Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    Ik heb nog twee lokveren nodig om nog een keer te kunnen hengelen. Wie heeft er ééntje over? Ik zou het erg fijn vinden
     
  2. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    ze zijn onderweg
     
  3. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Bedankt!!

    Kom er net achter dat het event tot 14.oou duurt. Ik meende tot één uur en heb vanmorgen vroeg alle stallen er afgehaald.
    Stom!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Juli 2017
  4. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Het is inmiddels gelukt :) .
     
    theav71 vindt dit leuk.
  5. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    o_Ok ik heb de wolkenrij en nog wat extra's :D
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vanmorgen een afspraak vergeten, dus opeens halsoverkop weg. Met lunchtijd net weer thuis, maar toen dus eerst eten met voor de verandering een tafel vol. Gelukkig net na half 2 tijd voor beide spellen. Op het kleine account toch nog 11 keer gewoon voer kunnen maken. Dat leverde voldoende punten op voor de stallen en stekjes, het supervoer de supermest, de pinkys en de knechtencoupon.
    Op het andere account heb ik alle nieuwe sieritems nog een keer genomen en het vissersdansje, bij de diversen niets overgelaten. Ik had niet meer genoeg punten voor nog een sieritem en heb nu dus alle soorten mest en de sticker toch nog.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Gelukkig alles kunnen redden. En ik was juist op die felgekleurde ring in het midden van de grijze ring aan het vissen. Daar kreeg ik de groene kleur. Resultaat was gewoon heel wisselend. De ene keer een kreeft of kogelvis, dan weer een marlijn of inktvis. Vanmorgen waren mijn kansen beter, gelukkig.
     
    farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.