat al te kijken, want ik heb van het huidige event ook nog niet de wolkenrij gehaald. Gelukkig valt het wel mee. Ik blijf eventgewassen zaaien/oogsten totdat ik daarvan genoeg heb op het hoofdveld, daarna gaan daarop lange gewassen voor de drops van het nieuwe event. Op de woelige weide gaan vanavond lange gewassen, die om zo'n tijd klaar zijn dat de drops voor beide events gebruikt kunnen worden. Daarna ga ik daarop de nieuwe eventgewassen plaatsen.
    Ik heb juist het idee, dat er voor het nieuwe event aanpassingen gedaan zijn in eventvelden, zodat op deze manier beide events overlappend gespeeld kunnen worden.
     
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    IK sla deze ook over. Pas op de plaats/.
    Succes voor degene die mee gaan doen.
     
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Er waren al voordat wij het mochten plaatsen aanpassingen gedaan aan dit event om rekening te houden met verlening voorgaande event, wijzigingen zitten hem in velden maar ook hoeveel je nodig bent in de wolwinkel om het haalbaar te maken.

    De toverboom gaat overigens wel met ingang van dit event, Avonden vol verhalen, het nieuwe dropitem geven.
     
  11. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Ik ga wel meedoen. Ik heb toch niets anders te doen: alle quests in de cooperatie zijn weer eens af... zit al heel lang te wachten op nieuwe quests voor de hogere level gewassen voor de normale boerderij. In plaats daarvan komen er elke keer andere soorten quests bij die ik dan zo weer af heb :-(
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik sla ook over.
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik sla over maar ga wel shoppen met de dropitems...
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    ik ga gewoon meedoen hoor. De rij is best leuk, al heeft ie dan een lange looptijd.
     
  15. Bedankt voor je toeleggen l uitleg... ben nog lang niet klaar met het huidige event! Dus niks kunnen voorbereiden..
     
  16. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Ja, ik ben ook de voorbereiding vergeten. Gelukkig had ik al amaranth geplant voor de drops in het huidige event, dus die heb ik maar niet geoogst. Bij de bomen op de woelige weide er helaas niet op tijd erg in gehad...
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

  18. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Een flut-wolkenrij die 1 x per 320 uur te oogsten is ??? Met meer dan 12.000 sterren in de opslag laat ik dit event aan mij voorbij gaan.
     
  19. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Klopt het dat je bolletjewoldistel alleen op 1 (woelige weide) kan zaaien?
    In de faq staat 1 + 6 ( regenwoud).
     
  20. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Bolletjeswoldistel zou ook op 1 woelige weide en 6 regenwoud kunnen, is hier niet het geval, of is dat ook veranderd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.