Praatgroep - Aquarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ach, dat was het dus: mijn level was te laag. En ik maar draaien en draaien, maar gelukkig heeft het me toch weer een paar extra gele truffels opgeleverd xD
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    En nu? 50 kluisfabrieken bouwen? xD
     
    jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  3. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo ik heb het gehaald, maar voor de volgende keer krabbel wel eerst even achter mijn oren hoor
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik sta nu aan het hoofd van welgeteld 11 handschaven xD

    Maar zo hard zit ik er niet om te springen hoor, ik had al vier kluisfabrieken en voorlopig red ik me daar prima mee. De oude quests waarin kluizen worden gevraagd heb ik al klaar dus het gaat alleen nog om de komende werkplaats-quest, en die komt ook met vier kluisfabrieken op een goeie dag vanzelf wel een keer klaar.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    roze stal was dus een bug........:oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, dat leek me wel duidelijk toch xD

    Maar ik heb het ook geprobeerd hoor, ik vond het wel grappig en ik ben ook maar een mens.
     
    Roos vindt dit leuk.
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Nou toen ik in level 220 zat draaide ik regelmatig roze stallen aan het gratis rad dus zo raar vond ik het niet dat je nu ook roze hamsters kon draaien.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    De laatste hamsters ingeleverd. Aan de hand van mijn eerdere conclusie (post 160) heb ik maar verder gefokt met de gewone hamsters. Dat levert wel (met zekerheid) meer waarde op.

    Heb 101 hamsterwieltjes over, dus het is gelukt met de benodigde 225x fokken plus 101x extra fokken, gelukt met een totaal van 326 keer fokken. Toch 652 supervoer en een 1200 luxe parfum. Pittig..

    Ik heb nog 961 hamsters over en 32 met een rode neus.
    Ik ben begonnen met 1420 hamsters, dus veel teruggekregen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, het is natuurlijk wel een beetje raar als er roze hamsters in het gewone rad zitten terwijl er nog een event loopt waarin je ik weet niet hoeveel hamsters moet fokken om die ene roze hamster te kunnen verdienen. Ik draai een doodenkele keer ook wel eens een roze stal aan het gewone rad hoor, maar dat is dan een schaap of een kraai of zo. Geen gloedjenieuwe roze stal.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb niet eens gemerkt dat ik hem heb gedraaid tot ik er hier iets over las
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nou weet het even niet , een opent wat gereedschapkistjes en
    heeft 500 handschaven. nou heb net 350 gereedschapkistjes
    en heb nu totaal 11 handschaven , plus de twee uit RL schuur
    zijn er dan 13.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Maar er stond niet bij hoeveel kistjes daarvoor geopend zijn.
    Ik heb net even gekeken... Niet schrikken..
    51.814 keer 1 gereedschap
    1886 keer kist vol gereedschap III
    863 keer kist vol gereedschap II
    401 keer kist vol gereedschap
    749 keer kist vol gereedschap en meer
    2489 gewone gereedschapskisten
    748 XL gereedschapskisten
    144 XXL gereedschapskisten
    21 XXXL gereedschapskisten
    En dan nog zo'n 3500 kisten waar gereedschap uit kán komen.

    En wellicht heeft iemand anders meer te openen.
    Wat mij eerder verbaast, is dat uit kisten die je al had, een nieuwe handschaaf kan komen.

    Maar wat ik wil zeggen, is dat het er maar net van afhangt hoeveel kisten je opent. En dat stond er bij dat bericht over de 500 handschaven niet bij.

    Hier met alleen maar gewoon oogsten 2 handschaven zag ik net. Vind ik nog best wel snel.
    Ik denk dat ik eerder die 30 handschaven heb (met gewoon oogsten) dan die 2 chique hamsters. Al is het alleen al doordat ik even niets in m'n fokhotel plaats xD
     
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nu 490 keer gefokt met de hamsters en alleen de gewone hamsters willen wel eens sporadisch wat overslaan -.- , ook veel luxe parfum gebruikt maar dat doet hier gewoon nog steeds helemaal niks qua overslag.

    Ik vindt ook dat de gevraagde tegenwaarde dit keer aan de hoge kant is naast de 1,9 miljoen aan tegenwaarde moet je ook nog de gevraagde fokdieren leveren die een totaal aan 600.000 bd aan tegenwaarde, totaal dus 2,5 miljoen bd aan tegenwaarde

    De handschaven zitten trouwens niet in de verschillende kisten vol gereedschap en heb je alleen maar kans op bij de verschillende normale blauwe gereedschapskisten en bij je ''gereedschap'' in je inventaris en natuurlijk bij het oogsten
     
    Roos vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nou ja , roos daar kan ik ook aan komen als ik ze ga opsparen ,
    Maar dat doe ik niet oogst ze minsten 1 keer in de week.
    Alleen de mest kisten bewaar ik , voor als ze nodig zijn.
    Dat er nu al iemand 500 handschaven heeft lijkt mij echt niet te kloppen.
    Volgens mij heeft ie niet goed gekeken wat voor gereedschap het is.
    Maar is het zo dan zij het zo.
    En wat thea zegt het lijkt mij onwaarschijnlijk nu al 500 stuks.
     
  15. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Heb net kistjes geopend (niet alles )maar het kan wel degelijk zoveel handschaven.

    [​IMG]
     
  16. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik weet niet hoeveel kistjes ik heb geopend maar heb er ook al 379. Het is dus niet zo moeilijk om eraan te komen
     
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dat is dan goed voor 22 roze hamsterstallen. Hoef je alleen nog maar even 44 chique hamsters te zoeken xD
    Meteen leuk, zo'n klein inkijkje op je boerderij. Hoge buren hoor.. (als ik zo vrij mag zijn). Je kan ook nog een houtzagerij beginnen met zoveel zagen. Je hebt voor die 22 roze hamsterstallen namelijk ook eh... 44.000 planken nodig. Zal je zien dat je niet tekort komt aan handschaven, maar aan planken :music:
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    o_Ok die heb ik genoeg 125.070 dus nu idd nog die chique hamsters.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb er 4 in de schuur Doppie kom maar halen
     
    -doppie- en gelderblom vinden dit leuk.
  20. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    haha ik heb er 4 op het veld staan
     
    Roos vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.