Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Vraagje???
    Kunnen we iets uit de voorraadkamer gebruiken om meer drops te krijgen???
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nog 6 puntjes voor de wolkenrij en dan op mijn gemakje eens kijken waar ik verder voor ga.
    Gaat lekker dus.:)
     
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hadden we nou wel of niet iets voor kortere bomen?

    @-mikmak- , ik heb liever die anderen. Dan hoop ik meer kans te hebben.
     
    Laatste bewerkt: 29 Juni 2017
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ja, we hebben susi turbomest, hierdoor wordt de tijd van de bomen met 35% verkort.
     
    daisy17858, sproetje06 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hmm ja bedankt ,ik had op een ambacht gehoopt anders heb ik wel heel veel mest nodig:oops:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    we hebben we leen ambacht voor bahamarama bomen , maar niet voor de gewone boerderij,fiool van Groei dan gaan ze 10% sneller

    Edit samen met de piraten papegaai is dat toch een aardige tijdswinst
     
    sproetje06, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Voor snellere stallen en werkstallen zijn er ook ambachtsproducten. Daardoor kan je iets langere stallen neerzetten, die dus meer kans op drops geven.
    Voor de Bahabomen inderdaad Fiool van groei (en het huisdier piratenpapegaai).
     
    sproetje06, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik heb het precies andersom gedaan maar ik heb alles al helemaal afgerond
     
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Inmiddels 2 items binnen, nu nog die van 150 en de staak. Ik heb nog 270 muntjes nodig.
    Volgens mij verloopt het redelijk.
    @farmermikkie , ik had inderdaad het beeld op 175 gezet, echter lijkt het nu alsof ik er helemaal niets van terecht breng.
    In eerste instantie lijkt de cirkel super groot, daarna lijkt de cirkel een stuk kleiner.
    Ben me niet zeker of het wel geholpen heeft, volgens mij zat ik er meer naast dan in de roos.:wuerg:
     
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hoe dom kun je zijn net met moeite een aantal punten bij elkaar koop ik 2 keer hetzelfde sieritem. Ik verwachte een streep door het item net zo als bij de staak. Blijkt dat je ze meerdere keren kan kopen. Hoop dat ik het nog haal moet nu dus nog 2 sieritems.
    Let op dat je deze fout niet maakt.>:(

    Nog 300 muntjes te gaan dat zou nog moeten lukken hoop ik.

    Lijk wel een beginneling xD:p
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Mocht het niet lukken mag je hem altijd met mij omruilen, heb hier de sieritems extra
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik moet ook nog 2 sieritems maar dat is omdat ik stallen had staan ipv bomen:cry:
     
    daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik ben ook nog steeds heeeeel erg druk met vissen ik moet ook nog 300 punten bij elkaar vissen.
    Ik hoop dat het weer een beetje mee werkt, de regen van de afgelopen dagen is ook niets mijn bootje loopt helemaal vol met regenwater.
     
    Laatste bewerkt: 30 Juni 2017
    Daxter1966, omaatje75, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik ben zo blij dat je de oude items bij elkaar kan hengelen! Had van vorig jaar alleen de staak, nu ga ik voor de items op die staak.
     
    hendrika73, daisy17858, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 60 punten nodig en dan heb ik de complete staak binnen. De sieritems heb ik allemaal binnen, alleen de staak nog niet. Hopelijk word dat vandaag en anders morgen.
    Ik maak nu eerst deluxe aas en dan ga ik over na gewone aas, zo krijg ik toch punten en gebruik ik alle DI ook nog goed.
     
    daisy17858, sproetje06 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    hoezo gaan wij gelijk op ?..ik heb pas 243 muntjes....:wuerg:
     
    daisy17858, sproetje06 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik ga ook niet zo vlot hoor buuf...ik heb inmiddels 350 muntjes en ik heb er 780 nodig...750 voor de complete wolkenrij en 30 voor de myst. stallen...want ik wil zooooo graag een bizonranch!!
     
    -mikmak-, daisy17858, sproetje06 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog 15 muntjes nodig voor de complete wolkenrij. Daarna verder voor stallen, stekjes, knechtencoupon, bananen en sterretjes (op deze volgorde, want denk niet dat ik alles kan halen :p )
     
    -mikmak-, daisy17858, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik ga ook lang niet alles halen wat ik graag wil. Ondanks nu veel bomen blijven de schijfjes ver achter.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ga nu weg tot zondagmiddag....zie dus wel hoever ik kom.....laterrrrrrrrrrr
     
    daisy17858, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.