Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    :mad: 100% stallen op de akkers, fijn dan!
     
  2. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    >:(>:(>:(
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Heel veel sterkte jullie beide;)
    Hopelijk niets ernstigs :oops:
    Gr Tineke
     
    blackscorpion64, eevee60 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier de eerste 150 munten al binnen en direct maar de staak binnen gehaald, nu de items nog!
     
    blackscorpion64, eevee60, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    De eerste 250 munten al binnen waar van 2 keer 3 marlijnen tegelijk met de luxe lokaas telt zo lekker aan
     
    blackscorpion64, eevee60, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik kreeg hier 119 haken, 37 metalen plaatjes en 70 veren. Met deze verdeling heb ik dus duidelijk meer bomen nodig anders kom ik er niet. Benieuw of het aangepast gaat worden.

    Hoe heb je dat zo snel gedaan? Ik kreeg met het gratis aas ook een marijn. Moet nog even door hebben hoe ik die ring groen krijg, dus op het juiste moment klik of juist loslaat.
     
    Laatste bewerkt: 28 Juni 2017
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Pfff grrr gisteren nog 3 velden met bomen verwijderd en daar stallen en gewas neergezet. Ik oogst net, zet molen aan (zonder eigenlijk te kijken wat er gevraagd werd) vervolgens toch nog eens kijken en ja hoor bedankt i.p.v. lokveren metalen schijfjes nodig Voor niets al die bomen verwijderd.............
     
  8. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    dit vraagt om een bonuscode voor minimaal 100 metalen schijfje
     
  9. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er zijn een hoop spelers die de velden hebben ingericht op basis van de faq. Snap ook niet dat er niet beter is gecommuniceerd vanaf BP naar de mods toe dat deze belangrijke wijziging is gedaan of dat er onderling op is gewezen. In de Duitse en Engelse FAQ stond het wel goed. De vorige keren had je lokveren voor het duurste voer nodig en vermoed dat er een gedeelte van die faq is overgenomen maar baal hier wel heel erg van. En zo zullen er nog wel meer zijn want de beste di oogst komt uit 20 uur bomen en die duren toch wel heel erg lang tijdens een event en zijn fijner om neer te zetten voor de 1e oogst.
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ja bibi ook hier de bomen weg en stallen erop.
    Helaas ook hier dus weinig metalen schijfjes.
    De stallen er nu af halen zou kunnen maar ik ben zo ontzetten blij met het voer dat ik draai.Zonde heb als beginneling nog niet zoveel voer ben er erg zuinig op.
    Nou ja de boer ploegt door dus we gaan er voor,
     
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    G................... (vloekwoord) dacht dat ik geen metalen schijfjes nodig had dus geen bomen extra gezet, fijn zo'n FAQ die niet klopt.
    En nu ben net thuis en moet nu alles weer ombouwen en loop gelijk al een flink aantal metalen schijfjes achter.
    Die kan je natuurlijk met je supermest niet bijmaken. ERG FIJN MAAR NIET HEUS.>:(
     
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ook alle bomen verwijderd gisteren grmbl..2 metalen schijfjes voor de paar die ik heb laten staan. Zo sunt dit
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier na 10 keer vissen 15 muntjes binnen.........:wuerg:
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mik je wel op de juiste ring? Je moet niet die gele ring hebben, maar 1 daarbuiten. Die is eerst grijs, en als jouw bewegende ring er precies opzit, wordt hij knalgroen/geel.
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de wolken rij reeds gehaald, met uitsluitend Deluxe lokaas en Premium lokaas
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klopt, heb ik ook elke keer te pakken maar volgens mij maakt het niets uit.........


    klop...heb ik ook telkens te pakken, maar volgens mij maakt het weinig uitt...:oops:
     
  18. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    krijgen jullie ook weinig drops of is dat alleen bij mij
     
    blackscorpion64, Sintra98 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Zet als je de ruimte kan maken alle Neon stallen en roze stallen op het veld, dan krijg je metalen schijfjes;)
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Metalen schijfjes komen uitsluitend uit de bomen en burencadeaus
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.