Praatgroep - Aquarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Het is helemaal niet makkelijk te doen -.-.... Ja als je mazzel heb met overslag enz wel ...
    Hier al 1200 SV gebruikt en ik ben er nog niet ...:wuerg:...
     
    Boeretrien1, woeffie71 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hoop dat het beter gaat met fokken voor jou. De een zegt is makkelijk en de ander weer niet. Ik probeer het te halen. Als het niet lukt lever ik niks in en bewaar ik het wel. Kan ik het later inleveren als ik de schaafjes heb. Om het half in te leveren is ook niks.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Vind ik ook niet. Ik heb nu ongeveer 500 SV gebruikt, maar ik ben moet de laatste stap nog doen en mijn SV is op. Nog eens nadenken wat ik ga doen.
     
    woeffie71, -matthias1952- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je schaapje :)

    Ik stop er zo mee ... heb gewoon nooit mazzel met dat fok gedoe...kom gewoon niet aan die 1 miljoen punten ...misschien nog even gewone hamsters sparen dan kan ik het misschien net aan halen over een paar dagen...
    Tja kan wel die chique hamster erin gooien maar dat vind ik dan ook weer zonde...

    Vind het veel en veel te veel gevraagd ...krijg ook bijna geen overslag ... vind ook altijd wel vreemd en niet dat ik het een ander nhet niet gun, maar de 1 heb altijd veel overslag of geluk en de ander waaronder ik dan eigenlijk nooit ...

    Dat vind ik dan niet kloppen ... een ieder hoort toch wel gelijke kansen te hebben, maar hier heb ik dat nooit.
    Daarom doe ik op zeker altijd al nooit mee met events die random dingen geven ...
    Nu het fokken daar ook steeds meer en duidelijker onder gaat vallen...laat ik dat voortaan ook maar zitten.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wij kunnen beter maar een roze stal bij de molen draaien. xD
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    xD Daar kwam tie ook al niet :eek:

    Heb het gehaald ...de Roze Hamster is binnen ... Alle hamsters in welke vorm dan ook er in gesmeten ...

    *Legt briefje voor mijzelf neer : Niet meer mee doen aan zulke events*
    :oops:
     
    herma1234 en -mikmak- vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ook maar aan de molen lopen draaien 8)xD

    [​IMG]
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :music: Gefeliciteerd hoor. Super draai. :music:
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    dank je, het is weer eens wat anders dan een gele scheerstal :music:xD
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Het is ook veel wat ze vragen. Ik heb het event af. Maar heb er veel hamsters gekost. Had bijna 1700 hamsters. Zijn wel 1000 in de fok gegaan. Ondanks BBD.
     
    rikmark vindt dit leuk.
  11. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier ook totaal geen geluk met overslag :wuerg: stop er ook even mee. Ga de komende dagen maar even flink wat hamsters produceren en dan hopelijk komt er in het weekend nog een babyboom.
     
    Daxter1966, woeffie71 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook gestopt na bijna 600 sv te hebben gebruikt. Moet nog best wel veel fokken om het te halen. De hamsters zijn nu ook weer op. Loop nu aan alle kanten even vast. Nu eerst weer hamsters vergaren en dan weekend kijken.
     
    rikmark vindt dit leuk.
  13. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Ik ben ook eerst gestopt had 900 hamsters maar zijn nu op .Komende dagen maar eerst een hoop hamsters bij maken
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier lever ik morgen level 3 in voor de 72 uur knechten en verder ga ik niet......:p
     
  15. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Juist, doe ik ook. De rest vind ik niet zo begerenswaardig.
    En die wolkenrij...…...
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier afgerond maar op 4 hoge na geen hammies meer in de schuur
    600 gewone over dus nu weer aanvullen
    Niks hoeven kopen had 1700 van die snelle jongens in de schuur:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 2 Juli 2020
  17. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Denken jullie dat er nog een babyboom komt dit event?
    Gisteren had ik niet echt de mogelijkheid om er gebruik van te maken.
     
  18. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Ik was gisterenavond vergeten mijn hotel leeg te halen.
    En ook ik hoop er op dat er weer een babyboom komt... Want het hotel blijft lekker vol staan daarvoor ;)
    Het vereist wel veel geduld van me, maar dat moet dan maar eens.
    Ik heb er wel moeite mee ;) Ik ben zo iemand die altijd meteen alles op wil maken (ook bv draaien van het rad, ongeopende kistjes... Ik heb moeite met ze te laten staan...)
    Maar zou toch zonde zijn als er inderdaad nog een BB aankomt....
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Resultaten uit het verleden bieden natuurlijk geen garantie en zo, maar de ervaring wijst uit dat er bij fokevents eigenlijk altijd nog wel een tweede BB komt. Dus alle hoop is nog niet verloren xD
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gisterenavond laat toch gelukt om event nog af te ronden, was wel een kwestie van stug doorfokken. 0ok bij mij wilde hij niet echt overslaan. Wel een restant van 143 wieltjes.
     
    Sintra98, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.