Praatgroep - Aquarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    chique hamster op het veld?
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  2. rikmark

    rikmark Forum freak

    En ook hier een roze hamsterstal binnen :inlove: Geen enkele keer overslag gehad, ondanks de luxe parfum. Heeft me aardig wat hamstertjes gekost. Ik heb al weer 25 oranje en 17 gele stallen staan 3 x per dag oogsten dus de aantallen lopen al weer aardig op.
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  3. Roos

    Roos Forum-hertog

    Haaaaahahahahaha..... Geweldig! Wat een aantallen.. :D
    Nou ja.. hoef je niet te wikken en te wegen als er iets leuks is.

    Ik was van de week juist begonnen om eens m'n kistjes te inventariseren. Dat zijn er bij elkaar een dikke 133duizend. Nou kan je dat allemaal wel openen, maar dan heb ik denk ik een nieuwe schuur nodig of anders minstens een betere fundering. Daar kan alleen geen roze hamster uit komen helaas. Maar ik heb met al dat fokken 1 roze hamster en ik moet zeggen dat ik m voor roze nog best aardig vind ook.
     
    gelderblom en -doppie- vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe zeg, wat kost het fokken veel dieren. Ik betwijfel of ik dit event ga halen. Heb mijn 5 gevlekte en 2 DJ hamsters bij elkaar, maar de tegenwaardig is een ding aan het worden.
    Sta nu bij die van 250.000 en dan moet ik er daarna nog 2 :oops:
     
  5. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Hier de roze hamster gisteravond laat nog gehaald :inlove:maar heeft heel veel beestjes en sv gekost.
     
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Nou vanaf vannacht 00.00 uur kunnen we het nogmaals proberen in een babyboom .
    Iedereen heel veel succes.....
    Wij gaan ook nog maar wat hamsters in hotel laten overnachten...
     
    Laatste bewerkt: 4 Juli 2020
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nog druk bezig met het fokevent. Ben bang dat het hier niet gaat lukken. Nou ja dan bewaar ik de fokhamsters wel en dan maar geen rode en roze stal. Heb nog niets ingeleverd en doe dat ook niet. Heb ik straks het event niet gehaald en alles op en niks rood en roze en geen wolk.
     
    rikmark en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je mag mijn rooie hamster wel hebben.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Heel erg lief hoor. Heb ook oranje hamsters hoor. Ik red mij daar wel mee. Maar ik dacht als ik de roze niet kan halen ,dan ga ik voor de rode. Is er morgen ook nog BB. Ik heb de hamsters weer op en ben er nog niet.
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    we zijn denk allemaal arm zoveel als de sv gekost heb


    maar we gaan vol goede moed verder toch
     
    schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mij heeft het dus echt niet zo veel SV gekost, 412 stuks maar met inachtname van wat er terug kwam uit het event. Maar als ik hier lees wat de mensen er allemaal in stampen qua SV denk ik toch dat dit een beetje een raar event is.
     
  13. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Balen, had niet eerst op FAQ gekeken, en wou de fokstal oogsten en vond het raar dat ik bijna overal maar 1 van kreeg terwijl normaal wel meer. Ik had al geoogst voordat ik het las. En ik weet het het eventklokje eerst kijken maar was nog half :sleepy::cry:
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geen BBD vandaag volgens mij. Staat niet in het klokje. Nou dan kan ik het wel vergeten, dan haal ik het zeker niet.
    Het is niet anders. Niet gehaald dus. Geen wolk, geen rood en geen roze. Wel een hoop wieltjes op voorraad 319.

    Wilde vandaag een boerderij dag doen met fokken. xD Iedereen nog succes. Ik ga wel wat anders doen vandaag. Kan beter maar geen planning maken of de boerderij.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 5 Juli 2020
    rikmark, jolanda13, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Tuurlijk buuf, kom op! je kan het! Ik zal voor je duimen en je supporteren.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gogogo Schaap!
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Met koffie in de hand en T... Turner op achtergrond rollen de hamsters door het fokhotel. 8)
     
    -matthias1952-, janniekwak en theav71 vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Keep going schaapje
    hier ook de boel weer vol gezet
    Gelukkig was ik vanmorgen wakker genoeg en had ik gezien geen speentje dus nu net leeggehaald en weer gevuld
     
    -matthias1952-, Roadrunner14 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.