Praatgroep - Aquarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Hier het event afgesloten.Kort maar krachtig.
     
  2. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier ook alles afgerond. Heeft me ongeveer 1200 basis hamsters gekost en 1200 sv. Best pittig.
    Ik heb nu ook wel al wat hamsters voor de quest die straks komt.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    nou ik weet wel dat ik op mijn 2e boerderij hier Niet aan begin........
    heb daar niet veel hamsters (dacht een voorraadje te hebben maar was maar ca 80 denk dat seizoen veel opgegeten heeft). en de tegenwaarde is gewoon teveel (of je moet ontzettend geluk hebben met fokken)
    Hier zonet 41 hokken maar 2 met 1 stap hoger (hamster met rode neus en daaruit pandahamster) maak event hier wel af (ben met miljoentegenwaarde bezig)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    Succes, zal je vast gaan lukken ...
    Hier zoals gewoonlijk gaat het op de baby boerderij beter als bij Hofje :music:...mompel de mompel :wuerg:

    EDIT : alhoewel krijg ik toch net een chique Hamster :eek: hahaha heb een halve roze hamster dus nu xDxD
     
  5. harriejose

    harriejose Forum freak

    Klaar.Lekker snel.
     
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Hier inmiddels event klaar en roze stal op land. (En op andere boerderij hamsterstallen staan misschien lukt het me om toch genoeg te krijgen ahum :) )
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Poeh hé. een forse investering! Laat mijn spaarpotje niet toe:) Succes met het event!
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel gevonden

    heb wel geluk heb juist een roze hamster aan de molen gedraaid :inlove:
    Weet niet of ik nu nog heel het fokevent doe
     
    Laatste bewerkt: 1 Juli 2020
    farmermikkie, herma1234, catootje65 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De laatste 6 er nog in zitten. xD Dan kan ik even niet verder. Nu 3 Zilte zee hamsters :Den 1 DJ:D. Aantal keer gefokt is nu 156.
     
    -matthias1952- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Whhaaaaaaa go go go schaapje ... hier ruim 1000 SV verder en nog geen 1 Zilte dinges te zien :eek:... Was ik er nou maar niet aan begonnen xD:cry:
     
  11. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo netjes dat mij nu een event door de keel gewrongen wordt om seizoenspunten te halen, terwijl vooraf enkel bekend was dat de hamster op een gegeven moment een fokdier zou worden, maar nog niet wanneer. En dat dat nu zover is, heb ik eergisteren pas voor het eerst gelezen.
    Dus ik koop een seizoenspas en nu krijg ik een event voorgeschoteld, waarop ik me beslist onvoldoende heb kunnen voorbereiden en waardoor ik seizoenspunten misloop.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had uit mijn eerste honderd fokjes in ieder geval 3 DJ's en een chique hamster. Voor nu ben ik even aan het doorfokken met wat ik heb, en als dat helemaal niks meer wordt gooi ik er gewoon weer 100 gewone hamsters in xD

    Edit: klaar :inlove: Ik heb alleen met hamsters gefokt, om precies te zijn 256 keer. Dat viel me dus alles mee. Nou had ik natuurlijk wel mazzel met die chique hamster, die heb ik er maar in gegooid voor de laatste levering. Anders zat ik waarschijnlijk over drie weken nog te fokken xD
     
    Laatste bewerkt: 1 Juli 2020
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de Aquarama zo juist afgerond en de wolken rij geactiveerd
    Iedereen die meedoet met dit event veel S6 het is makkelijk te doen
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er om precies te zijn nog 301 over nu. En ik begon met 885, dus ook die verliezen vind ik nogal te overzien.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nou was ook snel klaar maar makkelijk te doen is het niet.
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier had ik minder geluk met de tegenwaarde icm. hamsters. Maar ondertussen dankzij nog wat rode neus hamsters die ik wel nog had en stallen (met SV) geleegd te hebben sta ik nu al weer op 66 stuks en voor het slapen gaan zit ik al weer (al is het maar net) op zo'n kleine 100 stuks (stallenoogst draait nog tot morgen eind van de ochtend of zo.)
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ongemakkelijk vind ik juist altijd leuk xD

    Ik heb er heel vaak een nieuwe batch in gegooid, meestal mondjesmaat om aan de fokdieren met de gewenste waarde te kunnen komen. En als het dan echt even op was gooide ik er een keer wat meer gewone hamsters in, in de hoop op een gelukje. En het was natuurlijk opletten geblazen dat ik wel genoeg gevlekte en DJ's over hield ;)
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kwam je hier mee uit om alles in te leveren.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja en zelfs nog wat over , je moet alleen even goed opletten hoe
    je inleverd
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mooi, dank je wel. Dan houd ik dit aan want ik raak anders de weg kwijt en weet niet meer wat ik nog moet fokken.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.