Praatgroep - Aquanautica

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het zijn wel echt serieus veel eventgewassen! Geen idee hoever ik ga komen maar ga zeker het einde niet halen!

2. vinc05

vinc05 Forum freak

Eerst het gedeelte met kort gewas gedaan, en 524 DI vergaard
    Nu lab lab met alles erop en eraan eens kijken wat dat aan DI oplevert.
    40 zaadjes op voorraad staan achter een heleboel molenuren voer.

jolanda13, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  3. vinc051

vinc051 Forum-overlever

nou het lange gewas staat erop. is er iemand die al weet hoeveel je daarvan nodig hebt?

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. thea1963

thea1963 Forum freak

Van het 8 uurs gewas heb je er in totaal 7.040 nodig en dan nog 900 di's voor de wonderkist.

Hier het event gestart met het 8 uurs gewas en heb er daar nu 4.229 van en nog maar 570 di's :oops:xD

jolanda13, vinc051 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

lab lab met alle groeiverkortingen en zonder supermest geeft voor een vol veld 187DI met supermest 129 of maar 108DI
    daar zou toch geen verschil in mogen zijn toch

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

De ingestelde droprate is een gemiddelde. Het aantal drops van één oogst kan meer of minder zijn dan dat gemiddelde. En dan hangt het er ook nog vanaf of je toevallig rijen hebt geactiveerd die een hogere dropkans geven.

7. lennertels71

lennertels71 Forumleerling

Hallo,

Zijn er boeren/ boerinnen die mij een flipper cadeau willen geven vandaag en/of morgen? Ik zal te weinig flippers hebben heb er nog 250 nodig :(

Alvast bedankt

8. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Ik heb er ook nog heel wat nodig :(

Dank aan allen die er eentje op overschot heeft.

9. harriejose

harriejose Forum freak

Jammer dat het nu alleen om de drops gaat,beetje jammer.

10. vinc05

vinc05 Forum freak

Uit gegevens van afgelopen jaren was het al bekend dat dit event erg moeilijk zou zijn om beide delen te halen.
    o_Oorzaak was dus aldoor de DI waar je erg veel groene bolletjes voor over moest hebben.het is ook hier in het forum besproken dus als je niet genoeg supermest hebt/had onnodig om aan tweede deel te beginnen.

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb gekozen voor het lange gewas en dat gedeelte heb ik net afgerond. Vandaag een keer met suzi en een keer met sm en suzi zodat ik het kon halen. Was even vergeten dat het tot morgen avond is en niet tot morgen 14.00uur. Maar prima voor mij zo. De staak is weer binnen ;)
    Jammer van de kist, maar daar ga ik niet voor werken. Dus perfect een event die je half kunt doen of helemaal kunt doen.

12. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Met nog 25 drops te gaan voor de stap waarbij 800 dropitems ingeleverd moeten worden denk ik dat ik de wolkenrij wel ga halen, maar ik vind het wel jammer dat bij dit event het zo lastig is om voldoende dropitems te kunnen krijgen uit het eventgewas.

13. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Hier nog 54 drops :(
    Gelukkig is het event een klein beetje verlengd.

14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat dacht je van grote akkers en dan een gewas met supermest? Witte onschuld en stol erbij, dan moet het toch makkelijk haalbaar zijn?

jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Bij grote broer en hier nog een uurtje wachten op de DI uit een veld Lab Lab, nog 90 stuks nodig dus denk dat het wel lukt .
    Maar ja farm is soms een vreemde boerderij, dus nog niet helemaal gerustgesteld.....

16. kakelot69

Event duurt tot twaalf uur dus als je nog een paar drops tekort komt kan je altijd nog even een korter gewas neerzetten. Ik heb de laatste ontbrekende dropjes ooit wel eens van suikerriet gehaald haha.

17. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Nog 212 zwemflippers nodig, gaat em dus weer niet worden. Overkomt mij steeds vaker merk ik.

18. kakelot69

Je zou nog een poging kunnen wagen met lablab, tikimasker, essentie der wijsheid, geneeszalf, water, mest en supermest en dan op kwartveldjes. Moet je wel nu zaaien en tot twaalf uur wakker blijven maar dan heb je ook wat.

jolanda13 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  19. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Er staat nog een laatste ronde evenement gewas op voor het laatste item voor de wolkenrij.

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik was begonnen met de korte gewassen. Gisteren de wolkenrij binnengehaald, vandaag nog 1 stap van de lange gewassen geleverd om wat stekjes binnen te halen, hopen dat ik weer wat nieuwe bomen kan bemachtigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.