Praatgroep - Aquarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    *vanDijk1970 schreef : *
    "Yep. Wel geteld 3 kluisfabrieken en een x aantal hamsterkooien (oranje.) En vooral het aantal kluizen zou fijn als dat aantal zouden groeien. Maar jouw staan er vast honderden van beiden."

    Kweet niet wat voor ideen men of jij over mij hebt -.-... Heb 4 kluizen en 14 oranje hamsters.

    Precies xDxD
     
  2. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Er zijn al een tijdje gewone hamsterkooien te koop via het rode mandje (4600 boerenduiten), dus wie veel voer heeft of maakt, kan hamsterkooien bijkopen om nog wat extra hamsters te kweken.
     
  3. jellesinke1

    jellesinke1 Forumleerling

    Heb ik idd ook gedaan, al een tijdje 11 hamsterkooien op mijn akker staan. Momenteel 480 hamsters,nu maar hopen dat het genoeg is :)
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wilde al net neer gaan zetten dat de hamsterkooien te koop zijn voor niet al te veel BD xD. Ja ja schaap is er nog wel hoor. :music:

    Heb nu nieuw lappie, super zeg, schaap vliegt over het veld. Na 12 jaar was ik wel toe aan een nieuwe. Die andere kreeg wel hele rare kuren en kwam niet door schaap :D

    Roets zo snel van de waterglijbaan dan heb ik zo dat mooie roze hamstertje te pakken. :D
    Eens kijken hoeveel van die hamsters ik heb. Heb er 327 nu. 8) We gaan het gewoon weer proberen. Eerst even alle quests nog aflopen voor het sv. Dan de molen laten draaien op kaartjes en hopelijk nog wat sv bemachtigen.
    Zo uit de kaartjes 18 sv gehaald en een knechtcoupon van 12 uur. :D

    Iedereen veel plezier.
     
    Laatste bewerkt: 30 Juni 2020
  5. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Mag ik vragen hoe jij aan zoveel hamsters komt?
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ben wel niet de persoon waaraan je de vraag stelt, maar geef je zo goed als mogelijk antwoord op de vraag.

    Je kan sinds zo'n 2 weken hamsterkooien in het rode (boerderij) mandje kopen en los daarvan gele of oranje stallen kopen (voor '69 tulpen guldens de oranje upgrade' of voor '18.000 boeren duiten de gele upgrade.) En als je de gekochte stallen (al dan niet met upgrade) op je (gewone) boerderij plaatst en voer (en zo nodig water) krijg je na enige tijd 1 of 2 hamsters daaruit.

    Andere mogelijkheid is via de markt een aantal hamsters kopen, maar houd in dat geval er wel rekening mee dat je daar behoorlijk veel voor moet betalen omdat spelers daar hun financiële (spel) situatie willen verbeteren.
     
  7. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Tot mijn stomme verbazing barst ik van de hamsterhokken (45) en ook nog eens 25 oranje en 13 gele. Geen idee hoe ik aan zoveel stallen kom. In ieder geval niet gekocht voor de hamsterfok. Ze stonden er gewoon. xD Wellicht uit het rad aan komen lopen?
     
    rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Leuk event.
    Kan de punten inleveren met gewone hamsters als het goed is , heb er 1828 in voorraad.
     
    rikmark, vinc05 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan heb jij wel 10.000 hamsters in de schuur. xD
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    24 oranje en 12 gele hamsterhokken zaten er in mijn invetaris.
    en daaruit ondertussen 2277 hamstertjes.
    kleine broertje heeft 1700 hamsters en iets minder hokjes maar doet goed zijn best.
     
    rikmark vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ja dat kan maar je moet ook specifieke fokhmsters leveren in sommige fasen
     
  12. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ja dat weet ik maar ik bedoel de stappen met de punten.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    wel la
    wel lage tegenwaarde de hamster 210 punten maar
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Maar 1800 zeg maar x 210 = maar 378 duizend aan punten ... Je moet er 1.94 miljoen euh kweet niet hoeveel toch?

    Dit had Thea voor ons uit gerekend :)

    225 hamsterwieltje (krijg je uit elke dier wat je fokt)
    1,94 miljoen aan tegenwaarde (fok)hamsters (bijvoorbeeld 9.239 gewone hamsters)

    20 Rookwolk-hamster
    10 Panda-hamster
    5 Gevlekte-hamster
    2 DJ hamster
     
  15. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ow dan gaan de fokhamsters erbij.
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zoals ik het berekend heb om alles te moeten leveren zijn het 225 wieltjes.
    En dan de gewone fokdieren die gevraagd worden met de 1.94 miljoen aan bd.
    Zou je moeten fokken 40 x de rode neus
    30 x de rookwolk
    15 x de panda
    15 x de gevlekte
    2 x DJ hamster
    en 3 x zilte zee hamsters.
    Op de goede manier inleveren en dan heb je alles binnen.
     
    schaapje52, HofvanDromen en -doppie- vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Valt van de stoel ... :wuerg: Das wel veel ... :oops:...
    Nuja 1 zo'n DJ ken je uit de boom voor sterren halen ...dat scheelt al weer ..

    En je ben de 2 hamster boefjes nog vergeten ... voor de Roze Werkstal xDxD

    maar dank voor het lijstje ...dan hoef Hofje niet als een kip zonder kop te gaan zitten dumpen :oops:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat zijn wel heul veul hamsters. xD
     
    -matthias1952- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik ga hier zoveel mogelijk gewone hamsters inleveren bij de tegenwaarde, heb er op dit moment bijna 2.500 en 1.000 voer.
    Op dit moment staan er 3 velden met perenbomen en dan gaan er vanaf morgen 3 velden met hamsters op en ga er 225 keer mee fokken en ga de laatste tegenwaardes pas na het weekend inleveren
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee dat was ik niet want dat zit niet in de qeust zelf , als je die gelijk
    wil meenemen heb nog meer rook , gevlekte en zilte zee hamsters nodig.
    Is echt niet simpel om alles te halen.
    Thea dat ligt helemaal aan je zelf natuurlijk maar zou toch eerst gaan fokken,
    ben je denk ik toch eerder klaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.