Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb hiervoor gelukkig niets omgebouwd. Heb altijd een redelijke verhouding met bomen/stallen/gewassen staan. Ik werk gewoon met wat het oplevert. Als ik dan de molen aanzet gooi ik eerst zoveel mogelijk erin voor het deluxe lokaas, dan vul ik de premium en wat er over blijft gaat bij het gewone lokaas.
    Ik heb tot nu toe 2 x een marlijn binnengehaald en dat was beide keren met het gewone lokaas :p. Sta nu op 83 muntjes en zie wel hoever ik kom.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vind het wel meevallen. Ik had gisteren alles volgezet met lange stallen, en die gaven heel goed lokveertjes
    Met gewas en bomen heb ik nog geen/weinig ervaring.

    Mijn ervaring tot nu toe met het aas:
    50 gewoon aas leverde 423 punten
    3 x deluxe aas leverde 165 punten
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Had met premium en met deluxe ook direct een marlijn, maakt 150 punten:p
    Heb mijn boerderij niet omgebouwd, kijk wel wat ik krijg, lijkt tot nu toe goed te gaan.
     
  4. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Bij de Engelsen, Fransen en bij ons stond het verkeerd. Las het al op het Poolse forum, maar dacht dat zij het fout hadden:oops:. Morgenochtend maar de stallen eraf en bomen erop grrrr
     
  5. jynx2005

    jynx2005 Forumbeginner

    Inderdaad ....
    Hier was het gisteren niet vooruit te branden(waarschijnlijk omdat iedereen aan het ombouwen was en de server het gewoon totaal niet aankon) ... iedere keer gateway timeouts (error 502).. met heel veel moeite stallen gezet
    Blijkt er een fout in de Faq te zitten en wil ik helemaal geen lokveren.... bedankt!, vandaag met ombouwen weer supertraag
    een andere PC pakken helpt ook al niet, want waarschijnlijk ligt het daar dus helemaal niet aan

    Heel eerlijk gezegd bederft dit wel een gedeelte van mijn spelplezier, buiten de events werkt het aardig maar tijdens de events is het regelmatig ergernis.....BAH!
     
  6. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Nou hier was het straks ook niet voorruit te branden, met name toen ik stallen wilde plaatsen. Iedere keer weer f5 omdat alles platlag.
    Het scheelt, die extra stallen mogen er morgen weer vanaf.:(
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook een gepruts van jewelste om er wat op te zetten of af te halen>:( en dan blijk ik het niet nodig te hebben>:(GRRRRR.
     
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik had de stallen er op staan om Anaconda voer te maken, Bomen heb ik er permanent veel opstaan8)
     
  9. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    o_Ok hier het vis event al afgerond:inlove:
     
    blackscorpion64, -mikmak-, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    huh..?...o_O..
     
  11. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    nog 23 sterrenmunten te gaan voor de completen wolkenrij:)
     
    Laatste bewerkt: 29 Juni 2017
    blackscorpion64, -mikmak-, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dit is echt belachelijk zit ik echt midden in de grijze ring, licht groen/geel op, krijg 2 x
    3 kogelvissen en 1 x drie octopussen hoe bedoel je complete willekeur. Heeft totaal niks te maken of je wel of niet precies
    in midden zit je krijgt gewoon marlijn als BP dat wil of niet.

    Viel me de vorige keer ook al op maar dacht zal wel niet zo zijn, ik zit niet in midden, dit keer dus wel. >:(:wuerg:
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat staat ook in de FAQ. Als je niet in de ring zit kun je ook een Marlijn krijgen, maar in de ring met premium lokaas maak je kans op de 3 vissen die je opnoemt.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Volgens de faq klopt dat toch, als je met deluxe lokaas op de perfecte plek vist maak je kan op marlijn, kogelvis of octopus. Het blijft dus gewoon een kans van 1 op 3 dat je dan de marlijn krijgt. Vind het ook jammer dat je niet altijd de marlijn krijgt als je echt perfect op de juiste plek zit.
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb nu 194 muntjes van de benodigde 750 voor de complete wolkenrij...het vissen gaat me niet altijd even goed af...ik ploeter gewoon verder...we hebben immers nog 5 dagen te gaan :)
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Achteraf is het misschien geeneens zo`n ramp dat ze het deluxe lokaas hebben veranderd. Heb het idee dat ik meer metalen schijfjes uit de bomen kreeg dan dat ik uit de stallen had kunnen krijgen :) Aangezien ik normaal alleen wat bomenmest op de mammoets gebruik en er aardig wat had gevangen had met de mandjes heb ik die gisteren maar op wat bomen gegooid dus kon die vanmorgen oogsten. Had gisteren al de wolkenrij met items binnen en de stallen, stekjes en partydraaien en vanmorgen dus nog een keer de items genomen :) Uit de stallen kreeg ik een bizon :) , roze kalkoen , oranje beer (handig omdat ik weinig beren op voorraad heb) en 2 keer rommel.
     
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bij gebrek aan metaal kan ik nog niet eens vissen:wuerg:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    dan kun je toch gewoon aas maken?
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. Conchita75

    Conchita75 Forumleerling

    ik krijg maar geen vishaakjes als dropitem :(
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Heb je wel gewassen gezaaid want alleen uit gewassen komen de haakjes.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.