Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conchita75

    Conchita75 Forumleerling

    Ahhh okay, dank je wel!! :)
     
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik probeer eerst de 3 items binnen te slepen, dan de staak en dan als er nog iets overblijft zie ik de rest wel.
    Het duurste item al binnen, net niet genoeg muntjes voor het 2de item.
    Het vissen wil hier niet echt lukken, dus modderen we verder.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Misschien helpt het als je inzoomt op je scherm? Ik vind 150% prettig vissen vangen.
     
    hildemarc, eevee60, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    Ik heb de wolkenrij binnen en ook alles gekocht bij diversen.
    Heb nog 1600 haakjes dus ga ik nog maar even door voor extra sieritems.:)

    ik heb tot nu toe alleen met normaal lokaas gevist en 3x met de luxe.
     
    Laatste bewerkt: 29 Juni 2017
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat zijn jullie allemaal snel zeg, hier gaat het vissen mij niet zo goed af. Heb nu 145 puntjes, dus ik heb nog even.

    Welk lokaas gebruiken jullie het meest? De premium is namelijk moeilijk te maken gezien ik te weinig metalen plaatjes krijg. Maar heb wel veel haakjes over.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan meer bomen op je akkers zetten?
    Ik gebruik bij voorkeur deluxe aas, maar omdat ik was begonnen met alles vol met stallen, heb ik ook veel gewoon aas gemaakt.
     
    hildemarc, eevee60, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    troost je,....hier nu 187 muntjes...:sleepy:
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanmiddag veel geluk gehad, marlijn gevangen met allebei de deluxe voer die ik had, dit leverde mij dus in 1x 150 munten op :inlove:
    Sta nu op 335 munten. Ga eerst voor de wolkenrij en alle sieritems, maar wacht wel tot ik genoeg muntjes heb om alles in 1x te kopen.
     
    hildemarc, eevee60, blackscorpion64 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is wel meer dan mij al hoor :(. Maar we gaan redelijk gelijk op en we hebben nog 5 dagen.

    Ja ik ben niet zo van de bomen, is zo saai en met het oogsten moet je zo vaak klikken. Heb er gisteren ongeveer 50 bij gezet, maar dat maakt natuurlijk amper verschil en dit zijn wel de lage bomen omdat ik heb gekeken naar de boomvruchten die ik nodig heb. Het gaat om de basis EP, maar ik heb de XXL variant er over heen gegooid, dan kan ik ze namelijk wel 2 keer per dag oogsten. Kon vanmorgen 2 deluxe voer maken.
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is wel veel geklik, die bomen, dan misschien liever gewoon aas maken? Dan heb je alleen stallen en gewas nodig.
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik gebruik vnl gewoon aas, het valt mij op dat ik hierdoor toch de meeste punten haal, je moet wel vaker vissen.
    Heb bomen, stallen en gewas maar ook knechten dus dat scheelt.
     
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    ik heb veeeel stallen en werkplaatsen opstaan, maar een chronisch tekort aan lokveren......:p
     
    daisy17858, eevee60, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. laphoenix

    laphoenix Forumbeginner

    Ik ben 11 jaar.
    Ik heb vroeger al een boerderij gehad, maar toen was ik nog iets te jong om alles te begrijpen. Nu ben ik een nieuwe begonnen.
    Ik ben ook aan het vissen, maar pas in level 15. De veertjes komen niet zo goed omdat ik nog niet veel grote stallen.
    Als iemand een veertje over heeft wil je me dat dan sturen. Ik kan niet veel terug sturen, maar probeer het wel

    Dankjewel alvast
     
  14. klakje

    klakje Oudgediende

    Hier gaat het zoals gewoonlijk zijn gangetje. Heb alvast 5 stallen geplaatst in de hoop de bizon te krijgen. De rest komt wel we hebben nog dagen en dagen te gaan
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als jij even een berichtje vanuit het postkantoor stuurt aan
    bassiefarmer
    robbiefarmer
    dan stuur ik jou 2 lokveertjes.
    Veel succes, leuk dat je weer bent begonnen en nu al met een event meedoet!
     
  16. Beemterboy

    Beemterboy Forumbeginner

    waar kan ik mijn wolkenrij visjes vinden of plaatsen, ik heb ze allemaal gekocht
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hij stond bij mij bij de wolkenrijen met de tep/ep, en dan op pagina 34 van de 40. Ik weet niet hoeveel pagina's jij hebt, maar bijna onderaan dus.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. Beemterboy

    Beemterboy Forumbeginner

    waar staan die wolkenrijen??
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Bij de Bonenstaak ...daar staan wolkenrijen..maar je moet de bonenstaak dan wel al vrij gespeeld hebben...
    zo niet blijven ze voor je bewaard ..en kan je de sieritems op je siertuin voorlopig neerzetten...
     
    daisy17858, eevee60 en sproetje06 vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb nog een boompje of 50 er bij gezet en maar wat gewoon aas gemaakt. Inmiddels is het duurste sieritem binnen en staan er nog ruim 80 punten te wachten. Over een half uur kan ik de XXL bomen oogsten. Ben benieuwt wat er uit komt. Vermoed dat ik daar 1 of 2 keer voer van kan maken.
    We gaan gewoon rustig door, al is het spel momenteel wel langzaam.

    Al mijn XXL bomen gaven mij 25 metalen schijfjes.
     
    Laatste bewerkt: 29 Juni 2017
    daisy17858, sproetje06 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.